Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Émmeg kihagytam az idomos részt az életemből.
Én a Fazeren a várárlás után szinte azonnal lecseréltem a gyári plexit ,túraplexire. A gyárit szépen eltettem polcra.
Majd 5 év után mikor szükség volt rá és újra visszaszereltem , akkor vettem csak igazán észre, hogy ez mennyivel jobb, mint a kb.7-8 cm-rel magasabb túraplexi , ami pont a fejemre terelte a levegőt.
Nem vennék mégegyszer túraplexit az biztos.
Sanyi !
Mióta visszavettük, beállítottad az alapjárati fordulatot , egyből a régi időket emlékeztető fogyasztása lett a gépnek ( 5,2-ről a mostani hétvégén visszament 4,3 -ra. ) közel egyazon tempónál 90-120 között
nakeden tenyleg kevesbe zavaro a szel, mint mikor az S-en a fejedet tekergeti a gyari plexi miatt...
Szétkaptam a generátort, mert azt mondták lehet, hogy attól füstölt el a fesszab.
Az egyik mágnesről lepattogzott a gyanta (vagy mi? )
Az lehet valamiféle hiba forrása?
Van valami pesti cég is.De annak a címe nem jut eszembe.
Át kell vezetékezni mert univerzális de kopasznak segített.
Koszi már nézem is!
Majd csütörtökön, addig úgysem leszek itthon. Most hogy este mászkáltam vele a városban, kezdtem aggódni hogy maradjon elég hazáig
Ne bontózz.................tizempárezerért lehet masszívabb és tutibbat venni teljesen újonnan.
Pl Kelle.hu-n.
2002-es 650-es sv-hez keresek fesszabályzót. Ha valaki esetleg tud 1 jó bontót vagy valakit akinek van esetleg az kérem jelezze!
Kéne tankolni vagy sportolni fogsz.
Tudom, hogy nem a távra, azt arra értettem hogy már kezdek hozzászokni Egyébként most néztem, hiogy nem is világított, csak villogott. mostmár világít is.
Mitől lehet ugyan? Elején azt hittem, hogy nincs elkeveredve rendesen, de azóta mentem már vagy 200at, csak elkeveredett azóta. Sokkal nehezebb húzni a váltót, meg mikor hirtelen sokat lassítok rakosgatnám vissza, vagy mikor alig bírom visszapakolni.
Nem a távra gondoltam.
Csak akkor befolyásol ha gömbé hajlott a hűtő.Ha csak picit semmit nem jelent.
Mert a hütöm egyik vége el van hajolva valamennyire egy eldőlésből adódóan(így vettem) aztán nem tudom ,hogy ez befolyásolná-e vagy mi,mert a tartályba fullon a fagyálló új az olaj benne szóval más nem lehet...
Most nekem is 80-85 fok volt, de tavaly 90-95 fok környékén volt, igaz tartós 35 fokos melegben.
Az a 650-nél kissé meleg.... ...azok alig érik el az üzemmeleg állapotot...
Sziasztok!
Kérdésem a következő:Sv 650 S 2004 üzem közbeni vízhőfok 90-95 fok között van országuton és városban is ez normálisnak mondható?Mert sok vidit elnézve általába 80-85 fok szokott lenni más motoroknak!
Válaszokat Köszönöm!
így a legelején nem is akartam még. Következő hétvégén ha jóidő lesz, belekerül a 2. ezres is.
Nem rángattad az istrángot az biztos.
sztendert
muszáj volt, nem akartam mindig az öregekre várni
Ja..............értem..................azé néha meg kéne hajtani picit.
90-110 utazó, utas és dobozok nélkül. De múltkor utassal és hátsódobozzal is kijöttem 4.5ből.

sanyi: 650-es