Az ilyen agyon szelepelt és finom telókba nem szabad túl sűrűt tenni mert szétnyomhatja a szelepeket....van amelyikbe gyakorlatilag majdnem 0-ás kell...
Helló!
Oly kérdésem lenne, hogy hol találom meg a katalizátort a 2008 as Sv 650 S -es típusú motoromba!
Azért kérdezem, mert rendeltem egy MARTIN sport dobot és azt az információt említette a felrakással kapcsolatosan, hogy a lábtartó alatti hegesztéstől felfelé 55mm re vágjam le a csövet majd üssem ki belőle a katalizátort( egy lapos csavarhúzó segítségével befelé ütni a szélét). Ezek szerint a csőben van benne a katalizátor és pont el is vágom?
Ha valakinek hasonló dob van, és felszerelési módja volt kérem segítsen!
Köszi!
punto kipufogóval negyogy kinlódj, 9500ft-ért vettem1-2 éve (közép és hátsó dob egybe)
elötte 2x hegesztettem,mert nem gondoltam hogy ennyire occsó
...kár hogy melózok hétvégén
Most már jó időt mondanak vasárnapra is......szombat este sütögetünk itthon, akinek van kedve jöjjön, akár itt is lehet aludni a másnapi motorolás előtt.,,,vagy helyette...
Megerősítem hogy tényleg nagyon jó a plexi. És meg sem moccan menet közben sem ! Nekem is ilyenem van csak feketébe.
Eddig nekem pont a képembe fújta a szelet a gyári plexi, most már a sisak fölé
nekem gyakran belenyal a mutató a 110-be városban is, és nem érzem soknak... autóval dettó, bár eléggé himbilimbi a futóműve, szóval 90 körül azért már egyre gyakrabban elveszem. hiába, öregedek én is :-)
sose szerettem szabályok szerint élni, lehet bolondság de én így élvezem, természetesen addig amíg lehet :) de kövezzetek meg ha csak egyedül vagyok ezzel így
na majd egyszer kipróbálom jobb időben :)
amúgy annyira nem izgat ha nem megy 200-at :D
Mint előttem páran írták, nekem is 120-130 ig kényelmes. De 110ig egyenes háttal tényleg jó.
Oly kérdésem lenne, hogy hol találom meg a katalizátort a 2008 as Sv 650 S -es típusú motoromba!
Azért kérdezem, mert rendeltem egy MARTIN sport dobot és azt az információt említette a felrakással kapcsolatosan, hogy a lábtartó alatti hegesztéstől felfelé 55mm re vágjam le a csövet majd üssem ki belőle a katalizátort( egy lapos csavarhúzó segítségével befelé ütni a szélét). Ezek szerint a csőben van benne a katalizátor és pont el is vágom?
Ha valakinek hasonló dob van, és felszerelési módja volt kérem segítsen!
Köszi!
Köszi hogy írtatok!
Szerintetek fordított teleszkópba milyen és hány W-s olajat rakjak?
GSXR750 K6 teleszkóp SV650-ben.
Köszönöm a segítséget!
elötte 2x hegesztettem,mert nem gondoltam hogy ennyire occsó
...kár hogy melózok hétvégén
Nagyon el vagyok szokva tőle.
Pesten lehetne 800-is a benya annyian vannak hogy el kéne egy kis ritkítás.
Kipróbáltam a 100-at direkt.Még punnyadva sem tépett le.Pont nézelődős a sebesség.
150-160-nál kezdi az arcomra tolni a levegő a sisakot.
Viszont a kétkilót nem próbáltam ki mert megdöbbentően sok a rendőr.
Az M0-M5 ig két trafi és egy motoros rendőr volt a mérleg.
Durva.
Eddig nekem pont a képembe fújta a szelet a gyári plexi, most már a sisak fölé
Motorline
amúgy annyira nem izgat ha nem megy 200-at :D
Mint előttem páran írták, nekem is 120-130 ig kényelmes. De 110ig egyenes háttal tényleg jó.