Ejha!
És ezzel a kipuff szeleppel kapcsolatban neked is egyik pillanatról a másikra jött elő a probléma?Bízom benne hogy csak még egy karbi pucoválás és megoldódik!Megint szétborítom..és tüzetesen megnézem hogy mindenütt átlátok e?lehet...vagyis remélem hogy én nem voltam elég alapos!Nincs kizárva hogy mechanikusan kell valahol takarítani...nem elég a sűrített levegő!.....(mondom ezt azért mert már 3 éve hajtom és soha semmi baja nem volt.........a perecet leszámítva )
A megégés betétfüggő, ha pl utcai betéttel sokat pályázol vagy szerpentinezel az fel tud égni. A sportosabb és minőségibb betétek (pl. Brembo SA) erre van kitalálva, nekem még nem sikerült megégetni, ellenben pl egy alsó kategóriás Ferodoval.
Hajjaj süldő koromban mikor még nagyobb lúzer voltam mint most a glocneren lefelé a félelemtől beleállt a görcs lefelé a jobb kezembe és rendesen húztam fe4szt azt a kart.
Eléggé megégett olyan szagavót hogy hujjuj.....................
Én alapból nem vagyok az a veszettül fékező gyerek, Hiszen egy V2-enél a motorfék jó barát! Szerintem ahhoz nagyon oda kell csördíteni, hogy "felüvegesedjen" És szerintem a lassú tökölős fékezéstől üvegesedik a fék, nem a határozott fékezéstől. Vagy? rosszul tudom?
Az alapjárati fúvokákat megnézted hogy át is látsz rajta, vagy csak kipucoltad? A szivócsonk jó, a henger és karbi között, van ott egy O gyűrű is, ha a csillag csavarokkal leszeded, nézd meg féktisztítót odafújva.
Én nekem pont egy hete lett megoldva ez a dolog a kipufogó szelepeket kellett megcsiszolni mert nem zártak rendesen de ha már ennyire belemerültünk nekem kicserélték a szelepszár szimeringeket is nem lesz olcsó készülj fel.
nekem itt külföldiában azt mondták, h az első 300km-en az új fékekkel óvatosan és semmi durva tempó...óvatosan fékezel úgy járatod be, különben üvegesre kopik a hőtől és 'szhatod
Vagy inkább nevezzünk MŰVÉSZNEK! Normál hétköznapi használatnál szerintem ilyen minőségű olajok között nem lehet észrevenni a különbséget. De aki Művész (mint Te), annak persze egy ilyen feladat ujj gyakorlat csupán.
Olaj és olaj közt különbséget művész aki észreveszi.................vagy én vagyok fakezű.
Hiteles egy 50-100e-res teszt 2-3 azonos motorral majd szétszedés és mérés.Mind.
Én most 5100-at raktam bele, de bevallom az elmúlt 200 km alatt olyan orbitális különbséget nem vettem észre a Castrol racsing és a Motul között, Ugyan olyan sima a váltás, mint előtte, de majd gondolom ez akkor derül ki, ha kicsit forszírozottabb a tempó, magas fordulaton való váltogatás, stb...
Repce és motul.SV-be Repce félszint volt a legjobb a motultól picit ragadt a kuplung az első 2000 km-en.Utána semmi.Na akkor próbaképp repsol fullszint ment de azzal meg kicsit sprődebb akadozósabb lett a váltás így ment bele következőre megin fészint repsol na akkor már zen nyugalom és bódottság lett.
Most motul van de fene tudja nem vagyok annyira hasraesve tőle.Próbaképp kpróbálom következőre a repcét.
Sziasztok!
Most cseréltem fékbetétet (Brembo 07KA13SA). Elég szar volt az a betét, ami eddig benne volt (nem kopott, cserébe nem is fogott).
Kérdésem az, hogy mennyi idő mire elvileg egy ilyen betét bekopik? Tudom, hogy nagyban függ a fékezési stílustól is. Azért lennék erre kíváncsi mert a fékezés utolsó szakaszában, mikor már majdnem áll a motor, elég furcsa hangot ad. Nem nyikorog, (most gondolkodok, hogy hogyan fogalmazzam meg ezt a hangot, de ebből csak hülyeség sülne ki ezért nem próbálom meg elmagyarázni ) olyan mint amikor két anyag mocskosul összetapadva elcsúszik egymáson. Na ez gondolom érthető .
Szóval a féktárcsa jelen pillanatban érdes (kicsit), gondolom ez az összekopás folyamata. Remélem ráerősítetek a hipotézisemre.
Üdv.
Bocs, hogy eddig nem válaszoltam, de nem kerültem motor közelbe!
Az adatok:
2.-ban: 74 km/h
3.-ban: 94 km/h
4.-ben: 117 km/h
Gyári áttétellel!
Jobbulást Öcsédnek.
Remélem segítettem!
illetve, h ez egy tél alatt mondjuk 3-5x van, a magyar meg 10évente
ettől függetlenül végre mindenhol elolvadt + felszáradt és indulhatok nekia bérlésnek
És ezzel a kipuff szeleppel kapcsolatban neked is egyik pillanatról a másikra jött elő a probléma?Bízom benne hogy csak még egy karbi pucoválás és megoldódik!Megint szétborítom..és tüzetesen megnézem hogy mindenütt átlátok e?lehet...vagyis remélem hogy én nem voltam elég alapos!Nincs kizárva hogy mechanikusan kell valahol takarítani...nem elég a sűrített levegő!.....(mondom ezt azért mert már 3 éve hajtom és soha semmi baja nem volt.........a perecet leszámítva )
De köszönöm az infót...ha bontani kell,megnézzük!
legnagyobb móka: küszöbig érő hóban (nem nem fújta össze) is lazán kijöttünk, gumiégetés nélkül :)
ilyenkor persze berátja a 7.3-8L, nyáron, autópályán 5.2-6.3
Eléggé megégett olyan szagavót hogy hujjuj.....................
Hiteles egy 50-100e-res teszt 2-3 azonos motorral majd szétszedés és mérés.Mind.
Most motul van de fene tudja nem vagyok annyira hasraesve tőle.Próbaképp kpróbálom következőre a repcét.
a motor forró és kész. vagy milyennek kéne lennie? :o)
Most cseréltem fékbetétet (Brembo 07KA13SA). Elég szar volt az a betét, ami eddig benne volt (nem kopott, cserébe nem is fogott).
Kérdésem az, hogy mennyi idő mire elvileg egy ilyen betét bekopik? Tudom, hogy nagyban függ a fékezési stílustól is. Azért lennék erre kíváncsi mert a fékezés utolsó szakaszában, mikor már majdnem áll a motor, elég furcsa hangot ad. Nem nyikorog, (most gondolkodok, hogy hogyan fogalmazzam meg ezt a hangot, de ebből csak hülyeség sülne ki ezért nem próbálom meg elmagyarázni ) olyan mint amikor két anyag mocskosul összetapadva elcsúszik egymáson. Na ez gondolom érthető .
Szóval a féktárcsa jelen pillanatban érdes (kicsit), gondolom ez az összekopás folyamata. Remélem ráerősítetek a hipotézisemre.
Üdv.
Az adatok:
2.-ban: 74 km/h
3.-ban: 94 km/h
4.-ben: 117 km/h
Gyári áttétellel!
Jobbulást Öcsédnek.
Remélem segítettem!
Üdv
W.R.