Nahh ez a bajom nekem is. 3000km van még csak a valagamban, de sajnos néha azon a ponton ahol már elkezdi behúzni a felnire a gumit tehát megtörik a frász jön rám Tehát csak megkell szoknom, nem balesetveszélyes tapad az dönthetem neki
Miért mondod ezt?....nekem a 180-as jobb volt.....kipróbálja és majd utána eldönti, de kijelenteni, hogy valami nem jó próba nélkül?....semmi bajom nem volt a 180-as gumával a 650-en.....
Szia elég komoly baja lett mindkét combcsontja nyíltan tört lábszára nyíltan térde bokálya alkarja nyíltan bordatörés stb de a gerince feje belsősérülése nem,várom a válaszod köszönöm!
Na megnéztem:
1. ami nálad volt, az nálam nem jött be.. nincs holtjáték
2. megcsináltam a leírás szerint, vagyis csak csináltam volna, mert ott elakadtam amikor mérni kell a feszt.
Még egyszer itt van a LEÍRÁS, ami alapján próbáltam. Mindent úgy csináltam ahogy le van írva, de mérni nem tudtam. Ha a fekete-piros párost mértem, akkor 4,99 V -ot kaptam, ez nem is változott, akármit is csináltam. Ha a fekete-rózsaszínt, akkor meg 0-t mutatott. Azt a csatlakozót is le kell húzni ugye amelyiken mérek?! (ha rá van dugva nem is tudnám mérni.... vagy nem tudom).
Mit rontok el?
A jelenség egyébként az, hogy beindítom a hideg motort, felmegy a fordulat kb 1900-2000 -re, ott marad kb 5-10 másodpercig, majd leesik 1100-1200 -ra és ott is marad, hőmérséklettől függetlenül.
Ötletek?
http://www.facebook.com/photo.... Sziasztok egy nagy segítséget szeretnénk kérni tőletek Öcsémet el csapta egy autós és azt szeretném meg tudni hogy 5500,fordulaton mennyit megy egy 2006-os Suzuki sv 1000 2,3,4-es sebességi fokozatban nagyon fontos lenne valaki megtudná pontosan mondani vagy mérni nekem.válaszotokat előre is köszönöm
Köszi a választ.Motul fékfolyadékom van itthol azt megprószintom akkor
Az EBC betéteket nagyon nyomatják mostanában .Árba is egész jók.Ezzel valakinek tapasztalata?
Nekem az 1000-esen nagyon nem tetszett a fék. Kicseréltem a fékcsövet, javult, de még mindig nem tetszett. Kicseréltem a betéteket és láss csodát ....... tetszik. Biztos lehetne még javítani rajta, radiális pumpa, stb, de annyit nem ér a dolog. Főleg, hogy nincsenek versenyzői ambícióim.
Fém fékcső önmagában sokat nem egy jó betéttel párosítva azért viszont már elég jó tud lenni.Tárcsát nem csak egy adaptert tettem fel a nyereggel együtt.KB betét nélkül 30-35 rugó.Meg a meló vele
Azért érezhetően adagolhatóbb lett a 4 dugós tokico-val.Bár a radiális felső pumpák az őrületbe ejtenek rendesen a felső légtelenítővel.Így maradt a végén a sima saját felső ezres nyereg kombináció.
Én első körben friss folyadékkal és jó betéttel kezdeném a szezont.
No ezt Zoli tudja pontosan, hogy neki mennyi volt.
Szerintem nem olcsó
Féktárcsa -használt: 30-40e/pár
Féknyereg: 15-30e
Távtartó: ?
Felső munkahenger: 15-50
attól függ, kinek mi "gyenge" és kinek mi "jó".
van akinek az alap sv fék is jó, és van akinek fémfékcsővel, friss olajjal és verseny betéttel sem elég jó.
De frász tuggya.
Nekem jó a 180-as.
Lenne egy kérdésem, kinek van tapasztalata 650S-en 180 és 160 as hátsó papucsokkal? Most cserélnék gumit, melyikkel dönthetőbb biztonságosan?
Jobbulást neki!
Bár ezt már lehet nem vállalnám be...
1. ami nálad volt, az nálam nem jött be.. nincs holtjáték
2. megcsináltam a leírás szerint, vagyis csak csináltam volna, mert ott elakadtam amikor mérni kell a feszt.
Még egyszer itt van a LEÍRÁS, ami alapján próbáltam. Mindent úgy csináltam ahogy le van írva, de mérni nem tudtam. Ha a fekete-piros párost mértem, akkor 4,99 V -ot kaptam, ez nem is változott, akármit is csináltam. Ha a fekete-rózsaszínt, akkor meg 0-t mutatott. Azt a csatlakozót is le kell húzni ugye amelyiken mérek?! (ha rá van dugva nem is tudnám mérni.... vagy nem tudom).
Mit rontok el?
A jelenség egyébként az, hogy beindítom a hideg motort, felmegy a fordulat kb 1900-2000 -re, ott marad kb 5-10 másodpercig, majd leesik 1100-1200 -ra és ott is marad, hőmérséklettől függetlenül.
Ötletek?
A Zolitól vettem a gsxr féknyerget és sokkal adagolhatóbb lett a fék.
Összességében jót tett a motornak a csere;)
Az EBC betéteket nagyon nyomatják mostanában .Árba is egész jók.Ezzel valakinek tapasztalata?
Adapter 75 dodo+posta
Féknyerget KB 15-20-ért veszel párat.Jó a gsxr 00-03,bandit 1250,gsr 600 satöbbi.
Azért érezhetően adagolhatóbb lett a 4 dugós tokico-val.Bár a radiális felső pumpák az őrületbe ejtenek rendesen a felső légtelenítővel.Így maradt a végén a sima saját felső ezres nyereg kombináció.
Én első körben friss folyadékkal és jó betéttel kezdeném a szezont.
.
Szerintem nem olcsó
Féktárcsa -használt: 30-40e/pár
Féknyereg: 15-30e
Távtartó: ?
Felső munkahenger: 15-50
van akinek az alap sv fék is jó, és van akinek fémfékcsővel, friss olajjal és verseny betéttel sem elég jó.