Hát..............egyenlőre marad a gyári.
Motorozni kéne nem alkatrészeket venni a szezonban.
Majd ősszel elkocogok arra.
Nem nagy cucc.R1-ét szerintem tartják polcon.Csak próbára.Ha jó megrendelem oszt annyi.
De csak télvíz idején amikor nem kell másra a lóvé.
szerintem ha komoly a vásárlási szándékod akkor bele lehet tenni. az enyémet jól be lehet állítani, akár annyira is kitekerhetem, h el se érem a lapát kezemmel :-)
Beférni befért de elbaszták magát a konstrukciót.
A gyéári kar olyan hogy ahogy tekered a mentet kifelé jön a kar így beállítható.
A kínai mivel két darabból áll a varia miatt kicsi az állíthatósága.Így csak kis pöcköt ami a dugót nyomja tudom tekerni.
Viszont ha beállítom úgy hogy kinn van a dugó rohadtul lenn kezd el fogni ha betekerem hogy belljebb fogjon melegszik és befog az egész.
Normál pózan lekoppan max fékerő előtt a vázon.
Vissza a gyári kart és hoppá jó lett.
passzolom, de az tény, h a zsigulimon a dupla karbikat úgy lőtte be a barátom, h először a mechanikai szinkront a vákuummérővel, majd hengerenkénti CO beállítás után a leömlők hőmérsékletét mérte infrával.
Nemrég feltettem a felnicsíkokat. Tegnap menet közben le is szakadt a fele.. Pedig előtte le lett mosva, majd zsírtalanítva a felni. Bosszantó, mivel nem két fillér.
Okozhatja ez azt, hogy még 15-20 perc alapjárat után is nagyon eltér a két dob hőmérséklete (1000-esnél persze)?
Mert az enyémen ez a helyzet és eléggé furcsállom. Persze lehet, h tök természetes csak én vagyok hülye hozzá :)
nincs szinkronban, ha adott gázkar állásnál a két pillangószelep nem egyformán van nyitva, illetve a két henger üzemállapota (pl alapjárati levegő, benzin) eltér. állítása műszeresen lehetséges, amikor én utoljára ilyet láttam, akkor higanycseppes vagy mutatós mérővel történt.
Honnan tudom,h kéne állítani e a szinkronon?
Füllel lehet hallani v van bármi más ráutaló "magatartás"?
Motorozni kéne nem alkatrészeket venni a szezonban.
Majd ősszel elkocogok arra.
Nem nagy cucc.R1-ét szerintem tartják polcon.Csak próbára.Ha jó megrendelem oszt annyi.
De csak télvíz idején amikor nem kell másra a lóvé.
A gyéári kar olyan hogy ahogy tekered a mentet kifelé jön a kar így beállítható.
A kínai mivel két darabból áll a varia miatt kicsi az állíthatósága.Így csak kis pöcköt ami a dugót nyomja tudom tekerni.
Viszont ha beállítom úgy hogy kinn van a dugó rohadtul lenn kezd el fogni ha betekerem hogy belljebb fogjon melegszik és befog az egész.
Normál pózan lekoppan max fékerő előtt a vázon.
Vissza a gyári kart és hoppá jó lett.
úgy látom, darabonként 25...
http://www.agomotors.hu/websho...
egyébként századra pontosan becuppant a gyári kar helyére a gyári felfogatóba.
Mert az enyémen ez a helyzet és eléggé furcsállom. Persze lehet, h tök természetes csak én vagyok hülye hozzá :)
Eddig is szerettem, na de ezután...
Elég hülye helyen van.