Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dögöljek meg ha lalottam valaha hogy szinkronolni kő egy motort.
Az elég pontos ugye ezt akarod mondani?
fÜllel kb úgy tudod állítani, mint ahogy a buszos keréknyomást állapít meg tizedBaros pontossággal a kerékrugdosásból :)
Sanyi!

Honnan tudom,h kéne állítani e a szinkronon?
Füllel lehet hallani v van bármi más ráutaló "magatartás"?
...az csak a mellékszerepe az eszköznek, főleg a szinkronállítás a célja.....
Hát..............egyenlőre marad a gyári.
Motorozni kéne nem alkatrészeket venni a szezonban.
Majd ősszel elkocogok arra.
Nem nagy cucc.R1-ét szerintem tartják polcon.Csak próbára.Ha jó megrendelem oszt annyi.
De csak télvíz idején amikor nem kell másra a lóvé.
szerintem ha komoly a vásárlási szándékod akkor bele lehet tenni. az enyémet jól be lehet állítani, akár annyira is kitekerhetem, h el se érem a lapát kezemmel :-)
láttam én azt, de valamiért azt hittem, h abból a szelephézagokra lehet következtetni.....
Beférni befért de elbaszták magát a konstrukciót.
A gyéári kar olyan hogy ahogy tekered a mentet kifelé jön a kar így beállítható.
A kínai mivel két darabból áll a varia miatt kicsi az állíthatósága.Így csak kis pöcköt ami a dugót nyomja tudom tekerni.
Viszont ha beállítom úgy hogy kinn van a dugó rohadtul lenn kezd el fogni ha betekerem hogy belljebb fogjon melegszik és befog az egész.
Normál pózan lekoppan max fékerő előtt a vázon.
Vissza a gyári kart és hoppá jó lett.
Nálam nem nézted?...ott monitoron láthattad volna....
bocs, nem pp racing hanem pp tuning.
úgy látom, darabonként 25...
http://www.agomotors.hu/websho...

egyébként századra pontosan becuppant a gyári kar helyére a gyári felfogatóba.
Cakompakk?Rá lehet próbálni?Me a kínai szivatott meg.
az nem Titax, hanem PP Racing és lengyel gyártmány, Ágónál vettem 25-ért. Titax-ot csak Lajosból tudtam volna asszem.
Főnök ............a titax karokat mennyiért szermányoltad?
azt is nézd, nemtom számít-e, h az egyik dobhoz hosszabb cső megy :o)
passzolom, de az tény, h a zsigulimon a dupla karbikat úgy lőtte be a barátom, h először a mechanikai szinkront a vákuummérővel, majd hengerenkénti CO beállítás után a leömlők hőmérsékletét mérte infrával.
Nemrég feltettem a felnicsíkokat. Tegnap menet közben le is szakadt a fele.. Pedig előtte le lett mosva, majd zsírtalanítva a felni. Bosszantó, mivel nem két fillér.
Okozhatja ez azt, hogy még 15-20 perc alapjárat után is nagyon eltér a két dob hőmérséklete (1000-esnél persze)?
Mert az enyémen ez a helyzet és eléggé furcsállom. Persze lehet, h tök természetes csak én vagyok hülye hozzá :)
nincs szinkronban, ha adott gázkar állásnál a két pillangószelep nem egyformán van nyitva, illetve a két henger üzemállapota (pl alapjárati levegő, benzin) eltér. állítása műszeresen lehetséges, amikor én utoljára ilyet láttam, akkor higanycseppes vagy mutatós mérővel történt.
Ilyet tud a motor?
Eddig is szerettem, na de ezután...
A hatlapfejű csavarnál lévő dolgot meg sem tudom mozdítani kézzel! Ez normális?
Köszi!
Elég hülye helyen van.
Nem a hatlapfejün állítasz, azt csak kézzel tekered, úgy nyitod ki a másodlagos pillangószelepet. Csillagcsavarhúzós a csavar amin állítani kell.
Ez a szinkron például kifejezetten jó