És az új szál végére te forrasztod rá a bogyót?
Vannak erre szakosodott műhelyek, ha nem akarsz új bovdent venni (használtat, bontóból vettem 5.000 ért)
Azt mondtad, hogy az egész bovdent akarod cserélni. Akkor nyilván burkolattal.
Ha csak magát a fém bovden szálat húzod ki, akkor mi a terved a javításra?
kormánynál: kilazítod az állítócsavart teljesen, ha lehet akkor ki is akaszthatod a bovdent
blokknál: bal oldalt a kislánckeréknél van egy műanyag védőburkolat, az alatt csatlakozik be a kuplungbovden. asszem három csavar fogja, azt leveszed, kilazítod a bovden állítóját, kiakasztod a bovdent, kihúzod az egész a kormány felé (közben nézed, hogy hol is volt elvezetve, és megpróbálod a következőt ugyanoda behúzni)
behúzod az újat, beállítod és kész
Sziasztok! 2004 es 650 n esen hogyan tudom kicserélni a kuplung bowdent? Hogyan álljak neki? Fent a karnál lehúztam a védőgumit és mikor behúztam láttam hogy elvan szálkásodva. Köszi!
Helló
Tegnap sikerült vásárolnom egy 2000-res kiadású sv 650-et
A kérdésem az volna van-e valakinek rá sport dobja? illetve a gyári dob egyben van az összekötővel hogyan lehetne azt leszedni majd visszatenni? Mert kicsit módositani szeretném a dobját a szebb hang miadt? :) Mert ugye ha levágom vasfűrésszel akkor már az összetétel miadt heggeszteni kellene de valami egyszerűbb bonható megoldás érdekelne
Lődd le magad, de előtte kérj meg, hogy kaparjalak el mindkettőtöket .... még összebasznád homokkal azt a motort
Ha mindenáron te akarod elásni, akkor hagyj az utókorra GPS koordinátákat, hogy mehessünk kincskeresőst játszani
Igazad van Sanyi, nem kell annyira komolyan venni itt az embereket. Amikor majd a Triumph el kezdi gyártani a háromkosaras melltartót, mindenki ámulni fog.
Jó lenne !
Nálunk elkezdett esni a hÓÓÓÓÓÓÓÓ
Még egy kis meleget hozhatnál
Isten éltessen
Vannak erre szakosodott műhelyek, ha nem akarsz új bovdent venni (használtat, bontóból vettem 5.000 ért)
Ha csak magát a fém bovden szálat húzod ki, akkor mi a terved a javításra?
blokknál: bal oldalt a kislánckeréknél van egy műanyag védőburkolat, az alatt csatlakozik be a kuplungbovden. asszem három csavar fogja, azt leveszed, kilazítod a bovden állítóját, kiakasztod a bovdent, kihúzod az egész a kormány felé (közben nézed, hogy hol is volt elvezetve, és megpróbálod a következőt ugyanoda behúzni)
behúzod az újat, beállítod és kész
Hátsó tengely anyáját 100Nm-terrel húztam le. Elég ez vagy húzzak még rajta? (Sv650S 2002)
Valakinek tapasztalat Sv-be melyik lenne jobb EBC vagy Ap Racing fékbetét előre?
Tegnap sikerült vásárolnom egy 2000-res kiadású sv 650-et
A kérdésem az volna van-e valakinek rá sport dobja? illetve a gyári dob egyben van az összekötővel hogyan lehetne azt leszedni majd visszatenni? Mert kicsit módositani szeretném a dobját a szebb hang miadt? :) Mert ugye ha levágom vasfűrésszel akkor már az összetétel miadt heggeszteni kellene de valami egyszerűbb bonható megoldás érdekelne
http://www.kepesmotor.hu/texti...
Ha mindenáron te akarod elásni, akkor hagyj az utókorra GPS koordinátákat, hogy mehessünk kincskeresőst játszani
Ennyire elfogult szűklátókörű embert még nem láttam.
Lehet profi a maga nemében de ha az ország egyetlen szerelője lenne akkorse mennék hozzá sose.