GPS tartót motorra honnan tudnék beszerezni? Meg hova célszerű felszerelni. Kormányra gondoltam de a gyárik 10 fölött vannak, jólenne valami házi megoldás
Arra vagyok kíváncsi hogy ha lecserélem a régi SV-n a km órát egy kisebb streetfighter km órára akkor a KM állás elveszik vagy azt központilag kapja?Illetve ilyet hogy olajnyomás be szoktak kötni pl ?
kicsit utána néztem meg érdeklődtem egyenlőre úgy néz ki hogy majd kap egy sport dobot meg egy összekötő csövet és rúgóval lesz feltéve a gyári dobra is majd lesz csinálva egy másik összekötő illetve rúgótartó hogy cserélhető legyen
az újat kipufogó szakszervizben rakasd fel! Bp és környékéről én Janó Dob -ot ajánlom! Raknak a dobodra olyan ívet, olyan átmérővel, és olyan bilincses véggel, hogy jó legyen. Ez párezer forint, a dob árához képest elenyésző. Ezután meg lehet kérni azt, hogy a gyári dob csövég is vágják el valahol és tegyenek rá egy olyan idomot, amivel a sportdobod helyére vissza tudod tenni (bilincs, stb). Nekem is van most egy gyárim, és ezt fogom tőlük kérni. Ha Ausztriába mennék, vagy vizsgázni, akkor csak feldobom a gyári dobot és mindenki bekaphatja (mármint a dobot LOL).
Röviden: egyszerű le-föl megoldás NINCS, tehát vágás van, és a két dobod bilincses vagy rugós cserélgetését el kell készíttetned valahol.
néz szerintem utána a korrekt értéknek először, aztán tegyél belátásod szerint. csak onnan rémlik hogy a régi SV-nél kevesebb, mert először rossz táblázatot töltöttem le az enyémhez és abban kisebb szám volt emlékezetem szerint.
Ő közűlük melyik a hátsó tengely anya?
Swingarm pivot shaft nut 100NM
Rear cushion lever/rod mounting nut 78NM
Steering stem head nut 65NM
A két napi nem.
És az utána eltelt sem értelem szerűen.
Arra vagyok kíváncsi hogy ha lecserélem a régi SV-n a km órát egy kisebb streetfighter km órára akkor a KM állás elveszik vagy azt központilag kapja?Illetve ilyet hogy olajnyomás be szoktak kötni pl ?
az újat kipufogó szakszervizben rakasd fel! Bp és környékéről én Janó Dob -ot ajánlom! Raknak a dobodra olyan ívet, olyan átmérővel, és olyan bilincses véggel, hogy jó legyen. Ez párezer forint, a dob árához képest elenyésző. Ezután meg lehet kérni azt, hogy a gyári dob csövég is vágják el valahol és tegyenek rá egy olyan idomot, amivel a sportdobod helyére vissza tudod tenni (bilincs, stb). Nekem is van most egy gyárim, és ezt fogom tőlük kérni. Ha Ausztriába mennék, vagy vizsgázni, akkor csak feldobom a gyári dobot és mindenki bekaphatja (mármint a dobot LOL).
Röviden: egyszerű le-föl megoldás NINCS, tehát vágás van, és a két dobod bilincses vagy rugós cserélgetését el kell készíttetned valahol.