Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lesz ami lesz, nem akartam azt se beírni hogy van ez a motor, csak a hülyén feltett kérdésemre akartam választ kapni

oxidálódott sós dologra nincs tipped ?
Névre írva 700-ért(kis alkuval) már nem is biztos hogy túl drága
doboz ami jár hozzá valszeg leesett róla és össze van baszva elég rendesen de ja Givi
A doboz is Givi ami jár hozzá?
Azt amúgy észrevetted hogy nem sárga?
nem csak a motorpiac
Jó ez a magyar motorpiac
k5, drága de ez az első a sokból aminek se vezérműlánc hangja lánc se szelephangja se füst, meg nem az ország másik felébe van
Tehát 700 kb...

Nem sok az? ká hányas?
Bassz lehet hogy utott es lecserelte,lehet kapott az elele es lecserelte ,lehet beallt a gorcs a jobb kezebe es allandoan fekezte a gyemantkemeny betetet de az is lehet hogy blugybugy.
Ha minden mas jo megveheted max jovore veszel egy par tarcsat bontva.
620 és rá jön a magyar papír
Mennyiért kínálják?

Ha van is benne 70-80k km szerintem teljesen mindegy, ha jó áron adják. A tárcsák miatt meg lehet alkudni keményen.
ünneplős
Kellemes óraállás

Két vagy 3 szezonos motor?
Erre a "sós" fehéres oxidos cuccra valami tippek mivel lehetne eltüntetni ?
órában 31ezer, szépen jár a blokk és a tárcsák limit közelében Érted mért kérdeztem ?
http://svmedia.hu/svmedia/www/karbantartas.htm

itt 81500-nál cserélt hátsó féktárcsát
Nekem elöl még ugyan annyi van a tárcsán a minimális vastagságig mint amennyit eddig kopott... 120k kilométer felett jár a motor. Hátul pedig száztizenpárnál lett cserélve. Bár akkor már 7 tized milivel volt a határ alatt!

Tegnap néztem Gyurgyó XT660-asán a tárcsákat. Abba 77k km van. Elöl még semmi válla sincs a tárcsának, hátul pedig minimális.

Mondjuk egyik se SV.. de ezekhez tudok km adatot.
ez a betétedtől is függ.Használt motor esetében szinte biztos,h nem gyári a betét hanem jobb esetben rtacsingos ami puhább tehát a tárcsának jobb.
Rosszabb esetben valami kemény szar ami eszi a tárcsát.Tehát ez a kérdés jó...csak felesleges,mert a válasz nagyon relatív.
Senki nem ad meg km szamot.
Mindig mm-ben adjak meg.
Eltero emberek eltero szokasok.
Ha valaki csak autopalyan megy kevesebbet kopik mint aki hegyi szerpentinen.
rosszul kérdeztem ez igaz, szar volt a kérdés, azt szerettem volna kérdezni hogy durván mennyi km alatt kophat el a tárcsa nem pedig hogy a gyár menyit ír elő.
Elrontod itt a játékot... hogy gondolkozzon így a gyerek?
Rosszul tettem fel a kérdést, gondolkoztam hogy kérdezzem de rosszul jött össze. De mért egyböl a bölcsésszel meg ilyenekkel kell jönni ? Ezt mond meg nekem légyszives. Nem egy sv topic ez? lehet elnéztem a címet, bocs... azt hiszem lehet kérdezni De már megszokható hogy ez a sportmotor és itt nincs értelmes válasz még egy szarul feltett kérdésre se
Nyáron hátha összefutunk addig is sziasztok
Szerintem ezt külön nem írja elő. Ha 4mm vagy az alatt van akkor csere. Ez a fékezés gyakoriságától függ szerintem. Lehet valaki 60000-et is elmegy vele lehet valaki csak 45000 -et. Vagyis én így gondolom.
azt akartam hallani hogy a gyár ha jól tudom 4mm alatt kukásnak írja elő a tárcsát és 4,5mm ha jól tudom. Ehhez ír valami km arányt. Na így jobb?
Vagyis gondolom, hogy meg ad ide is valamit a gyár ha így jobban tetszik