Bassz lehet hogy utott es lecserelte,lehet kapott az elele es lecserelte ,lehet beallt a gorcs a jobb kezebe es allandoan fekezte a gyemantkemeny betetet de az is lehet hogy blugybugy.
Ha minden mas jo megveheted max jovore veszel egy par tarcsat bontva.
Nekem elöl még ugyan annyi van a tárcsán a minimális vastagságig mint amennyit eddig kopott... 120k kilométer felett jár a motor. Hátul pedig száztizenpárnál lett cserélve. Bár akkor már 7 tized milivel volt a határ alatt!
Tegnap néztem Gyurgyó XT660-asán a tárcsákat. Abba 77k km van. Elöl még semmi válla sincs a tárcsának, hátul pedig minimális.
ez a betétedtől is függ.Használt motor esetében szinte biztos,h nem gyári a betét hanem jobb esetben rtacsingos ami puhább tehát a tárcsának jobb.
Rosszabb esetben valami kemény szar ami eszi a tárcsát.Tehát ez a kérdés jó...csak felesleges,mert a válasz nagyon relatív.
Senki nem ad meg km szamot.
Mindig mm-ben adjak meg.
Eltero emberek eltero szokasok.
Ha valaki csak autopalyan megy kevesebbet kopik mint aki hegyi szerpentinen.
rosszul kérdeztem ez igaz, szar volt a kérdés, azt szerettem volna kérdezni hogy durván mennyi km alatt kophat el a tárcsa nem pedig hogy a gyár menyit ír elő.
Rosszul tettem fel a kérdést, gondolkoztam hogy kérdezzem de rosszul jött össze. De mért egyböl a bölcsésszel meg ilyenekkel kell jönni ? Ezt mond meg nekem légyszives. Nem egy sv topic ez? lehet elnéztem a címet, bocs... azt hiszem lehet kérdezni De már megszokható hogy ez a sportmotor és itt nincs értelmes válasz még egy szarul feltett kérdésre se
Nyáron hátha összefutunk addig is sziasztok
Szerintem ezt külön nem írja elő. Ha 4mm vagy az alatt van akkor csere. Ez a fékezés gyakoriságától függ szerintem. Lehet valaki 60000-et is elmegy vele lehet valaki csak 45000 -et. Vagyis én így gondolom.
oxidálódott sós dologra nincs tipped ?