Igen egy 2005-ös Z1000 volt (adatlapomon megnézheted). Brutális jószág, nagyon kényelmes volt. Az egyetlen gondom az volt vele, hogy 130 felett nem lehet megülni rajta, mert letép a menetszél. A kis Z-n még plexi sincs, ott 110km/h-ig mondják megülhetőnek. Nekem a 750-es nem tetszett, mert ott is az első futóműre panaszkodnak, és az 1000-ét teszik bele, és az 1000-es sokkal szebb. Azért vettem SV1000S-t, mert a GSXR-hez képest kényelmesebb, a Z1000-től nagyobb a szélvédelme, lehet vele agresszíven, és túrásan is motorozni. És még V2 nem volt.
Az árakat én sem értem! Lassan a 650-es drágább lesz mint az 1000-es. 1000S már 600-tól van, és már 2006 utánit 800-körül lehet találni. Persze van aki 1,5 millát kér érte! Az eddigi motorjaim (GSXR, Z1000) a meghírdetéstől számítva egy héten belül elkeltek. Lehet a V2-vel mellényultam, és már örökre megmarad? Ha el szeretném adni a 2006-os sérülésmentes, szervízkönyves, kevés km-es 1000S motoromat, akkor 800-ért kellene meghírdetnem? Persze nem eladó, mert ez még csak az első szezonom lesz vele!
A súly ami gondot okoz még a 750R-en is.