Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De az is lehet hogy elegge keletre vagy, szerintem sokaknak hatrany ha kell utazni erte jo par szaz km-t azert hogy megnezzek. Nemtudom lehet ha olcsobb lenne tobben indulnanak meg erte.
Mennyit mész egy alpok túrán 160 fölött?
Idöben?
egy videót azért megnéznék ahogy Sanyit pörgeti a 3 kerekűt a hóban én 180-ál szoktam befeküdni a plekó mögé és tök nyugalom lesz, nem rángat a menetszél, sokkal stabilabb lesz a motor és persze jobban is gyorsul tovább
főút melett lakom.... 2 mentő ment el nemrég, amiröl én tudok eddig hogy komoly baleset van lehet fel sem érek ma pestre
Hóban driftelés lesz ebből.......
Egyénfüggő.......140-ig gond nélkül elvagyok egész nap,160 körül kezdenek feszülni az izmok,200 körül picit már kell kapaszkodni,az 10 percnél tovább nem igazám esne jól,folyamatos haladásnál....
kazdődi8k....áll..
nagy hó van Pesten ?

Hogy áll a jawa?
Volt, kissé havas ugyan, de miért ne?....a jawa-ba erőlködtük bele a blokkot, még nem megy, de a remény megvan...
Sanyi, ma egy motorozás?
A héten kétszer voltam barcikán....
Olyan magasan van a súlypontja, hogyha álló helyzetben kicsit megdőlt, alig bírtam megtartani. Mosás után a GSt, SV meg ledöntöm simán a lábtartóig meg vissza. Ezt a Zvel nem mertem volna megkockáztatni
Hát nem tudom....nekem eddig csak naked motorom volt és nem mindig volt nagyon lassú a túra(eccer Dórival Velencéből a magyar határra értünk 4 órán belül 3 tankolással ) és sosem volt bajom a széllel....a békán 215-nél kezdett kissé kényelmetlenné válni, de az sem volt vészes...inkább egyénfüggő mint motor, hogy kinek mi a jó vagy rossz.....én is 178,9cm és 100 körül vagyok kilóból....és a naked gépeket szeretem, ami most van azért van mert olcsóér' megkaptuk...,de lesz még rajta huszáros kormány...
Papíron pedig nem is nehéz a Z750
z750nel mentem énis elég sokat, még előző szériás (2005), fejidomos. Hát nem egy kezdő motor. Kanyarodni elég nehéz vele, menet közben is érzed hogy egy "nagy" dög. Tolni meg rémálom
Mikor egyszer öcsémmel motort cseréltünk (kb.140-150 átlag), másnap alig bírta mozgatni a fejét. Nekem pedig a csuklóm fájt a K8-as GSXR után. Hidd el hosszú távon baromi kényelmetlen. Lehet igazad van, de a gyárival még gyengébb volt a szélvédelem. Ajánlom figyelmedbe:
http://www.hegylakok.hu/2011/0...
Amúgy valszeg a gondodat pont a túraplexi okozhatta.

Mivel sokan kínódnak evvel a szél témával és úgy gondolják hogy egy darab műanyag megoldja mindenféle szart felaggatnak a verdára.

Ezzel viszont csak annyit érnek el hogy a mellkas helyett pont az arcba irányítják ezt a kártékony légnemű dolgot.
Megeszem a carbon bukom ha tobb a szel egy z-n mint a mostani bringamon.
Mikor megvettem egy Puig túraplexi volt rajta, amit az előző tulaj 30e-ért vett rá, mert autópályán járt vele dolgozni, és ezzel 170-ig kényelmes volt. Viszont ez kb. 15cm-rel magasabb a gyárinál, de baromi otrombán nézett ki vele. Én is 180cm magas vagyok, de azt megnézném, hogy 200-nál valaki simán ül a Z-n.
akkor nem vagy alacsony
179-nek mértek a sorozók a határőrségnél.
nem lehet hogy alacsony vagy és a tank mögé bújsz be ? ezért kell vékonynak lenni én nem fogom meg a szelet engem kikerül
Hát a legtöbbet én sem a sarki boltba járok vele.

150-ig még hajolnom sem kell.

160 felett kell picit behajolnom 200-nál sem a tankon hasalok.Szerintem az fizikailag is nehezen menne.

És nem vagyok az a kifejezett áramvonalas fajta.
Nálam az 1000-es 7l körül evett normál használatnál. A kistesónál sem kevesebb a fogyasztás.
A csapatunk GSXR600/1000, R6, R1,ZX636,ZX9R-tipusokból áll és ha 130-as tempót mentünk, akkor a fejem alig bírtam tartani, mikor leszálltam róla a nyakam mindíg fájt. Túrákra jártam vele, és a nejem mögöttem ült szinte mindíg. Mikor nem volt velem, a tankon fekve ment a 275km/h is, és nem tépett le a szél!