Abból indultam ki hogy mikor én hirdettem a gépemet 750-ért nála 2-3 évvel fiatalabb több km-es gépek tünnek el 30-50e-el drágábban simán míg szerencsétlen csóri gép meg csak lógatja a csápjait.
Na mindegy.
Jött egy ember és puff elvitte.Derült égből.Azonnal.
Úgyhogy tökmindegy.
Egyszer mindenre lesz vevő.
Pedig csak bele kell gondolni, légy vevő és megtudod.....engem pl. nagyon átvertél amikor ingyen odaadtál egy matracot mert azt hazudtad, hogy használt, meg nem tudod hova tenni meg ilyenek amit én be is vettem és elfogadtam ingyen.....erre kiderült, hogy semmi baja sőt nagyon jó!....ha ezt tudom mindenképp fizettem volna érte.....
Nem értem ezt a motorvásárlást. Eladó a motorom semmi baja jó motorikus állapot szép külső reális áron adom, és mégsem jelentkezik senki. Az enyémtől rosszabb állapotút, ami csörög zörög feketén füstöl azt többért is megveszik. Valaki meg tudja ezt magyarázni?
Ott voltam.....ha fésülhettek valamit az a kopogás érzékelő szenzor lehetett.....jobb vagy/és érzékenyebb lett a későbbi típusokban és másképp vezérli a befecskendezést.....
Peti tényleg kivette az iridiumosat a 650k4-böl mert csörgött töle,
ezután más nem is próbálta,de ha vki mást tapasztal irja meg,lehet hogy a késöbbieken más fésültek vmit
Ha már így a gyertyázásnál tartunk. Mindenki kicseréli a gyertyát az előírt 12ezernél? Mi van ha én nem cserélem mondjuk csak 18nál vagy 24nél pl az iridiumosat? Milyen gondokat okoz, miből lehet észrevenni hogy rossz a gyertya? Ahogy olvasgattam iridiumosat főleg régi kopott verdákba vagy pedig nagy fordulatű dús keverékkel működőkbe ajánlják.
Amit olvastam róla ott épp azt írták, hogy az a lényege, hogy kis izzáson tartja a közepét....persze ez nem biztos, de az, hogy kopogott tőle motor az igen......vagy az sem?...
Pl a kocsim szebben jár tőle. Többször volt gond a régi gyertyával benne, amikor baszott szikrázni rendesen, és nem ment 1-1 henger.
Motorban is ennyit érzek. Igazából nem a virtuális 2 lóerő számít. 160 lónál amúgy sem érzek meg 2 lóerőt ide vagy oda...
Sztem igen, tartósabb. Én mentem ilyen gyertyával 43e km-t, és akkor is azért cseréltem ki, mert "ingyen" volt.
Magasabb fordulaton jobbnak érezheted, de normál használat mellett nem nagyon.....és a végén a békába is spórolás okán sima kétpólusú gyertyát tettem.....észre vehetetlen volt a különbség pedig abba azt írták elő...
de más kérdés, mit érzel hogy jobb ? már csak egy 72 lovas sv-ben sem lehet érezni azt a +2 pacit Lehet hogy tartósabb de mennyivel? kb 4x annyiba kerül mint egy hagyományos és 4x anyit is elmegy vele a motor ?
Én most csak kérdezek nem akarom lehúzni az iridiumot
Viszont épp az állandó izzás miatt amit az elektróda produkál az előgyújtás nagyobb ezért kopogó égés lesz annál a gépnél aminél nem erre tervezték a befecskendezést....és ez nem használ....ezért írják, hogy 2Le-vel többet tud mert ez nagyjából igaz is a nagyobb előgyújtás miatt, de csak nagyobb fordulaton....ez kis vagy közepes fordulaton nem jó....
Abból indultam ki hogy mikor én hirdettem a gépemet 750-ért nála 2-3 évvel fiatalabb több km-es gépek tünnek el 30-50e-el drágábban simán míg szerencsétlen csóri gép meg csak lógatja a csápjait.
Na mindegy.
Jött egy ember és puff elvitte.Derült égből.Azonnal.
Úgyhogy tökmindegy.
Egyszer mindenre lesz vevő.
De oda jutottam hogy fene se érti a vevő lelkét.
ezután más nem is próbálta,de ha vki mást tapasztal irja meg,lehet hogy a késöbbieken más fésültek vmit
Csak a normál nem bírja úgy az ívkisüléseket, és ezért roncsolódik...
Motorban is ennyit érzek. Igazából nem a virtuális 2 lóerő számít. 160 lónál amúgy sem érzek meg 2 lóerőt ide vagy oda...
Sztem igen, tartósabb. Én mentem ilyen gyertyával 43e km-t, és akkor is azért cseréltem ki, mert "ingyen" volt.
Én most csak kérdezek nem akarom lehúzni az iridiumot