Utcainak nem elég utcai, terepesnek nem elég terepes. Valóban nem nekem való, mert én a végletek embere vagyok. Mindegy mit tud ha tudom használni, de valamiben legyen kimagasló (ez igaz majdnem mindenre amit használok)
ez a kockásra kopás nálam is előjött de csak hátul pedig állitólag kétkomponensü a hátulja tourance-ról tudok most anyit hogy még ilyen hidegben sem forgatta nagyon el a tdm pedig az is inkább nyomatékos, dehát az nem nektek való gumi
Mint ahogy látod a linkelt képen elég jó húsban voltak.. de eladtam őket. A PR2 sokkal jobb. Anno úgy fogalmaztam meg a véleményem a BT45-el szemben, hogy az 500-as kategóriára, meg egy két "nyeszlettebb" nagyobb vasra is megfelelő választás lehet... a 900-as Divim már erősen határeset volt, mert marhára nyomatékos. Először azt hittem milyen erős motorom van, hogy lámpától elgyorsulva kipörög a hátsó kereke.. hát a lófaszt, a gumi nem bírta. A PR2-vel soha nem csinált ilyet.. csak enyhe csúszási hajlama van ledöntött állapotban kigyorsítva, de végig kontrollálható, és uralható marad..sőt, élvezetes is.
Igazából a PR2 mindenben veri a BT45-öt.. árban meg alig drágább. Ja, és a BT45 hajlamos kockásra kopni.
BT 45 volt a GS-en is.. nem volt rossz, de nem rajtam múlott hogy ezt vettem rá (nem kaptam michelin 3 napon belül..és rohadtul kellett egy hátsó)
A BT 45 összes tulajdonsága közül a kellemes esős viselkedés az ami talán szerethető benne.
nekem is így volt a dt-n, igaz az csak egy dt, hátulrol csak akkor tűnt el ha elestem szerintem sokkal meredekebb a széle mint a pr2 nek és azért tűnik keskenyebbnek is.
Neked hogy vált be a bt 45? szerintem jó kis gumi volt, esőt is szerette
Egyébként vicces hogy a BT szetten elöl tudtam csak eltüntetni a majrécsíkot, hátul az istenért sem.. a PR2-vel meg előröl képtelenség leszedni... pedig igyekszem
Igazából a PR2 mindenben veri a BT45-öt.. árban meg alig drágább. Ja, és a BT45 hajlamos kockásra kopni.
BT 45 volt a GS-en is.. nem volt rossz, de nem rajtam múlott hogy ezt vettem rá (nem kaptam michelin 3 napon belül..és rohadtul kellett egy hátsó)
A BT 45 összes tulajdonsága közül a kellemes esős viselkedés az ami talán szerethető benne.
Neked hogy vált be a bt 45? szerintem jó kis gumi volt, esőt is szerette
Egyébként vicces hogy a BT szetten elöl tudtam csak eltüntetni a majrécsíkot, hátul az istenért sem.. a PR2-vel meg előröl képtelenség leszedni... pedig igyekszem
Colostok meg nem kell a BMW-n is 150/70 es gumi van, mégis virslibbnek tűnik mint a Divin lévő
Pofára nem sok a különbség de ez 180-as.
Jól dönthető csak az elsőt nem szeressem.
Én raktam fel a gumit anno.
Még akkor mikor az R17 olcsó volt.
Sv-n is valaki lemérte és 170-es volt.
Egyébként meg olcsóbb rá a gumi... túragumiból meg egy halom van ebben a méretben
Majdnem ezres és nem vastag a kereke.
Nincs 180-as felfér 650re?