Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello , lehet érdekelne az első lámpa ha N-es !
Eladó M-es Agv K3 Evil bukósisak, 2x használt,tökéletesnél tökééletesebb állapotban! 20.000 ft
Nem volt gond a kockára kopással,ez is az élét, utolsó útján,életem leghosszabb autópályázásánál szedte össze,Miskolctól-Siófokig!
Ritkán látni Z6-ot nem kockásan.... ...az egyi8k leginkább kockuló guma....
hát nekünk a tdm-en 15ezer körül lett cserélve ha jól emlékszem és ennél több minta volt rajta
Meg hogy mennyi pizza van bennem.
metzeler z6(ami ugye kemény túragumi),8500km....
Minden guminak más és más a stílusa,a többség előbb bemelegszik mint maga a motor (konkrétan a bandi,aminek kell 15perc mire üzemi hőfokon van).
7 fok körüli időben a sima conti road attack jobban tapad mint a road attack2,a metzeler z6-ot meg mindig nyúzni kell,hogy elkezdjen működni valamennyire.................azon a barnás,vöröses olasz aszfalton meg bármelyiket hidegen is koppig lehetne dönteni sztem,ergo nem mindegy hol használjuk....
lehet hogy hülyén fogalmaztam és kihagytam pár szót de reméltem értitek mit akarok...
Azért mert az M3 sport és hamarabb,kisebb kanyarsebességnél is melegszik annyira hogy tapadjon.
Szotyi viszont az ő stílusával simán bemelegíti sec-perc alatt az M5-öt is.
Ne hasonlítsd össze magad szotyival...........irtó gyorsan megy.
Kanyarban.
És nem bántásként mondom.Tapasztalatból.
Két kanyar s nem látom.
Minél magasabb a silica tartalma a guminak annál jobban fog tapadni hideg időben is. A túragumik ebben általában elég jók.. és nem utolsó sorban az élettartamra is pozitív hatással van. Sokkal alacsonyabb üzemi hőmérsékleten dolgoznak
lehet,

de miért fogott ott az M3, ahol az M5 már rég esélytelen volt?

Egyedül nyáron 25C+ lehetett értelmesen használni...A túragumit elvileg ősszel is lehetne normális határok közt nem?Na ezt nem.

Inkább 10x M3 ami elfogy 8000-10000 után, mint ez az ótvar, ami lekopik mintáig 6000 alatt...
jó kép, a fekete zöröghetne a kék helyett
kékben gondolkodj...szerintem szép, ha egy szín végigmegy a motoron.

ha teheted, cseréltesd ki a csavarokat, x-bike tud jóáron
Heló, a hasidomról küldenél képet?
Mi az ára?
Sv-nel nemtudom de gondolom itt is 90fokon belul van munkavegzes es azert nem szereti a motor a kis fordulatot es azert megy szet a kuplungja
Mind tapad csak van olyan amihez pörzsölő kell.
Szerintem Zsé nem érte el a hőfokot.
Igazából a saját szememnek hiszek leginkább,tapad az m5 még hidegben is........be kell picit melegíteni.....
Legalább azt nem szabja széjjel az erő :)
Hayabusáét rá lehet mókolni
Nem motoros kép nincs rajta egy darab se.
Nekem is zörög.
Ugyan ez volt a CB 500nál.Arra azt mondták, hogy kicsit elfáradnak a rugók, de nem kell vele foglalkozni, mert ezzel a zörgéssel még kimennek a világból.
Sajnos nem vagyok SV szaki, de V2nél egyéb érdekes hangok is vannak szerintem.
Én nem aggódok
Koncentráljatok más dolgokra
Végülis Sanyiét kurvasokat hallgattam a garázsban és sose zörgött.











Lehet be kellett volna indítani?