Pontosan ezt nem tudom de szerintem 80 de inkább 100 ezer ft re számolj nekem ,egy dl1000 böl lett bele kuplung kosár az került lammelákkal mindennel egyűtt 80 pénzbe szerintem ennyiért nem kapsz boltban ujjat,érdeklőd meg kiváncsi vagyok!
Egy szett gumi árát nem, de azért valamennyit sikerült. Szerintem azért így is jó árban volt. Sajnos csak jövő hét elején kerül haza, a szállítást vállalták.
Pár éve a full-gasban ácsorogtam és bejótt egy rozoga öreg két fiatal sráccal....ismerték már az öreget akinek busája volt , a HD-ját cserélte arra itthon amikor hazajött az usa-ból....a két gyereknek meg épp gixert nézett......az első SV-met egy öregtől vettem aki évente 5X Bőrsről a turulhoz járt fel vele a nemzeti haverokkal .......és azt busára cserélte azért lett eladó az SV-je...
Nem azt mondtuk, hogy nem "találkoztunk" vele hanem, hogy amit Te hangosnak hallasz az nem biztos, hogy baj is.....hallgattasd meg valakivel aki műár járt ilyen géppel többet és utána majd kiderül.....az meg, hogy 15000.-ként "tönkremenne" háááát, hogy úgy mondjam felettébb érdekes.....a mostanimban van kb 35(ha nem visszatekerve vettem) és pályázgattak vele ennek ellenére semmi baja....és jó pár ennél több km-eset láttam amiknek szintén semmi bajuk.....az sem biztos, hogy a kuplung.....lehet váltó is....nézesd meg valahol....
Szotyi1: M5=tiltolistas, abszolut eszedbe se jusson!8km-t szoptam vele...Ha nem forro aszfalton mentem vele, minden helyzetbol csuszott.Pedig nem megyek olyan gyorsan
Elol egy 2006-os diablo cosa van.hasznalta 7000-ert kukaztam.mintaban mar pokhalos kicsit de jo 8000 km utan is van meg 3 mili benne.pedig fog mert sosecsuszott es majd fejjrealltam egy teszkos elbambulasnal.szo szerint.
Ugyhogy januarban meglesz a hatso parja is pirelliben.
Nálam egy sporattack2 első+roadattack2 hátsó garnitúra itt figyel a garázsban + ami most fent van az is még jó állapotú........azért bízom benne,hogy még 1 hátsót be kell újítanom a szeon vége felé.....akkor mentem rendesen!
Szinte minden mai modern túra-sporttúra gumiban több a tartalék mint bárki halandó egy normál motorral ki tudna énekeltetni a végletekig.
Most nem beszéljünk ezres szpersporttól és a tényleg ami beleférről mert az más kérdés.
De nekem valahogy jó érzés ezt feltenni.
Persze az elsején még kijárom a nálam lerakott pár használt cuccban lévő 2-3e-ret.
Így biztos kihúzom gumicsere nélkül 2013-at.
Nem.
M3-am volt elöl.
Használt.
Gyorsan megette és nem hagyott mély nyomot bennem.
Ami igen az a Power pure............könnyű,tapad és jó dönteni,használt és gyorsan KO lett 3 milis volt teszem hozzá.
És a Rosso,nem annyira könnyű jól tapad jó dönteni és sokat birt majdnem új volt.
Értelek,igazából azt tapasztaltam,hogy túragumival is lehet pirítani ha az előírtnál jóval lejjebb engeded a nyomást......pl a metzeler Z6 elöl csak 1,8-2 bar körül volt hajlandó működni.....
Metzeler gumin nem is gondolkoztok ? Olcsobb kicsit mint a pirelli pedig egy cégcsoport. Apunak a tdm-en 16ezret ment hatul a roadtech z6, 2szemellyel es azert peremig dontve. En most a hidegekben mentem vele hatul torance de ez is tokeletesen tapad
Az hogy az én szintemen csúszik vagy tapad irreleváns mert egy jottányit sem fog csúszni.
Lényegesen több van tartalék a gumiban mint én ki tudnám használni.
Hogy mennyit bir kopásban franc tudja.
Nálam a régebbi verzión vagy 7e-ret elment ezért bízom egy 8-10e-ben.
Nem azért vettem 23e-ért gyárit mert csilli-vill és márkás,hanem mert ez volt a legkényelmesebb a lábtartó-ülés-kormány háromszögben.Előtte egy 10 rugós crosst szerettem volna felkendácsolni.Nem lett jó az eredmény.
Pont ahogy a gyárban kitalálták úgy lett a legjobb.
Az hogy speciel a magura gyártja há puff neki,hab a tortán.
Köszi a választ! Csodálkozom hogy itt senki nem találkozott még ezzel a jelenséggel. Beszéltem egy SV-s sráccal akinek 2700km volt a mociban, mikor már hallotta a kuplung hangját. Egy Ducati-s srác is ugyanezt mondta. Jellemző a V2-re. Mennyibe kerül egy új kuplungkosár?
busás nyuggerek...
párezrenként széthulló sv-k...
meg egy dukátis, akinek csörög a kuplungja és ez hiba...
Szotyi1: M5=tiltolistas, abszolut eszedbe se jusson!8km-t szoptam vele...Ha nem forro aszfalton mentem vele, minden helyzetbol csuszott.Pedig nem megyek olyan gyorsan
Dipshit:
Ugyhogy januarban meglesz a hatso parja is pirelliben.
Most nem beszéljünk ezres szpersporttól és a tényleg ami beleférről mert az más kérdés.
De nekem valahogy jó érzés ezt feltenni.
Persze az elsején még kijárom a nálam lerakott pár használt cuccban lévő 2-3e-ret.
Így biztos kihúzom gumicsere nélkül 2013-at.
M3-am volt elöl.
Használt.
Gyorsan megette és nem hagyott mély nyomot bennem.
Ami igen az a Power pure............könnyű,tapad és jó dönteni,használt és gyorsan KO lett 3 milis volt teszem hozzá.
És a Rosso,nem annyira könnyű jól tapad jó dönteni és sokat birt majdnem új volt.
BRIDGESTONE 160/60 ZR 17 (69W) TL BT-023 R 131 €
BRIDGESTONE 120/70 ZR 17 (58W) TL BT 023 F 107 €
BRIDGESTONE 120/70 ZR 17 (58W) TL BT 023 F E 109 €
BRIDGESTONE 120/70 ZR 17 (58W) TL BT 023 F G 109 €
BRIDGESTONE 120/70 ZR 17 (58W) TL BT 023 F GT 107 €
az R az a rear az F az a front, a gt az kawa1400-hez van. Na de mi az E meg a sima G?
Lényegesen több van tartalék a gumiban mint én ki tudnám használni.
Hogy mennyit bir kopásban franc tudja.
Nálam a régebbi verzión vagy 7e-ret elment ezért bízom egy 8-10e-ben.
Pont ahogy a gyárban kitalálták úgy lett a legjobb.
Az hogy speciel a magura gyártja há puff neki,hab a tortán.