Na annyiért nem is volt annyira sok. SVre jó ez szerinted? Attól a nagy fehér valamitől jobban nézne ki..
Műszerfalszinezéssel mivan azóta? Nem látom hogy értekeznének veled a srácok, vagy ők is lemondták?
Szerintem nem egyedüli problémával álsz szemben,amig csak zörög jó jó csak szét ne essen,ezt meg kerülendő vettem én is a motoromba másik kuplungkosarat (szétmegy a bele lötyögnek a csillapitó rugok benne) de az uj kuplungkosár már 5000km után kezd meginint zakatolni én sem tudom mi tévő legyek nem olcsó egy kuplung kosár ujonan föleg hogy 15000km enként cserélni kell.....
Jó tudom én is hogy beszél mindenki össze vissza mindenről. Én tapasztalatból (8 motor nem nagy tapasztalat de jobb mint a semmi) mondom ezeket a dolgokat. Igen angolból behozott motorra költeni kell, de közel sem annyit, hogy ne érné meg. Én már megvettem mindent ami kellett a mocira, osztottam szoroztam, min 300ezer pluszban vagyok, mert "fos angol" motor. Ami szerintem nem elhanyagolható...
Az meg amit a cikkben írkál/firkál az illető, az a tipikus "20 éves a motor de elvárom hogy úgy nézzen ki mint amit most toltak ki szalonból".
Apropó, a pofás kis féktartályod mennyi is volt?
Mindenre jó.
Műszerfalszinezéssel mivan azóta? Nem látom hogy értekeznének veled a srácok, vagy ők is lemondták?
Mennyi magyar píz volt cakkpakk mire a kezedbe kaptad?
Esetleg egy email címet tudsz adni.
Lenne pár cuccom eladó,ha esetleg érdekelne valakit SV650N-hez.
-környezetvédelmi tiltás kioldó:6000,-
-első fém fékcső:10000,-
-wilbers rugó:13000,-
-hátsó teló:14000,-
-magasított plexi gyári fejidomhoz:15000,-
Te linkeltél nekem múltkor trendi rendszámtartót SVre?
Eltudnád küldeni megint? Köszi!
Az meg amit a cikkben írkál/firkál az illető, az a tipikus "20 éves a motor de elvárom hogy úgy nézzen ki mint amit most toltak ki szalonból".
Apropó, a pofás kis féktartályod mennyi is volt?