Tudod úgy van ezzel az ember mint a dohányzással meg az elhízással és az ivással.Bárki tud mondani embert az ismeretségi/családi körben aki 100-évig élt ezekkel de a nagytöbbség 50 évesen megpusztul mázsugorban vagy infarktusban.Jó Chuchill 90-évesen halt meg és végignyomott egy háborút.
Tényleg nem ma volt.A motoromat is eladtam már azóta
Szóval a LED fajtája: SMD2.Video nincs sajnos a szerelésről.Egyébként teljesen egyszerű.Hegyes páka és ónszippantó kell hozzá.Szét kell szedni a műszerfalat.A fordulatszám mutatót is le kell venni.Jegyezd meg,hogy melegen mekkora volt az alapjáratod.Mert ugyan ahhoz az értékhez kell majd visszatenned.
Nem csak anglia, barmelyik tenger melletti teruletrol szarmazo lehet betegagy.A vaz es a csavarok fokozott korrozioja a sos levego miatt meg csak esztetikai kerdes, de az osszes elektromos csatlakozo es kabel oxidacioja mar muszaki remalom lehet.
De ott vannak a kocsog osztrakok.Szinte minden telen is hasznalt jarmuvuk rohad mert rendesen sozzakl az utakat.Ez parosul a fillerbaszo mentalitasukkal es alul cserelhetsz egy csomo dolgot.
Mi ez a nagy angolmotorellenesség?!
Mi angolból már legalább 8 motort hoztunk be, de nemvolt egyikkel sem semmi komolyabb baj. Az igaz, hogy angolul pöfög, és jobbkormányos, de ezek fölött szemet lehet hunyni
A jelenlegi szekér is angol, eddig semmi probléma vele (kopp-kopp) úgyhogy nem beszólni
Angliából akkor lehet érdemes motort behozni, ha a kellemeset a hasznossal összeköti az ember... és akkor hazafelé be lehet járni egész európát, ami csak pici pluszköltségként jelentkezik.. és összességében is fele pénzből kijön mintha itthonról kellett volna elmotorozni olyan messzire meg vissza. Mondjuk akinek nincsenek túrás ambíciói, meg másfél két hete a hazaútra, annak már nem olyan tuti buli
KB 4500-5000 euro körül vannak a legolcsóbbak.Az KB 1,25-1,4 milla.
Ha a távot nézem legalább 100-150e a túra oda-vissza két kiló a forgalomba helyezés.
És lesz a triumphbudapestnél 1-2 használt amik KB 1,6 körül lesznek.
Ergo láttad angliát de ennyit is ért az egész herce-hurca.Ha kifogod.Vicces de ezek rohadtul tartják az árukat.
Mikor én kerestem akkor is ezeken az árakon mozogtak.
mobile.DE-n nézz körül.
Olcsók a csúszott drabok de KB ugyanannyi vagy 10%-al drágább a bontott motyó hozzá mit a keresett japokhoz.
Ha lesz időm Újra szétkapom.
Felemelve kézzel forgatva érezhető ahogy fogja az első kereket.
Vagy karmantyú vagy a stift.......az elég rozsdás,megcsiszoltam ugyan.
Esetleg a felfogató csavarokon elfordult a nyereg annyira hogy feszülhet.
Bár lövésem sincs az hogy lehet.Elég feszes az illesztése a csavarnak.
No mindegy.Még radiális bizgerém nem volt.
Elvileg nem gond...csak ha gond van és beleszorul valami.... .....hát az lehet, hogy a karmantyú megszorult.....talán beáztatni valamibe....fékfolyadékba..
Nem kell ledesíteni már ilyen gyárilag.