Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

k6-os, világoskék.
Vannak egészséges köztes megoldások is.
A felső villahidat 2500ft-ért csinálták meg! Ennyiért lett 16mm vastag a kormánybefogó átmenő csavarjánál. Kb 2x erősebb mint a gyári N-es. Józan ember 10E ft-ért át tudja alakítani kompletten az egészet S-ről N-re. Míg máshol 350Eur-t kérnek a szettért
Ennyi a kényelem
Tripla nincs?
Sok de ha a 180-as 62 a 16-as szett olcsóbb egy pár ezressel.

Nézz rá a revolutionmotor.hu áraira.
Most tudok mutatni egy valós különbséget kormánymagasságra az S és N között Az enyém most duplakormányos épp Na pill
az dönti el hogy mennyire volt drága a gumi, hogy pofára esel vele vagy sem
Van róla képed?...fekete?
Szerintem ezt a kereskedő is érzi rajtad, így nehéz lesz alkudozni

Egyébként azt is érdemes számításba venni hogy mennyit megy el a kiválasztott gumi..mert végső soron ez dönti el hogy drága e vagy sem
Egyébként egy tizes nem olyan nagy tétel. Ha jelentősen jobb egy Angel, vagy Rosso II, inkább kérek rá valamelyikből
Szerintem jó. Olyan szinten jó kritikát kapott mint megjelenésekor anno a PR2. Én bátran bevállalnám ha versenyképes az ára
Győri Realmotortól. 25kw-os jószág. Hátulra nem lenne sok a 180? Előre a /60 /70 milyen befolyással lenne?
ha már gumiztok akkor valakinek véleménye tapasztalat a bridgestone bt-023-ról? sport-túra 3ct
A Full-Gastól veszed?
Hát főnök....................62-ért szupersport Pirelli Rosso II-est újíthatsz be 180-120-as combóban.
Így 54-e ért a strada...............szerintem rablás.
Inkább alkudd le az 54-et és vegyél egy szett angelt.
Nem tudtam vele beszélni....többet nem tehetek...
A stradaval nem a majrécsíkod fogy hanem az idomok.... ....nem drágább más jó gumi sem...
A motort holnap veszem meg, egyelőre még a kereskedésben pihen. A gumik már erősen csereérettek, és az üzlet ajánlotta, hogy 54000 Ft-ért tesznek rá egy szett Strada-t. Szeretem a majrécsíkot minél rövidebbnek tudni, ezért inkább a tapadás a főbb szempont, de nem tudom, hogy megéri-e 20-30 ezerrel drágábban valamilyen más gumit választani.
Annyit tok hogy 16 a szüéletés és az egyéves motort lefejelte egy platóval.
És 4500 Km-el D208-asok voltak fenn.

Meg sok SV-s utálta a bakelit D220-ast.

Nekem meg otthon pihen már egy 12 42.heti Rosso II.
Elsőt január februárban veszem.
Nem lehet hogy a 20 éves ükunokája használta a motort? Tuti jót lehet kint is fogni a biztosításon, ha idős rokon nevén van a gép
Viszont a hasonló keménységű D220-as ami a gyári gumi egy sor ember szinte állva pofáraesett.
Bár páran meg nem.
Fene tufja.
Az első tulaja az SV-mnek még kint valszeg lecserélte D208-ra még a kereskedésben.
És 1916-os születésű volt a csóka.Ha ő ledobta annyira nem lehetett jó.
A gumikeverék keménysége nem a döntögetésre van elsősorban befolyással, hanem a fékezésre és kigyorsításra. Egy bakelit keménységű gumival is mélyeket lehet fordulni, csak éppen nem lesz annyi a gumiban hogy ekkor további erőket is az aszfaltra tudjon vinni..ergo ha rányitod a gázt, csúszkálni fog... de fékezésnél is hasonló a helyzet.

legalábbis én így gondolom
Hátha Sanyi többet tud :)


Pesten merre vannak nagyobb hasznaltmotorkereskedesek ? Neten nezelodtem de oda ugye a "keszlet" nagyresze nincs feltoltve
Viszonylag kemény túragumi hírében áll.

Kérdés hogy szeretsz e döntögetni.