Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én csak autón használtam slicket, hát a tapadás és a csúszás (és vica versa) közötti átmenet nem a "jóindulatú", hanem inkább "gonosz" szóval jellemehető. Egy ideig alád dolgozik, aztán egyszercsak k_vára ellened :-), és ott a meglepődés :-)

motorgumikkal nem tudom, hogy van ez...
Slickkel csak csínján,biztosan jól tapad ha eléri az üzemi hőfokot,de ha balesetbe kerülsz és a biztosító kárszakértője elkezdi szőrözni a motort és rájönnek,hogy nem utcai szabványos gumival történt a gebasz,rádverik az egészet az tuti..........na ekkor kezd nagyon drága lenni a slick..........


Jómagam csak 90% +++-os gumit veszek meg használtban,soványabbal nem lehet nekiindulni külföldre szerpentinezni....egyszerűen hamarabb elfogy mint számítod......fékbetéttel is jöttem már haza vason.....
Nem is vágatnám meg.
Úgy menőbb a Mc Donalds előtt.
Akkor szlikkezzé.
nagyon keveset
Évente mennyit tekersz a verdába?
a hátsó olaszban került fel.A vicc: annyiba került ott egy ilyen vágott fos mint itthon egy új utcai gumi kb.(100 euró volt a gumi)
Kapott másik kukacot.
Az kibirta hazáig.
Mi a gond vele?
Azonkívől hogy az osztrák yard zsanettozik érte?
Vagy én raktam fel....már nem tudom... ....,de nem hinném, nem nagyon volt náűlam vágott slick.....egyszer próbáltam csak, de igazából nem volt bajom vele...
A lehajtón állva maradtam úgy hogy nem tettem le a lábam.
De............a power pure az volt.204-nél hagytam el a kukacot.
és remélem nem volt defektes
ajjajj.Nekem most szerencsém van.Még anubis rakta fel őket.Nem ráz nem ereszt.
Tényleg nem érdekel valakit d211 (2,9-3,2 mm) olcsón? 120/70R17? Nem ráz és nem likas!
Ha olvastad az elejét én most mivel mentem?
Zotya!Kétségtelen,hogy egy új és jó guminak párja nincs!De sajnos néha az van,hogy nincs lé menni meg kellene.Vagy van utcai használt vagy csak vágott pálya....Valamivel menni kell akkor is ha nincs annyi lé
Viszont amit néha művelnek a gumisok a felnivel.Brrrrrr.
És a vadászat a használt gumira.
Vagy van vagy nincs.
Ha nincs gebasz van és rosszakat választasz.
Nameg nekem egy überfasza D211-es eccerűen legyalulta a belsejét a sárvédőnek.
Meg rázott és eresztett.
Benne van mind a pakliban.
Télen összegereblyézem egy szett újra avval tavasztól őszig elvagyok.
Majd megint jön a gereblye.
Addig se kivenni se szerelni nem kő.
na az utolsó mondat!Ez miatt van vágott slick a motoromon.....
Kiszámolgattam a mostani évemet anno a GS fórumban.

Saját példa:
Összesen a szezonban eddig 4 hátsót és két elsőt használtam/használok el.
Konkrétan:
Vettem a motort egy gyári qualifier első-majdnem új rosso hátsó gumival.8000 Km-el a pocijában.Minta van minden hajjehujjj.
Gyakorlatilag a hátsó max egy ezrest mehetett.
KB 12000 nél kifeküdt az első 7000.-ért ment fel rá egy pirelli corsa valamikor 2006-ról.
A rosso 13000 nél adta fel ezért mint a hülye keresgéltem használtat.
Nagy okosan jól kaptam el a Corsa eladóját.
10 rugóért kaptam egy michelin power puret és egy rosso corsát.
A power kinyiffant 1700 Km után mert defektes lett de szerintem max még egy ezrese lehetett volna.
A rosso corsaában van még élet talán 1-2e de lekaptam mert ausztriában nem akartam vásznas gumival szórakozni ezért 16-ért vettem egy BT 016-ot.Ez van fenn.Ha 4000.-et bur már összeteszem a kezem.
Nya akkor matekozzunk.
7+10+16=33000.-
Szerelés:1x1500+4x1200=6300.-
Mindöss

zesen KB 14000 KM-re költöttem gumiból ebben az évben:39300.-at.

Na ez durván 3 forint Km-enként.

Új gumi:Pirelli Rosso II elméleti matek.
Ha ugyanezt az évet vesszük alapul revol.moto ára:
Szett 58000.-+posta 1500+2700.-szerelés:62200.-

Ha feltételezzük a szettet elmegy hátul 10e-ret elöl 15000 akkor már jóindulatú vagyok.
15000.KM-re újonnan vett gumiból fogok költeni KB 62200+9000 (ez az új hátsó 1/3-a) akkor 71200.-

Na tehát a használt történet 3 forint az új meg 4,7 ergo az új némileg drágább KB 1,7 forint Km-enként.
De nem kell 4-5 alkalommal szétkapni és gumizni a motort.
És a két gumit 10 rugóért nagyon olcsón kaptam.
Ha nem így jövök akkor a 10 rugó/d-al kell számolnom amivel rontom a használt esélyét.
Ha a normál árat veszem alapul akkor a használt 49300.-a áll szemben ami 3,5 Ft/km a 4,7-el és máris csak hajszálra vezet csak a használt.
Én úgy számolgatok hogy ha kicsit az átlagnál drágább használt és kicsit jobb futásnál az újjal már egálban vagyok.

Viszont egyben kiadni 60 rugót 2 rohadt gumiért húzós.
de az adott pillanatban olcsóbb.Persze akkor jó ha hirtelen nincs 40k-m egy hátsó gumira
Kiszámolgattam............nem olcsóbb...............max ha keveset megyek.
Most a BT016 4000.-et ha bir.............a power pur 2-3eret.
A rosso corsa talán 2e-ret.
Ha egy puha szlikk elmegy nekem 5e-ret használban megeszem a kalapom.
felénk a betyárok Kőröshegyen tolják.
De én nem tolom vandál módon csak poroszkálva figyelem a nagyokat