nézd... nekem sem ázott be, ahogy Zolinak sem... a hátsó hengeren viszont szarráment a gyertyakábel és a pipa + a gyertyám is régi volt. csere és javítás után minden OK.
de ha (HA!) a hiba oka a beázás, az nem fog magától megjavulni és nem fog kiszáradni, a víztől az elektromos átvezetések vegyileg elszaródnak (nem korrodálnak, de úgy néz ki, olyan mint az akksi-pólusokon a szulfát). Hozzányúlás, tisztítás nélkül magától nem javul meg!
Akkor legalább ezen is túl vagyunk:)
Indulhat a szétszedés, azért remélem, hogy tényleg "csak" beázott.
Magától nem tud kiszáradni ha járatom a motort?Vagy nem egészséges?
Köszi!
Hát akkor nagyon nem hatékony ha minden SV-s panaszkodik a vízre:(
A lényeg, hogy ezt kitisztítottam, illetve kifújtam, nem tudom, hogy képes e bármi beragadni oda úgy, hogy esetleg vmi vékony vezetékkel is megbirizgáljam e.
Igen én is erre gondolnék, hogy akármilyen laikus vagyok, 1 hengert én is felismernék. De azért megnézem a pipát biztos ami biztos.
Azt a kis lukat most kifújtam sürített levegővel, beindítottam. Talán mintha egy fokkal jobb lenne a helyzet, de még így is leáll.
Szerintem nem.Közelebbi ismeretséget kötöttem az SV tankjával.
Annyira labirintusszerű hogy ha az AC már levegőzik 2 liter még van az aljában pont emiatt.
nem tudom városi legenda-e, hogy ha hagyod nagyon lefogyni a benzint akkor a tank aljáról beszívhat dzsuvát ami eldugíthatja az injektort. nekem hirtelen ez ugrott be a leírásodból, ha a gyertya miatt csak egy henger megy azt szerintem nem lehet összetéveszteni
Ja, nekem full idomos SV-m van, szóval odáig eljutottam, hogy azt mindenképp le kell szednem..de utána?
Gépkönyvben benne van a gyertyacsere folyamata?Mert az elég lenne.
Vagy van esetleg valakinek elektronikus formában szerelési útmutató ehhez a típushoz?
Sziasztok!
Egy kis help kéne, úgy tűnik elért az első hiba.
Ma reggel beröffentettem a gépet, de kb fél perc alapjárat után leállt. Ezt megismételtem legalább 5x. Csak akkor nem állt le, ha folyamatos gázt húztam neki.
Elindultam, hogy hátha magához tér ( az is bennem volt,h kevés benne a nafta, eléggé kicentiztem, 290km-ert mentem vele, de így is volt még benne 2L ) de nem tért.
A tünetek:
Folyamatos gáz mellett olyan mintha valaki visszafelé húzná a motort, erőtlen és fulladozik. Néha durran egy nagyot. Aztán egyszer csk magához tér és meglódul ahogy kell neki. De javarészt inkább ez a nem-menős-fulladós sztori megy és ahogy elveszem a gázt már le is áll.
Hozzá kell tennem, hogy 2 napja esőben mentem vele. Ezért megfordult a fejemben, hogy esetleg a beázós történet fordult elő velem is ( SV 650 ). Tsanyit felhívtam, rendes volt és segített, ő is erre gyanakszik.
A kérdés igazából annyi, hogy ti is így gondoljátok, vagy van más tipp is? ( tudom távdiagnosztika, éppen ezért csak tippeket várok ).
Ja és valaki el tudná mondani, hogy pontosan mit kéne csinálni ahhoz, hogy le tudjam venni a pipákat és mit / hogyan kéne kitakarítani?
Azt hiszem ki fogom cserélni a pipákat vagy legalábbis más tömítéseket fogok berakatni ha eljutok TSanyiig:)
Péntek esti motoros kiruccanás Balatonlellén
2012.10.12 péntek!
Menü:gyros,és pizza.800 ft/db.Bor és a szóda biztosított
Szállás egyedi áron 1000ft/fő/éj!Apartmanokban
Jelentkezni nálam lehet.20-770-58-82
Sajnos térdprotektor miatt a váz egy tenyérnyi helyen karcos lett, sűrű hajszálkarcokban. Ezzel mit érdemes kezdeni? Polír, festés?
Másik a magas fogyasztásnál mit érdemes megnézetni, vagy mindenképp injektort kell méretni?
Amikor olajcsere van, akkor legyen a szűrő is cserélve.
Egyrészt mert ami mocsok megragad a szűrőben az szépen belemegy az új olajba is, másrészt nem tétel kicserélni.
Egy örökzöld kérdés :D
Ki milyen olajat használ a szekerébe? Gépkönyvben olvastam, hogy elég csak 3 olajcserénként olajszűrőt cserélni. Ti hogy vagytok ezzel?
Hűtővizet hány fokosra célszerű keverni?
de ha (HA!) a hiba oka a beázás, az nem fog magától megjavulni és nem fog kiszáradni, a víztől az elektromos átvezetések vegyileg elszaródnak (nem korrodálnak, de úgy néz ki, olyan mint az akksi-pólusokon a szulfát). Hozzányúlás, tisztítás nélkül magától nem javul meg!