Nah, minden jó ha vége jó
Szétszedtük a paripát és bizony volt benne víz rendesen.
Kipucoltuk, sőt még a riasztót is megjavítottuk rajta ( eddig volt de nem működött ) és láss csodát újra falja a kilométereket:)
Köszi mindenkinek a tanácsokat!
Így szerintem azonnal felismered.
Azért is olvasgatom a manualt, mert használtan vettem a motort és bár nagyon jó állapotban van és úgy tűnik, hogy tényleg gondos gazdája volt, szeretnék rajta pár dolgot kicserélni ami a karbantartás alá tartozik. Legalább tiszta lappal kezdeném a jövő évet és tudnám, hogy legközelebbi szervízen mire kell figyelni.
Nem én. Az előző tulaj.
24k-nál cserélték nyáron, és most van benne kb 25k ha jól emlékszem.
Eddig esőben sosem mentem, most viszont 2 napja elkapott egy olyan,h azt hittem jégen megyek. Egy visszaváltásnál is simán táncoltatta a seggét, pedig a gumik szintén totál újak.
Szóval volt víz rendesen a Hungárián meg a Kerepesin...
Ja, hogy most cseréltétek?...akkor csak nincs rendesen helyére tolva a pipa és a felső gumi mellett ment be a víz....told rá jól és annyi valószínüleg...
Ahogy beszéltük, ahogy eljutok hozzád ( és valóban a beázás az oka ) a gyújtókábeleket viszem viszem is ( vagy legalábbis a tömítéseket, ez majd kiderül )
Ha már szétkapjuk, akkor a kábeleket megnézem mindenképp, hogy lett valami maradandó sérülés egy esetleges áthúzástól.
A gyertyákban nincs 1000km, most lett cserélve a 24k-s szervízen.
Huzamosabb beázásnál így van, de ha csak ritkán akkor magától is kiszárad annyira, hogy elinduljon, de a tisztítást illetve a tömítés cseréket vagy rendesen letömíteni valamivel mindenképpen kell... ...ha már egyszer beázott akkor utána ez általános lesz míg meg nem csinálják...
Kitekered a két bilincset a karbikon és voila.