Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csillagcsavarhúzóval.
Kitekered a két bilincset a karbikon és voila.
airboxot hogy kell levenni K2es SV-n hétvégén nekem is le kéne cserélni a pipákat
Nah, minden jó ha vége jó
Szétszedtük a paripát és bizony volt benne víz rendesen.
Kipucoltuk, sőt még a riasztót is megjavítottuk rajta ( eddig volt de nem működött ) és láss csodát újra falja a kilométereket:)
Köszi mindenkinek a tanácsokat!
Fogom.

A gond hogy nem találtam normál árban pont ugyanolyan méretezésű kormányt.

Ez amit most kikínlódtam kicsit szélesebb és kicsit magasabb.Nem sokkal de pont minden feszül mint az íjjhúr.
Zugló, Kawaszati. Ha megbeszéled vele, meg is várhatod. 06-20/246-93-49
tökit kérdezd,nemrég hasonló cipöben járt
Jó bowdenest valaki ajánlani:
Van a reno udvaros de mintha vegyes lenne a tapasztalat velük.

Kéne egy 5-6 centi mind a kuplungba mind a gázbowdenbe.
Spray matt fekete szerintem van neki.
Szintererzni gyárilag nem hinném.
De nem kellett ilyet mókolni.
Nem pattogott le sehol.
Újra is tudja festeni ha kell?
Kapott egy pofást.............most visszigazították standard gyári hörcsögállásba.
az.

korongos hézagolós, gondolom. a hézagolókorong a "shim".
Mit is kellett csinálni rajta?
Kész a hűtőm.
Má csak 4 csavar.
Asztán vrooooom.
Köszi a választ!
Neked is hzolee!
A jpg-t szereti mást nem nagyon.
Hova lett a kép?
Kiválasztottam, hogy beszúrás...
Így szerintem azonnal felismered.
Azért is olvasgatom a manualt, mert használtan vettem a motort és bár nagyon jó állapotban van és úgy tűnik, hogy tényleg gondos gazdája volt, szeretnék rajta pár dolgot kicserélni ami a karbantartás alá tartozik. Legalább tiszta lappal kezdeném a jövő évet és tudnám, hogy legközelebbi szervízen mire kell figyelni.
Szelephézag lenne?
A víztől független kérdés:
A manualban van egy TAPPET CLEARANCE nevű dolog.
Az micsoda?Mire való?
Nem én. Az előző tulaj.
24k-nál cserélték nyáron, és most van benne kb 25k ha jól emlékszem.
Eddig esőben sosem mentem, most viszont 2 napja elkapott egy olyan,h azt hittem jégen megyek. Egy visszaváltásnál is simán táncoltatta a seggét, pedig a gumik szintén totál újak.
Szóval volt víz rendesen a Hungárián meg a Kerepesin...
Ja, hogy most cseréltétek?...akkor csak nincs rendesen helyére tolva a pipa és a felső gumi mellett ment be a víz....told rá jól és annyi valószínüleg...
Ahogy beszéltük, ahogy eljutok hozzád ( és valóban a beázás az oka ) a gyújtókábeleket viszem viszem is ( vagy legalábbis a tömítéseket, ez majd kiderül )
Ha már szétkapjuk, akkor a kábeleket megnézem mindenképp, hogy lett valami maradandó sérülés egy esetleges áthúzástól.
A gyertyákban nincs 1000km, most lett cserélve a 24k-s szervízen.
Huzamosabb beázásnál így van, de ha csak ritkán akkor magától is kiszárad annyira, hogy elinduljon, de a tisztítást illetve a tömítés cseréket vagy rendesen letömíteni valamivel mindenképpen kell... ...ha már egyszer beázott akkor utána ez általános lesz míg meg nem csinálják...
De, előbb-utóbb kiszárad....általában 1-2 óra alatt ha meleg....hidegben a páráűsodás miatt is nehezebben szárad...fűtött garázsban gyorsabban...