Segítségeteket kérném.
Egy hete vettem egy sv 650s-t, még a régebbi, karbis változatot.
A mai napon tettem egy 200 km es túrát aminek az első 150km-e szárazon sikerült megtenni, az utolsó 50 et esőben, vizes úton. Eddig a motorral semmi gondom nem volt, bár nagyon nem is lehetett egy hét alatt, ma viszont az esőben egyszer csak leállt, csak a szivató ráhúzása után volt hajlandó elindulni és akkor is csak erőtlenül, egyenletlenül járt, a kipufogó viszont durrogot, egy szenvedés volt vele hazajönni.
Mikor hazaértem felhívtam az eladót, ő azt mondta hogy neki is volt vele esőben ilyen hibája a gyertyakábel cseréje orvosolta azt, azóta nála nem jelentkezett, ő annak tulajdonította a hibát hogy az első henger hengerfeje és a gyertya pont az első kerék mögött van és valószínűleg nedvességet kap az első kerékről.
Mi tévő legyek? Valószínűleg egy karbiszinkronra is szükség lesz, de szárazon semmi probléma nem volt a géppel.
Pr2-t sokszor mondom csalós.
Elöl visszajelzés nélkül random esel pofára és nem is érted mért.
Kemény a közepe ezért ha ott megéped a féket már üldögélsz is a porban.
Ha Pr2 akkor csak hátra.
Mi a beszerzési forrás?
Az R17-nél az 73.
Az nagyon kopik nem?
Én azért néztem a PP2-t mert a sportosabb gumik közül azt ajánlják a tesztek mindennapi felhasználásra leginkább.
Csak azon filóztam, hogy hátha jobban viselkedik vele kanyarban. Nemrég láttam felszerelve egy Power Pure-t, annak valahogy sokkal kanyarbarátabb volt a futófelület íve. A PR1 szinte teljesen lapos.
Én is.
Remélem.
Ebay.en van fenn egy rakat komplett váltó.
Ha gebszos lenne hiánycikk lenne mint a bandit váltó.
Álítólag a 2012-esen már változtattak a rugón.
És volt visszahívás is ebből.
Megvárom a srácnak mit alakítanak itthon.Ha a 012-es módosítást rakják bele megreszkírozom azt a rugót bele.
De akkó má legalább hátra 2ct legyen.
Emiatt gyűlik a víz a pipánál amitől áthúz és egyhengerezni kezd.
Remélem kitart mire összehozom a zsozsót rá.
Segítségeteket kérném.
Egy hete vettem egy sv 650s-t, még a régebbi, karbis változatot.
A mai napon tettem egy 200 km es túrát aminek az első 150km-e szárazon sikerült megtenni, az utolsó 50 et esőben, vizes úton. Eddig a motorral semmi gondom nem volt, bár nagyon nem is lehetett egy hét alatt, ma viszont az esőben egyszer csak leállt, csak a szivató ráhúzása után volt hajlandó elindulni és akkor is csak erőtlenül, egyenletlenül járt, a kipufogó viszont durrogot, egy szenvedés volt vele hazajönni.
Mikor hazaértem felhívtam az eladót, ő azt mondta hogy neki is volt vele esőben ilyen hibája a gyertyakábel cseréje orvosolta azt, azóta nála nem jelentkezett, ő annak tulajdonította a hibát hogy az első henger hengerfeje és a gyertya pont az első kerék mögött van és valószínűleg nedvességet kap az első kerékről.
Mi tévő legyek? Valószínűleg egy karbiszinkronra is szükség lesz, de szárazon semmi probléma nem volt a géppel.
Előre is köszönöm.
Elöl visszajelzés nélkül random esel pofára és nem is érted mért.
Kemény a közepe ezért ha ott megéped a féket már üldögélsz is a porban.
Ha Pr2 akkor csak hátra.
204 euro.
Az R17-nél az 73.
Az nagyon kopik nem?
Én azért néztem a PP2-t mert a sportosabb gumik közül azt ajánlják a tesztek mindennapi felhasználásra leginkább.
58e ből megvan a szett.
Ilyen lett horvátban.
Lallernek valami corsa 3 talán annyit birt.Most hogy a power ehhez képest milyen.
Remélem.
Ebay.en van fenn egy rakat komplett váltó.
Ha gebszos lenne hiánycikk lenne mint a bandit váltó.
Álítólag a 2012-esen már változtattak a rugón.
És volt visszahívás is ebből.
Megvárom a srácnak mit alakítanak itthon.Ha a 012-es módosítást rakják bele megreszkírozom azt a rugót bele.
Ha meg beüt a krach kicserélem a rugót.
Kell egy deklitömítés hozzá.
Nya a 17.es rugóról terjed kinti fórumon.