Valami olyat hámoztam ki hogy a kukactengely végén lévő csillagkerékbe illeszkedő görgő amit a egy kallantyú reteszel.
Na ezt a kallantyút tartja egy retek rugó.
Állítólag ez azt okozza hogy nehéz vagy nem lehet visszaváltani.
Én néha gyors visszarúgásnál észleltem hogy nem adja vissza.
De szerintem inkább a hajlott váltókat miatti hosszabb út felel emiatt.
A srácnak pár hete 3,8 liter olajat raktak a gépébe elvileg.
2,6 helyett.
Én inkább ezt látom hibának.
Az iloyen szerintem nem típushiba.....arról csak akkor beszélnék ha rendszeresen és többszöri javítás után is újra előjön.....az autóknál is a visszahívás inkább reklámfogás mint valós probléma orvoslása....a lényeg, hogy lássa az ember, hogy milyen gondosak....persze ettől még a hiba néhánynál előfordul, de attól még ritka esetben sokszoros...
Előző moccnál is meglehetett csinálni elvileg, márkaker tudott kiállítani papírt, hogy le van fojtva(leis fojtotta) és akkor azzal a papírral együtt kellett volna műszakiztatni. Azért kérdeztem hogy SVt tudnak e utólag folytani, vagy valami alkatrészcserés a dolog.
GSnél csak a gáztolattyú volt átfúrva, hogy ne kapjon annyi benyát a henger, de azt lelehetett dugózni.
Feri megtalált egy villás kalapácsos tipust oszt azzal adtunk a pofájának.
Lenn van a dög.
M?ostmár csak egy komplett lengőkar vagy szilent+ talpas kell és vissza az egész retek.
Azt én is benéztem....úgy elgörbült mint a szar a váltógömbfejnél.... ..mondjuk a naggyal sem amit hirtelen egy autószerviztől tudtam kölcsönkérni sem jött le könnyedén, de attól függetlenül egy trabi gömbfejet sem szedett volna le...
Mire gondolsz?....víz nélkülire?...anno a motulét használtam valami wash & go volt a neve(vagy nem, de most a noraautónál egy motip félét vettem ami hasonló és egyenlőre úgy néz ki ugyanazt tudja mint a motul csak harmadáron...
Olvastam hogy valaki forgalomba helyes SV1000-t
Enyém 2003-as, 2004es forgalomba helyezéssel. Belgiumból lett behozva, motor szervízzel együtt szerintem benne voltam a 130-ban, biztosítással mindennel együtt.
Na ezt a kallantyút tartja egy retek rugó.
Állítólag ez azt okozza hogy nehéz vagy nem lehet visszaváltani.
Én néha gyors visszarúgásnál észleltem hogy nem adja vissza.
De szerintem inkább a hajlott váltókat miatti hosszabb út felel emiatt.
A srácnak pár hete 3,8 liter olajat raktak a gépébe elvileg.
2,6 helyett.
Én inkább ezt látom hibának.
Egy rugó........3 font értékben.
Mondjuk nem nekem.
Nekem perfekt minden.
Köszi előre is!
GSnél csak a gáztolattyú volt átfúrva, hogy ne kapjon annyi benyát a henger, de azt lelehetett dugózni.
Lenn van a dög.
M?ostmár csak egy komplett lengőkar vagy szilent+ talpas kell és vissza az egész retek.
Norautóra berágtam.
A gömbfejlehúztójuk simán elhajlott a gömbfej meg röhög rajtam szerintem most is.
Enyém 2003-as, 2004es forgalomba helyezéssel. Belgiumból lett behozva, motor szervízzel együtt szerintem benne voltam a 130-ban, biztosítással mindennel együtt.