Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak azt nem értem hogy ha két személlyel mész mé nem az ezrest használod.
Muszály a 125-össel bohóckodni?
Egy ember tanulásra fokozatosság elve minden ok.
De túra 2 emberrel?
ma gurultunk egy 150km-es karikát a jó idő miatt pozsony körül

a kicsike nagyon kedves egy jószág...bár két személlyel 110 fölé nem megy...

a kabát alá csak az aláöltözőt vettem, meg egy pólót (a napon 8C-ot mutatott a hőmérő)
igaz még messze van de hátha érdekel valakit :
http://phoenixracing.hu/hu/hir...
Hát végülis annyira nem.
A nakedeken picit egyszerűbb az élet.
Van pár nyom amivel szezonban nem akartam bogarászni és ezek eltüntetéséhez az elejével picit játszani kell.
PL villahíd védő nakedre nincs így a hidat le kell venni és arra aplikálni valahogy.
A fejidom is kicsit csálén állt és a szivargyujtó töltő tartója sem volt acélos de a kormánnyal is van tennivaló.
Na ezseértem mé nyomta le 2x.

Amúgy nem nagy szám csak egy hasidom.

De tényleg alakul.
jól szét kaptad szegénykét.
Hajrá király lesz!
Áll a project.Helyi kipufogóst kérdeztem a belezésről ő nem vállalta.Másikat még nem kerestem de lehet nekiesek fúróval én vagy gyárii állapotban megy fel még passz mi lesz.idő és kedv hiány van.Most egész nap a kórságos hasidommal küzdök.Lassan célegyenesbe érek de nehéz pontosan beállítani.Még kell a spéci villahídvédőmatrica arra várok és a két féknyeregre,közben festésre kerül a hasidom is talán.
Úgyhogy flex csattog és vág de lassan haladok.
Áll a project.Helyi kipufogóst kérdeztem a belezésről ő nem vállalta.Másikat még nem kerestem de lehet nekiesek fúróval én vagy gyárii állapotban megy fel még passz mi lesz.idő és kedv hiány van.Most egész nap a kórságos hasidommal küzdök.Lassan célegyenesbe érek de nehéz pontosan beállítani.Még kell a spéci villahídvédőmatrica arra várok és a két féknyeregre,közben festésre kerül a hasidom is talán.
Úgyhogy flex csattog és vág de lassan haladok.
ajaj lehet az enyémnek is ez lesz a vége
ezen érdemes elgondolkodni, ha nem kellene eladnom akkor már meg is vettem volna ezt a dobot :
http://www.vatera.hu/uj_martin...
jelenleg mindent eladunk mert családi házat akarunk venni és sajnos a motort is be kell áldoznom.
k.lali miért árulod ezt a szép bringát?
Azt nem de nem sokból tart szerezni 1et 50be odafogja adni postaköltséggel 1ütt
műbizonylatot is kaptál az E betühöz ?
szia !
én októberben kérdeztem tőle és ezt írta vissza , szerintem a 10% kedvezmény most is él mert jelenleg is így hírdet. ismerőseim közül 2 motoron van ilyen dob nagyon jó a hangjuk, tuti észre veszik az autósok. viszont az is igaz, hogy nem jó mögötte motorozni.

Alu és rozsdamentes kör alakú polírozott dob összekötőcsővel, felszerelve 45000 Ft/db. 100 és 111mm átmérőben.

Ovál polírozott rozsdamentes 54000 Ft/db.

Ovál carbon és titánium 65000 Ft/db.

Trioval polírozott rozsdamentes 56000 Ft.

Trioval carbon és titanium 67000 Ft.

+ adok hozzá 1 közdarabot, ( ha kell ) amivel a gyári dobot is vissza lehet szerelni.


Ezekből az árakból jön még le a -10% őszi kedvezmény!


Ha a dobokhoz TÜV engedély kell, akkor + 2000Ft/db, amely tartalmazza a kiszerelhető hangtompító betétet és az „E” minősítést.

Közúti forgalomban legálisan részt vehet, műszaki vizsgán megfelel. A BESZERELT HANGTOMPÍTÓ BETÉTTEL!



A MARTIN embléma kék, fekete, piros, és zöld színben választható.

Felszerelés-díjmentes, ( kb. 30 perc ) átvétel Zalaegerszegen, vagy postai szállítással.

Minden dobra 3 év teljes körű garancia!

A tőlem vásárolt dobokra, 20% javítási kedvezmény. ( sérülés, átalakítás,stb.. )

A dobok legyártása kb. 5-8 nap.

Képek a www.martindob.hu oldalon a fotóknál.


Üdv; Martin
kb 1 éve vettem szerintem most is ennyi +-3-4ezer de ebbe benne van az összekötő cső meg a hangtompító bilincs meg E betűs +TŰV .Én egyáltalán nem bántam meg haveroknak is tetszik
Megnéztem. Szép a hangja nagyon. Kommenteknél láttam, h 50000 rupi volt. Ez mennyire aktuális ár?
Az enyémen Martin van nagyon szépen szól, meg igényes munka+kaptam hozzá 1 hangtompítót .Van fent vidi ha gondolod hallgasd meg!
ma én is gurultam egyet szép idő volt
Nekem gyári van,de ha a pénztárcám túlsúlyos lenne,Termignonit vennék!

(Egyébként hallottam már Martin-t L2-esen és nagyon szépen duruzsol!)
Szerintem,ha megvette az új korongokat a flexbe,azonnal nekiáll!

Asszem kettévágja a TL és a Ducati dobokat és úgy lesznek összehegesztve,hogy jobb oldalon lesz az a dob,amelyiknek a TL a vége,bal oldalon pedig fordítva..........
Tied se rossz, vhogy ismerős bár én első körben szépen lecsavarozom a cuccot. MARTINék dobjáról mi a véleményetek? Legszívesebben egy légszűrő dob kombot csinálnék, de most elég anorexiás a pénztárcám.... Szóval Martin? V Ti mit pakoltatok/pakolnátok?
Zoli32 tényleg a kipufogó projekt ,hogy áll?