Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azééé van nem olcsó "műanyag" sisak is (akár 70000+-ért is)!
Basszus Citellus!
Felveszünk sisak értékesítő kollegának!
Teljesen képben vagy ,a DD gyűrű azért jó mert nincsenek benne mechanikus alkatrészek ,ezért nem tud elromlani(szétakadni vagy beragadni) az olcsó műanyag sisakoknak ugyanolyan követelményeknek kell megfelelni mint a karbon vagy a kompozit sisakoknak(feltéve ha bevizsgálják és megkapják az engedéllyeket) viszont rövidebb az élettartamulaz UV roncsoló hatása miatt és nem annyira konfortosak.Egyébként a hélyszerkezet teríti szét a beérkező erőhatást ,azért fontos hogy ne legyen sérült. Aki zselézi a haját annak jobban károsodik a bélés és az energia elnyelő réteg ,a különböző vegyianyagok miatt.
Röviden ennyi!
Üdv.: Roadking
Szivesen.
köszi :)

Indítsd be.
szerintem meg 7.725-ös a cső, hogy ne lehessen cserélni.
basszus lebontok mindent h tutira lássam hol pisil, erre sehol sem pisil. hiába mozgatom a dolgokat... ha elindulnék a forgalomban, tutira 100m és újra folyik...
Gondolom.
Bár így nem vígasztalt a kereszteződés közepén a robi alatt cserélve a csövet.
Ha a méret megvan nincs gond szerintem 6-7-8 mm-es nagy nyomású cső jó lehet.Kérdés hogy oldható e a rögzítése.
Ott más volt a hiba.....
Egy injektorosban 2.5 - 4 bar van, ami még kis nyomásnak számít.
Volt hogy a 12 bar-os cső 10cm-en felszakadt.
Nem eccerű robi vót hanem inyektoros.
trükk - ezért kérdeztem! :-)
pl jó-e oda szabvány üzemanyagcső, vagy valami idétlen mérete van...
ugyanis szintén a mikrofilmet nézve kierül, hogy nem rendelhető csak a cső, hanem az egészet kell cserélni a két fém csővel + injektor-csatlakozókkal együtt.
Az még kis nyomásnak számít....
Nahh elvitték most a Passatot... jöhet a motor és egy kisebb kocsi
Még nem volt hozzá szerencsém de a microfilmet nézve nem egy nagy kunszt.
Van valami titkos trükk belőle?
Mert ha jól nézem a motor mellett állva kell csinálni nem háton fekve alvázvédővel a pofámban.
És ez már rohadt pozitív dolog.
Amúgy nagy nyomású csövekkel jól állok a robin annyi volt mintha ingyen adták volna.
Számold ki egy GFB kalkulátorral pl.a Netrisken........
Nem ez a döntő valóban, hanem az, h van gyári Suzuki Cordura kabátom és az hogy nézne ki egy Fazeren nem? Na csak vicc volt. Igazából minden a Bandi mellett szól inkább, egy bajom csak az hogy nem kell 1200ccm szerintem. De minden motor úgy megy ahogy húzzák neki...
Kocsi biztosításán kicsit felbőszültem ugyanis a Passatom 170 lovas és az éves biztosítása 82E ft Ami már mindegy mert 1 óra múlva eladom úgy néz ki. Lesz belőle kis kocsi meg nagy bandi
Igen, mar a motorok is teljesitmeny alapjan szamolodnak: link
szerintem ne ez döntsön :)

egyébként pl nálam 6000-ről 4000-re csökkent!
(megkérdeztem, mennyi lesz jövőre, és a biztonság kedvéért még azt is, hogy ugye ezt a teljesítmény szerint számították.)
Halihó!
Érdeklődnék, h a motorbiztosítás is változott a téren, h a teljesítménye határozza meg a fizetett összeget mint most már az autóknál? Mert ha így van akkor nem gondolkozok a 600as 100 lóerős Fazer és testvéreiben hanem mindenképpen a nagy banditot veszem ami még 100 ló sincs. Viszont nyilán hosszabb túrákra sokkal jobb is, és arra kellene
sziasztok, kérdezném, h cserélte-e már valaki a két injektorfejet összekötő gumicsövet? (KIS hatötvenes)
köszi!
Hát még ezt sem tudod?
Azért nincs őszi szünet a BMEn, mert az alatt az egy hét alatt a tanulók elvégeznék a közgázt a Duna túlpartján...
egyenlőre úgy tűnik hogy leghamarabb szabadidőm nyáron lesz...illetve...csak akkor ha a BMEn van nyári szünet.Mer még őszi sincs...(érdekes ezt nem reklámozták nyílt napon...mondjuk mindegy,úgyis ide akartam jönni) Vagy ha nem jön össze ez a félév akkor a következőben szabad leszek
Akkor majd jössz velünk,hogy hamarabb lecseréld!Ezt csak azért mondom,mert 20 év múlva már nem lesz divatos a sipkád!
én negyed annyit megyek mint ti.Akkor nekem jó lesz 20évig is? (a héj az carbon)