Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megvan már a "magnód" ?
A vízzel működő motort is megcsinálták már,csak ugye az NEKÜNK lenne jó és nem NEKIK...
miért is?
Volt egy huszonéves hulladék VW LT28-asom benzines motorral mi zabálta az olajat, füstölt mint állat, erő sehol, nyomta ki a vizet és minden baja volt még ezeken kívül is, de végülis dolgoztam vele.....gázos volt az autó és egyszer a tisza mellett kpm-esek megállítottak és megmérték a kidőlő füstöt......és megdícsértek, hogy a CO-ja tökéletes az autónak!.....már rég megvan a megoldás és nem is kerülne sokba az átállás, simán PB gázzal menni és kész, az csak vízgőzt bocsájt ki és károsanyag csak annyi amennyi olajat megeszik az autó....a svédeknél láttuk most, hogy kint a buszok biogázzal mennek benzines motorral a csuklósbuszok is.......ennyi lenne az egész, de amíg van elfüstölni való olaj addog azt kell használni hisz aki annak lefölözi a hasznát úgyis Balin vagy valami hasonló helyen tölti az idejét...
érdekes Még nem figyeltem.De beszarás hogy azt hiszik hogy majd ez menti meg a földet,miközben a gyárakból meg a régi buszokból ömlik ki a co2...
Környezetvédelmi van 1-2-3-ban....tul.képp nem enged egy teligázt húzni és gázelvételnél teljesen elveszi az üa.-t és kanyarban ha 5-6000-es fordulaton először motorfék és kigyorsításnál ráadod a gázt akkor a fordulatnak megfelelő üa. mennyiséget hirtelen adja rá így ránt egy szépet.....na ezt lehet kisimítgatni egy ellenállással a K7 előttieknél az újabbaknál már célszerü a prop-teches cuccot használni különben FI-t fog kiírni....
Nem.
Ez a csóka csúnyább.
Zolira?
Emlékeztet valakire a csóka.
link
lehet úgy jártál mint az MT01 tunerek
és mibe nyúl bele?(a tiltás?)
Hogy?
Beraktam oszt nem vettem észre hogy kivett belőle bármit.
Az is kiveszi....ami haszna van az az, hogy egyenletesebbé teszi a gázreakciót különböző okok miatt ami az eu normával függ össze......és a 650-ben is van tiltás....
Jaj de nagy most valaki.
persze,más a futóműve
hát ez nyilván való,hisz asszony autóval követte És pont ezért hoztam fel Őt,hogy lám tök normálisan ment,sőt (90 helyett 80alatt vmivel úgy tudom) és mégis
Ahamm. Nos ezt jó tudni. Nem gondoltam volna, nem láttam még közelről ezrest.
Más rajta a matrica
tudtommal egész más a két motor. Inkább úgy lehetne fogalmazni, hogy "vannak közös alkatrészek" a 650-ben és 1000-ben. Például a váz és felfüggesztés is teljesen más.
Persze.Ezres.
persze, 180-as gumi van rajta bocsi
Akkor még egyszer, csak hogy jól értsem.
Az ezres másban is különbözik a 650-től, mint a felni?
De kicsit utána olvastam és találtam olyan forrást is, miszerint ez csak az 1000-es SV-ben van és egy egyszerű ellenállás cseréjével megoldható... Bonyolódik.
Eddig akkor 2-0 a "nem jó semmire" és a "jó valamire" küzdelemben.
Most vagy az én GI-Porom nem veszi ki vagy én is a fakezűek táborát növelve nem érzem.
nem azért szar a 180as mert nem jó felnire rakod,hanem azért mert tökön rúgja a futóműgeometriát...