Volt egy huszonéves hulladék VW LT28-asom benzines motorral mi zabálta az olajat, füstölt mint állat, erő sehol, nyomta ki a vizet és minden baja volt még ezeken kívül is, de végülis dolgoztam vele.....gázos volt az autó és egyszer a tisza mellett kpm-esek megállítottak és megmérték a kidőlő füstöt......és megdícsértek, hogy a CO-ja tökéletes az autónak!.....már rég megvan a megoldás és nem is kerülne sokba az átállás, simán PB gázzal menni és kész, az csak vízgőzt bocsájt ki és károsanyag csak annyi amennyi olajat megeszik az autó....a svédeknél láttuk most, hogy kint a buszok biogázzal mennek benzines motorral a csuklósbuszok is.......ennyi lenne az egész, de amíg van elfüstölni való olaj addog azt kell használni hisz aki annak lefölözi a hasznát úgyis Balin vagy valami hasonló helyen tölti az idejét...
Környezetvédelmi van 1-2-3-ban....tul.képp nem enged egy teligázt húzni és gázelvételnél teljesen elveszi az üa.-t és kanyarban ha 5-6000-es fordulaton először motorfék és kigyorsításnál ráadod a gázt akkor a fordulatnak megfelelő üa. mennyiséget hirtelen adja rá így ránt egy szépet.....na ezt lehet kisimítgatni egy ellenállással a K7 előttieknél az újabbaknál már célszerü a prop-teches cuccot használni különben FI-t fog kiírni....
Az is kiveszi....ami haszna van az az, hogy egyenletesebbé teszi a gázreakciót különböző okok miatt ami az eu normával függ össze......és a 650-ben is van tiltás....
hát ez nyilván való,hisz asszony autóval követte És pont ezért hoztam fel Őt,hogy lám tök normálisan ment,sőt (90 helyett 80alatt vmivel úgy tudom) és mégis
Más rajta a matrica
tudtommal egész más a két motor. Inkább úgy lehetne fogalmazni, hogy "vannak közös alkatrészek" a 650-ben és 1000-ben. Például a váz és felfüggesztés is teljesen más.
De kicsit utána olvastam és találtam olyan forrást is, miszerint ez csak az 1000-es SV-ben van és egy egyszerű ellenállás cseréjével megoldható... Bonyolódik.
Ez a csóka csúnyább.
link
Beraktam oszt nem vettem észre hogy kivett belőle bármit.
tudtommal egész más a két motor. Inkább úgy lehetne fogalmazni, hogy "vannak közös alkatrészek" a 650-ben és 1000-ben. Például a váz és felfüggesztés is teljesen más.
Az ezres másban is különbözik a 650-től, mint a felni?