Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát fene tudja.2t nem kéne.
Azért ez így nem igaz.
Meg a legminőségibb dugattyúszett is kb 25ezer hengerenként.
Meg pl. egy kétütemű krosszmotort olcsóbb üzemeltetni mint egy négyüteműt.
Egy powerszelepes kétütemű elég kemény megmozdulásokra képes.
Ja és a bandit is olyan mint a többi suzuki olcsó darabjai.Lehet tuningolni jobb futóműelemekel.
És 2 hetente lehet felújítani a blokkot.
Amúgy a bandit futómű,hááát nem egy etalon az tuti.
Pici és könnyű motorral,szűk szerpentinen,főleg lefelé,sztem minden nagyobb gépet szarrá lehet alázni.
90-es években motoroztam tzr250-el,még most is libabőrös leszek ha rágondolok,hogy azzal mit lehet menni.....190 körül van vége,olyan 160-ig állat,60LE,130kg.....
Azt nem tudod.
Na ja!
Az a kedvencem amikor gixer 1000-et látok kockára kopott gumival.
látod rombolom itt az imidzsed
mondja az aki 4est kapott matek analizisből
A legtöbb nagy speed gépen ülő emberke nem tud motorozni,max az egyenesbe húzza neki.Rocky a 125ös ciberkével alázta őket rendszeresen

(általában az ilyen tulajok írják forumon hogy ne vegyél SVt meg banditát mert fos a futóműve)
Nade Roli.
Keménykedünk.
Na ja.
Jöttem kifelé a Budafokin, aztán a Passat-os nagyon keménykedett a lámpáknál.
Aztán a Savoya Parknál előrecsorogtam a lámpánál, pont a két említett verda közé, azt gondótam odateszem ami van, nehogy szégyenben maradjak.
Mindezt idomzat nélkül.
pasz.Azért 160-70ig a legtöbb autónak nem nagyon szabadna meglépnie
Szerdán du,Sásd-Dombóvár között ráfutottam egy cbr1000rr-re,repsol,púpos ruha,verseny lábtartó,ahogy kell.....előtte egy bmw530xd........rr észrevesz.......elhúz a bömbi mellett........bmw vérszemet kap.......beáll olyan 2kiló körüli tempóra........picit küzdenem kellett vele......de kivártam míg egy pillanatra lelassul 150 alá és akkor hopp..........az rr meg dvár előtt az utolsó kanyarban kívülről csak a dobozomat láthatta.....azért ez egy bandittól nem is rossz!
de Hatodikba szoktam rakni ha úgy "csorgok",de akartam nézni egy rohanást Azért egy jó darabig nem fogom még hatodikban 9-10ezerig forgatni
Jó gép a 650,de nem az az igazi izomgép amivel porshékat lehet alázni
Csak nehogy azt mond hogy még nem találtad meg a 6.-at mert lehidalok.
én spec szeretem a dizel hangját...olyan vicces mikor megindul és húz húz és ott kerepel mint egy traktor
nem tudom,én csak 140ig gurítottam az SVt (természetesen zárt pályán,forgalomtól elzárt területen,mentőkkel biztosított helyszínen )De kétlem hogy egy 1,8T,vagy egy 3,0tdi odaverne neki addig. Persze én 3dikban voltam (majd 4)
Hozzászólásod második részével egyetértek,az elsőhöz meg fingom sincs!
Nulláról nincs is,de ha már "pörög" a motorjuk,120 fölött a 650-essel nincs sok esélyed!
A pdtdi-re gatyád rámegy 200-250e után.És ennyire undorító hangot gép még nem adott ki mint ezek.
ja nem az 1,8T az benzines