Azért ez így nem igaz.
Meg a legminőségibb dugattyúszett is kb 25ezer hengerenként.
Meg pl. egy kétütemű krosszmotort olcsóbb üzemeltetni mint egy négyüteműt.
Egy powerszelepes kétütemű elég kemény megmozdulásokra képes.
Amúgy a bandit futómű,hááát nem egy etalon az tuti.
Pici és könnyű motorral,szűk szerpentinen,főleg lefelé,sztem minden nagyobb gépet szarrá lehet alázni.
90-es években motoroztam tzr250-el,még most is libabőrös leszek ha rágondolok,hogy azzal mit lehet menni.....190 körül van vége,olyan 160-ig állat,60LE,130kg.....
Na ja.
Jöttem kifelé a Budafokin, aztán a Passat-os nagyon keménykedett a lámpáknál.
Aztán a Savoya Parknál előrecsorogtam a lámpánál, pont a két említett verda közé, azt gondótam odateszem ami van, nehogy szégyenben maradjak.
Szerdán du,Sásd-Dombóvár között ráfutottam egy cbr1000rr-re,repsol,púpos ruha,verseny lábtartó,ahogy kell.....előtte egy bmw530xd........rr észrevesz.......elhúz a bömbi mellett........bmw vérszemet kap.......beáll olyan 2kiló körüli tempóra........picit küzdenem kellett vele......de kivártam míg egy pillanatra lelassul 150 alá és akkor hopp..........az rr meg dvár előtt az utolsó kanyarban kívülről csak a dobozomat láthatta.....azért ez egy bandittól nem is rossz!
nem tudom,én csak 140ig gurítottam az SVt (természetesen zárt pályán,forgalomtól elzárt területen,mentőkkel biztosított helyszínen )De kétlem hogy egy 1,8T,vagy egy 3,0tdi odaverne neki addig. Persze én 3dikban voltam (majd 4)
Meg a legminőségibb dugattyúszett is kb 25ezer hengerenként.
Meg pl. egy kétütemű krosszmotort olcsóbb üzemeltetni mint egy négyüteműt.
Egy powerszelepes kétütemű elég kemény megmozdulásokra képes.
Pici és könnyű motorral,szűk szerpentinen,főleg lefelé,sztem minden nagyobb gépet szarrá lehet alázni.
90-es években motoroztam tzr250-el,még most is libabőrös leszek ha rágondolok,hogy azzal mit lehet menni.....190 körül van vége,olyan 160-ig állat,60LE,130kg.....
Az a kedvencem amikor gixer 1000-et látok kockára kopott gumival.
(általában az ilyen tulajok írják forumon hogy ne vegyél SVt meg banditát mert fos a futóműve)
Keménykedünk.
Jöttem kifelé a Budafokin, aztán a Passat-os nagyon keménykedett a lámpáknál.
Aztán a Savoya Parknál előrecsorogtam a lámpánál, pont a két említett verda közé, azt gondótam odateszem ami van, nehogy szégyenben maradjak.