Hogy szarabb-e? Inkább ellenkezőleg, sokban javul a motor kezelhetősége, főleg ledöntve érezni ezerszer stabilabbnak, csak figyelj, hogy elfér-e a sárvédő alatt, nekem meg kellett emelni (bár sem sövényvágóm van) na meg gumit is jobban kapni 70-esben.
Hát ezt a képet meg hol találtad? már sehol sincs fennt... szerintem. A bukógomba megvan, de nem volt kedvem tökölni vele, inkább jobban vigyázok. Na meg most normális szint is kapott.
Üdv ha már itt járok a segítségeteket szeretném kérni?:
Egy 2001 es Suzuki Sv650s -em van és gyárilag elől 120/60 17 gumik vannak, viszont én inkább 120/70 et tennék rá, a kérdésem az lenne ,hogy mi a véleményetek, ill h nem lesz-e szarabb a kezelhetősége?
Ecsém,ennek a fickónak kb.40-es pulzusa lehet!
Nem olvastad még a hozzászólásait a különböző magazintémákban?!?Olyan higgadt,hogy én azokra szoktam relaxálni.(Jó,hogy ide is benéz néha.)
Ahh, nalam nyugodtabb ember keves van. Csak probaltam volna feszultseget kelteni.
Jo lenne a gixer is a csajnak szerintem. Kis fordulaton ugyis gyenge (nem?), hiszen sornegyes. Nagyon meg ugysem fog menni, ha beraksz egy stiftet. A 25kW-s folytasokat eleve igy szoktak megoldani.
A H alatt hondára gondoltam a cébéerre, de aligha találsz... a zzr meg inkább túramotor, pályára nem való
Nem kell feltétlen hallgatni rám, csak a véleményem mondom el,m eg nem akarom, hogy a szaros 2T-vel szívj, ami még nem is megy, ezek meg legalább motorok
Akkora forgalmunk van ,.az elöbb egyszerre három embert szolgáltam ki két felmosás között! Aszittem ez egy nyugodt nap lessz ,vazze.