Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott a pont!

Megtennéd, ha legközelebb mész Hringezni telefonálsz?
Az biztos hogy Kakucs dolgos pálya ,de tényleg nem biztonságos ,főleg ha 5-6 motornál több van rajta és teljesen vegyes felállásban. Minden kanyarban harc , elötted -mögötted motor , biztos felspanol ,de nem biztonságos. Viszont jobb az aszfalt mint az Ering tapadás szempontjából.
De Hringen minden poszton zászló ,mentő amit az Eringen nem láttam.
Ha azt vesszük alapul, hogy a gixxeres arc aki dobott egy perecet másodszor volt, és fal mellől kanyarodott a célegyenes végén! Zolinak legalább az ívek megvannak!

Jó lesz ez!

Lóvé nálam se sok, jön a rezsi oszt viszi a pénzt!

Na igen, Ering más mint a Hring, de nem is eszi úgy a gumit! A pálya nekem biztonságosabb mint KUKUCS.
A gumi jó ,csak sajna az eringen fejben ott a fék az aszfalt miatt! Már többen mondták hogy jó gumival be lehet vállalni ,der én így is fosok ,meg sajnos érzem is a különbséget a hring aszfaltjához képest. Tegnap mondtam le a hringet mert elfogyott a zseton ,meg hát egy héten kettő kicsit sok lenne ,akkora fizuemelést nem kapok.
Végignéztem a videókat ,Zoli basszus ! Ahoz képest hogy első pályázásod volt nagyon jól mentél! Nem csellengtél a pályán ,jól helyezkedtél ,nem használod ki a pálya szélességét ,de ekkora tempónál talán nem is lényeg.Ügyi vagy!
Biztos rajottem volna, ha mindent vegigolvasok, de nem vettem a faradsagot.
szia !
szerinten nekem szólt az üzenet.
bocsi lemaradt, hogy autómatikusan forgalomba helyeződik azon nap után amit beírtak a forgalmiba és nem kell érte újra fizetni. az én biztosítómnál ( UNION24 ) 9 hónap kötelezőnak kell lenni ahhoz, hogy a bónuszban 1-et ugorjak, de ez az ugrás nem csökkenti a biztosításomat annyival amennyit megspórolok a kivonás miatt. én a korom miatt nem spóroltam meg annyit mint más de sok kicsi sokra megy, pár tank benzin azért megmaradt nekem is.
szia !
én minden évben kivonatom a forgalomból ideiglenesen. max 6 hónapra lehet, a kivont időre nem kell fizetni kötelezőt és súlyadót. a kötelezőt pár nap után visszautalja a biztosító miután bejelented nekik is , a súly adót nem kapod vissza de a következő évben jóvá írják. itt viszont figyelni kell a csekket mikor megkapod mert nekem pl. idén "elfelejtették " jóváírni, de miután szóltam már adták is a másik csekket. arra figyeljél oda, hogy minden megkezdett hónapra fizetni kell a súlyadót, tehát pl. ha októbertől akarod kivonatni akkor már szeptember utólso napjaiban el kell intézni az okmányirodában. amit idén kellemesen tapasztaltam, hogy április 1 -ig vonattam ki tehát 2-tól használhattam hivatalosan és így nem kellett fizetnem még áprilisra sem súlyadót.
Az időt elnéztem ebben a hónapban nemigen október meg már elég hüvi.
Jövőre támadok valami törhető-zúzhatóval.
Jogos, de azt én nem próbáltam! Ami tény, hogy Roadking kegyetlenül megy! Jó lenne még idén pályázni egyet!
Őőőőő.Bajsza csak öcsémnek van én nem tervezem.Erről egy henger hiányzik és 2012 a terv de csúszhat anyagilag.
És ez a kabát broáf.


Bud a Raceattackot kifelejtetted amit Roadking használ.Az is állat.
Jelenleg így gondolod! De dobj rá valami mást!

Amiről tudok nyilatkozni:
Dunlop D220 (hááááát POCSÉK)
Continental Sport attack (jó)
Michelin Pilot Power (HIBÁTLAN)
Csak gyári gumim van, de az én tudásomhoz szerintem ez is elég...
Szerintem félre címezte! Szokott ilyet! Meggondolatlanul irogat mindenkinek!
1. Nem vagyko Lali.
2. Nincs ikonkepem.
3. Ha a nevbol a szin kovetkezik, akkor a tied milyen szinu?
4. Mint mondtam 800 ezerert el lehet vinni.
5. Ha radobok, csak megtobb lesz.
6. Hadd ne en melozzak, ha neked kell valami.
7. Koszonom, nekem is tetszik.

Szoval ha erdekel, a fehercapa380 [kukac] freemail [pont] hu-n tudsz tovabb erdeklodni.
Zoli jövőre:
Ideiglenesen lehet határozott időre ( max fél év ha jól emlékszem ) és határozatlanra. Az első esetben beírják a forgalmiba a forgalomba visszakerülés dátumát, tehát csak egyszer kell menned az okmányirodába és az illetéket is csak 1x fizeted. A teljesítmény adót abban a negyedévben nem fizeted, amelyikben nem volt forgalomban a vas. Az én biztosítóm ezt a roppant bonyolult műveletet igen nehezen tudta lekövetni. Gyakorlatilag új biztosítást kellett kötni. A bonus rendszer pedig akkor él, ha az adott év nagyobb hányadában érvényes biztosításod van a motorra ( fél év + 1 nap ) de akkor 3 negyedévre fizeted a teljesítmény adót..
Én tavaly szept 30.- és aprilis 1 között vonattm ki... így egy 20-as maradt zsebben...
hát igen, +50kg
R125ttel csináltam azt kakucson hogy visszagangoltam kettőt az egyenes utáni kanyar bejárata előtt így picit megindult a fara és tök jó érzés volt úgy rádobni ívre
de megy az egy(?)keróóóó

aztán óvatosshan, nehogy fetrenberger legyen a füvön

Hááttténnnemtom...Kakucs túl kicsinek tűnik.Jobban érzem magam ha van hely körülöttem.Bár csak képről láttam eddig pályát...

Amúgy ez a csúszkálós dolog elég para, mert sokszor csak úgy "jön" anélkül, h akarnám...M3-mal ilyen nem volt, bár lehet azóta elvadultam
Átnyergeltem bájkról trájkra!(Nem rossz,stabilabbnak tűnik )
Azt a szunyogot igen.
Dobáltadmár a sövöt?
Kedhecc edzeni.
Míg ki nem nyomd fej felé meg se állj.
Hátén lemaradtam. Fékezésnél?
Ráállsz egylábbal a hátsóra?
Első minekvan?
hát erről szól a pályázás kakucsba épp ez a jó,egyik kanyarból a másikba dobálod a gépet
erősebb fékezésnél a segge kimozdul...illetve, kanyar közepén ha nagyon ráadsz a gázból szintén eltekeri...persze én csak kicsiben játszom ezt, mert Rossi pl. így zúzta le magát