Az biztos hogy Kakucs dolgos pálya ,de tényleg nem biztonságos ,főleg ha 5-6 motornál több van rajta és teljesen vegyes felállásban. Minden kanyarban harc , elötted -mögötted motor , biztos felspanol ,de nem biztonságos. Viszont jobb az aszfalt mint az Ering tapadás szempontjából.
De Hringen minden poszton zászló ,mentő amit az Eringen nem láttam.
Ha azt vesszük alapul, hogy a gixxeres arc aki dobott egy perecet másodszor volt, és fal mellől kanyarodott a célegyenes végén! Zolinak legalább az ívek megvannak!
Jó lesz ez!
Lóvé nálam se sok, jön a rezsi oszt viszi a pénzt!
Na igen, Ering más mint a Hring, de nem is eszi úgy a gumit! A pálya nekem biztonságosabb mint KUKUCS.
A gumi jó ,csak sajna az eringen fejben ott a fék az aszfalt miatt! Már többen mondták hogy jó gumival be lehet vállalni ,der én így is fosok ,meg sajnos érzem is a különbséget a hring aszfaltjához képest. Tegnap mondtam le a hringet mert elfogyott a zseton ,meg hát egy héten kettő kicsit sok lenne ,akkora fizuemelést nem kapok.
Végignéztem a videókat ,Zoli basszus ! Ahoz képest hogy első pályázásod volt nagyon jól mentél! Nem csellengtél a pályán ,jól helyezkedtél ,nem használod ki a pálya szélességét ,de ekkora tempónál talán nem is lényeg.Ügyi vagy!
bocsi lemaradt, hogy autómatikusan forgalomba helyeződik azon nap után amit beírtak a forgalmiba és nem kell érte újra fizetni. az én biztosítómnál ( UNION24 ) 9 hónap kötelezőnak kell lenni ahhoz, hogy a bónuszban 1-et ugorjak, de ez az ugrás nem csökkenti a biztosításomat annyival amennyit megspórolok a kivonás miatt. én a korom miatt nem spóroltam meg annyit mint más de sok kicsi sokra megy, pár tank benzin azért megmaradt nekem is.
szia !
én minden évben kivonatom a forgalomból ideiglenesen. max 6 hónapra lehet, a kivont időre nem kell fizetni kötelezőt és súlyadót. a kötelezőt pár nap után visszautalja a biztosító miután bejelented nekik is , a súly adót nem kapod vissza de a következő évben jóvá írják. itt viszont figyelni kell a csekket mikor megkapod mert nekem pl. idén "elfelejtették " jóváírni, de miután szóltam már adták is a másik csekket. arra figyeljél oda, hogy minden megkezdett hónapra fizetni kell a súlyadót, tehát pl. ha októbertől akarod kivonatni akkor már szeptember utólso napjaiban el kell intézni az okmányirodában. amit idén kellemesen tapasztaltam, hogy április 1 -ig vonattam ki tehát 2-tól használhattam hivatalosan és így nem kellett fizetnem még áprilisra sem súlyadót.
1. Nem vagyko Lali.
2. Nincs ikonkepem.
3. Ha a nevbol a szin kovetkezik, akkor a tied milyen szinu?
4. Mint mondtam 800 ezerert el lehet vinni.
5. Ha radobok, csak megtobb lesz.
6. Hadd ne en melozzak, ha neked kell valami.
7. Koszonom, nekem is tetszik.
Szoval ha erdekel, a fehercapa380 [kukac] freemail [pont] hu-n tudsz tovabb erdeklodni.
Ideiglenesen lehet határozott időre ( max fél év ha jól emlékszem ) és határozatlanra. Az első esetben beírják a forgalmiba a forgalomba visszakerülés dátumát, tehát csak egyszer kell menned az okmányirodába és az illetéket is csak 1x fizeted. A teljesítmény adót abban a negyedévben nem fizeted, amelyikben nem volt forgalomban a vas. Az én biztosítóm ezt a roppant bonyolult műveletet igen nehezen tudta lekövetni. Gyakorlatilag új biztosítást kellett kötni. A bonus rendszer pedig akkor él, ha az adott év nagyobb hányadában érvényes biztosításod van a motorra ( fél év + 1 nap ) de akkor 3 negyedévre fizeted a teljesítmény adót..
Én tavaly szept 30.- és aprilis 1 között vonattm ki... így egy 20-as maradt zsebben...
R125ttel csináltam azt kakucson hogy visszagangoltam kettőt az egyenes utáni kanyar bejárata előtt így picit megindult a fara és tök jó érzés volt úgy rádobni ívre
erősebb fékezésnél a segge kimozdul...illetve, kanyar közepén ha nagyon ráadsz a gázból szintén eltekeri...persze én csak kicsiben játszom ezt, mert Rossi pl. így zúzta le magát
Megtennéd, ha legközelebb mész Hringezni telefonálsz?