ráfogok,de nem hiszem hogy a következő szezonban fogok vele lapon fordulni.Utcán elvből nem (még ha menne akkor sem),visegrádi parkoló csupa dzsuva lesz,pályázni sztem jövőre még nem megyek vele,így...
Hidd el kezdőként olyan tempót kellene diktálni a slickel hogy értelme legyen amitől a kakirelé KB 3x vastagon jelezne.
A mostani szupersport abroncsok is tudnak annyit hogy a normál motorost úton tartsák minden körülmények közt.
Kezdőkről szólva.
Még az első 577-es kalandomon hátul egy pályás raceattack volt elöl meg egy D208-as dunlop.Egy szavam sem lehetett rá tapadt viszont minden mással foglalkoztam (főleg a motoron maradásal) úgyhogy nem volt időm kitapasztalni a hátrányait kiélezett helyzetben mondjuk lapon driftelve a tescoból jövet 2 liter tejjel és 10 zsömivel cuccolva.
Tehát míg nem karcolsz 2:10 alatt a kis SV-vel a Hringen szerintem egy lentebb felsorolt gumival nagyon jól el lehet plömpögni még full pályás használatban is.
Illetve kakucson a kis Rnek nem volt gond...szerintem egy R1en se izzadna meg az ember ha melegen kéne tartani,még H ringen se de majd roadking megmondja
Én nem értek hozzá de ha a slick gumi nincs kellőképpen melegen tartva akkor azért nem egy eszményi..Ha meg optimális hőmérsékleten akarod tartani akkor írdatlan tempót kell menned legalábbis az utcaihoz képest..
mentél már slickkel szerelt SVvel(vagy bármilyen slickes géppel?)?Én mentem már slickkel szerelt R-rel,a slicknek az a lényege hogy nagyobb tapadást biztosít,ha profi az ember,ha nem.A tapadás meg mindenkinek jól jön,a kezdőknek pláne. És marha jó úgy tolni neki hogy tudod hogy a gumin nem múlik semmi.
A motorosok KB 90%-ának felesleges a slick.
A maradék 10% tudja csak azt a sebességet még pályán is ahol egy utcai jó szupersportgumi vagy mintás homológ utcán is használható versenygumi kevés.
én a "spéci" kanyarteknikához írtam a slicket.A slick sose felesleges ha csak pályára kell a gép.Utcán felejtős,megmelegszik,beleül a por,azt takony van mikor számítasz a tapadásra oszt nem lesz.Esőbe detto
SV-re szerintem halál felesleges menő slick gumi.
Sándor után szabadon "valami racsingos előre oszt jovan"
Valami a lentebb leírtak közül.
Főleg utcán ahol csak az elembetegek mennek pályatempót.
Én eddig maximálisan meg voltam elégedve a PR2 tapadásával még a csúszós Eringen is.
Én úgy szoktam hogy a féktáv felénél váltok vissza,Rrel nem volt a kuplunggal gond,de gondolom SVnél is lehet finoman visszaengedni.Talma papa mondta hogy azt próbáljuk meg hogy a kanyarba befelé menet még fékkel megyünk,így gyorsabban lehet kanyarodni,meg a vázgeometria is kedvezőbb így.("összeül" az eleje,jobban fordul )Csak ugye ehhez minimum slick kell..
Igazából most kezdem picikét elengedni magam.Eddig a nyeregben maradás és az alapok készségszintű begyakorlása volt a cél.Magyarán automatice jöjjön a vissza 2 fék gáz és ne rémüljek halálra minden kanyartól.
Most speciel ez a tempó ami lazán stresszmentesen meg.
Namost jövőre már koncentrálok a gyorsabb kanyarsebességre ívekre meg a többi okosságra.
Pl én hátsóval( és elsővel ha kell) a kanyar előtt naggyából belövöm mennyivel kanyarodjak el és utána lököm be a megfelelő fokozatba majd gáz és pici hátsóval fixen (esetleg korrigálva) tartva fordulok.
Így nem riszálja magát.
Persze Laci nehezítésként 2-3 kanyaronként leállítja a gépet és belépéskor indít ujra.
Hát az én tempómmal főleg nem volt gáz.Sosem csuszizott.
Vagyis kétszer mikor elkapott a hév és nem fékeztem vissza csak egy fokot le rá a kuplung.Utána jött a pici risza.
De legalább csak bespricceli samponnal és meg van oldva az aktuális mosás.