Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a szép benne ,amikor kanyar elött visszapakolod meg-meg csúszik a hátsó gumi. Nem is kopik a hátsó fékbetétem!
Öcsém máig mondja mikor életében egyszer felült.37Km/h után visszacsapta a gázt.Azóta nem akaródzik neki visszaülni.Aszondja majdnem leharapta a kormányt.
Ugyanez az 1000-es, csak kb. 2x, de pont ezt a nyersességét szeretem én is
Szokni kell ez tény de jóféle.
Hat azt en is tudom hogy nem kene cibalni meg hirtelen elengedni...de meg csak a tavaly nyar kozepen vettem...probalunk osszeszokni :)
Soros 4-esekkel olyan mintha biciglivel mennek ez mellett...
:)
Nem kifejezetten kéne cibálni kanyar közepén.Én azt vettem észre hogy a visszaengedés nagyon nem jó rárántás egy fokkal de az is kerülendő.
Finom egyenletes terhelés vagy stabilizálni kéne a hátsó fékkel.
Bár ez utóbbit még gyakorolnom kéne.
Kellene ra valami matrica...otletek valakinek hogy hol kapnek valami jokat?
Nem is igazan akarom eladni...csak kanyarokban nem nagyon szeretem a gaz adagolast meg elvevest...nem oluan mint a soros 4-esek...rancigal....3x oda is vagott mar :))
Kicsi ugyes muszerfalam van...meg igaz nincs felszerelve :)
Kabelek nem feszesek...pont jo...
Már van egy úgyhogy nem tervezem.Bár a doctor matricát lerugdalnám úgy elmegy.
Az is eszembe jutott hogy hova tünt a műszerfal és a kapcsolók vezetéke mé van ennyire kifeszítve.Nem fog elszakadni?
Ezt annyira nem...
Sziasztok!
Csak kivancsisagbol...valaki venne SV-t? :) 3000 Euro a vege...
Mesélj.
Már az emlékeket.
Hajrá, hajrá, élvezd! Nekem Korzikáról nincsenek jó emlékeim. Igaz, nem motorral voltam.
Majd személyes élménybeszámolót tarthatsz.
gyerekek egy gyors helyzetjelentes korzikarol:

ODABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASZ

szazkilometereken at szerpentin, hihetetlen jo utakkal..... olyat amilyet magyar szem meg versenypalyan is ritkan lat.idonkent durvak a dugok, full szezon van erre, de be lehet szurkalni a kocsiknak kanyarkulson kanyarbelson.

figyelmesek az olaszok, naluk a legjobb menni, full biztonsagban lehet huzni a felezon /az a motorosok savja/.A franciak mar hatareset, de a magyarok meg toluk is rengeteget tanulhatnanak autos kultura teren.

az M5 jo guma, mentett mar gazos szituban tobbszor.Mondjuk lehet, h azert tapad mert a levego 35C+ es fekete az aszfalt?

A tajak elkepesztoek, a tengerparton kanyarogni meg uberkiraly

Sehol nincs olyan szep tengerszin mint itt.

es leszopom magam ezen a szajbavert francia billentyuzeten ahol a gombok fele mashol van

ha hazaertem lesznek nyalcsorgato kepek es onboard vidik.

udv Zsekettes.

ps. a kiselefant fele eltunt es a gumi szelet megteptem mint a nagyok
Sima gépkönyvit.
hy all
2007-s SV 650S, sima NGK gyertyát tegyek bele, vagy iridiumosat?
én szoktam autós motoros tech szöveget forditani. Az angol rendszerint pongyola. De a magyar is, mert a szabadonfutó az helyesen "szabadonfutó tengelykapcsoló" - és máris megvan a clutch-unk is. Sorry, nem kioktatás csak pontositás :)
Inkább csak izzadós.
Jó kalandos.
Nem.De ott hörögtem hogy vizeeeeeet,vizeeeeet.Be is neltem egy másfeles bubisat hirtelen hűtve.Utána baxxa meg fel a kilátóra.Ott megszáradtam osz vissza az andrettibe fagyeszé.Jó nap vót.
A benzinkúton nem röhögtek ki?
Szerpentin után a lejáróban már gurultam a szállodáig.Heveny jobbos és enyhe emelkedő egész a kútig.Az a szemét fajta mait nem is látsz csak érzed.
Húú az nem kevés, főleg a motort tolva.
Nem vót lejtő hogy leguruljál rajta?