Öcsém máig mondja mikor életében egyszer felült.37Km/h után visszacsapta a gázt.Azóta nem akaródzik neki visszaülni.Aszondja majdnem leharapta a kormányt.
Hat azt en is tudom hogy nem kene cibalni meg hirtelen elengedni...de meg csak a tavaly nyar kozepen vettem...probalunk osszeszokni :)
Soros 4-esekkel olyan mintha biciglivel mennek ez mellett...
:)
Nem kifejezetten kéne cibálni kanyar közepén.Én azt vettem észre hogy a visszaengedés nagyon nem jó rárántás egy fokkal de az is kerülendő.
Finom egyenletes terhelés vagy stabilizálni kéne a hátsó fékkel.
Bár ez utóbbit még gyakorolnom kéne.
Nem is igazan akarom eladni...csak kanyarokban nem nagyon szeretem a gaz adagolast meg elvevest...nem oluan mint a soros 4-esek...rancigal....3x oda is vagott mar :))
Már van egy úgyhogy nem tervezem.Bár a doctor matricát lerugdalnám úgy elmegy.
Az is eszembe jutott hogy hova tünt a műszerfal és a kapcsolók vezetéke mé van ennyire kifeszítve.Nem fog elszakadni?
szazkilometereken at szerpentin, hihetetlen jo utakkal..... olyat amilyet magyar szem meg versenypalyan is ritkan lat.idonkent durvak a dugok, full szezon van erre, de be lehet szurkalni a kocsiknak kanyarkulson kanyarbelson.
figyelmesek az olaszok, naluk a legjobb menni, full biztonsagban lehet huzni a felezon /az a motorosok savja/.A franciak mar hatareset, de a magyarok meg toluk is rengeteget tanulhatnanak autos kultura teren.
az M5 jo guma, mentett mar gazos szituban tobbszor.Mondjuk lehet, h azert tapad mert a levego 35C+ es fekete az aszfalt?
A tajak elkepesztoek, a tengerparton kanyarogni meg uberkiraly
Sehol nincs olyan szep tengerszin mint itt.
es leszopom magam ezen a szajbavert francia billentyuzeten ahol a gombok fele mashol van
ha hazaertem lesznek nyalcsorgato kepek es onboard vidik.
udv Zsekettes.
ps. a kiselefant fele eltunt es a gumi szelet megteptem mint a nagyok
én szoktam autós motoros tech szöveget forditani. Az angol rendszerint pongyola. De a magyar is, mert a szabadonfutó az helyesen "szabadonfutó tengelykapcsoló" - és máris megvan a clutch-unk is. Sorry, nem kioktatás csak pontositás :)
Nem.De ott hörögtem hogy vizeeeeeet,vizeeeeet.Be is neltem egy másfeles bubisat hirtelen hűtve.Utána baxxa meg fel a kilátóra.Ott megszáradtam osz vissza az andrettibe fagyeszé.Jó nap vót.
Soros 4-esekkel olyan mintha biciglivel mennek ez mellett...
:)
Finom egyenletes terhelés vagy stabilizálni kéne a hátsó fékkel.
Bár ez utóbbit még gyakorolnom kéne.
Kabelek nem feszesek...pont jo...
Az is eszembe jutott hogy hova tünt a műszerfal és a kapcsolók vezetéke mé van ennyire kifeszítve.Nem fog elszakadni?
Csak kivancsisagbol...valaki venne SV-t? :) 3000 Euro a vege...
Már az emlékeket.
ODABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASZ
szazkilometereken at szerpentin, hihetetlen jo utakkal..... olyat amilyet magyar szem meg versenypalyan is ritkan lat.idonkent durvak a dugok, full szezon van erre, de be lehet szurkalni a kocsiknak kanyarkulson kanyarbelson.
figyelmesek az olaszok, naluk a legjobb menni, full biztonsagban lehet huzni a felezon /az a motorosok savja/.A franciak mar hatareset, de a magyarok meg toluk is rengeteget tanulhatnanak autos kultura teren.
az M5 jo guma, mentett mar gazos szituban tobbszor.Mondjuk lehet, h azert tapad mert a levego 35C+ es fekete az aszfalt?
A tajak elkepesztoek, a tengerparton kanyarogni meg uberkiraly
Sehol nincs olyan szep tengerszin mint itt.
es leszopom magam ezen a szajbavert francia billentyuzeten ahol a gombok fele mashol van
ha hazaertem lesznek nyalcsorgato kepek es onboard vidik.
udv Zsekettes.
ps. a kiselefant fele eltunt es a gumi szelet megteptem mint a nagyok
2007-s SV 650S, sima NGK gyertyát tegyek bele, vagy iridiumosat?
Nem vót lejtő hogy leguruljál rajta?