Hő?
Ilyeneket nem tanultam.
Csak azt hogy 215-nél tankolj a Lukoilnál bármit is mondanak a kisördögök a hátad mögött külömben beleizzacc a motorosgöncbe.
Én aztat is tudom, hogy van egy "kádgörbe", ami alapvetően jellemző ezekre a gépekre. Túl alacsony fordulaton vagy túl magasan sokat fogyaszt és a kettő között van az ideális "kád" alakzatban.
Én is erre gyanakszom, mert amikor leállítom a motort hallani valami furcsa hangot, ami olyan, mintha önindítózol, de nem indul be a motor és "lepörög" az önindító. De én is csak tippelek.
Hát. Lehet, hogy most csináltam segget a számból.
A hsz. után fellapoztam az SV service manualt, és azt mondja a rejtélyes Starter Clutch alkatrész vizsgálatánál, hogy az egy olyen darab, aminek csak az egyik irányba szabad elforognia.
Akkor lehet, hogy mégis szabadonfutós?
Tényleg majd Sanyi megmondja. Neki biztos volt már ilyen a kezében!
Sziasztok!
Csak olvasgatlak benneteket.
Nem akarok beleugatni, de a szabadonfutós kérdés nekem kicsit zizis.
A modern önindítók nem szabadonfutóval vannak a motorhoz kapcsolva, hanem egy u.n. behúzótekercs kapcsol egy mechanikus áttételt. Itt is látni: "Starter clutch" clutch, vagyis tengelykapcsoló. Pont mint a kuplung, vagyis tengelykapcsoló. Szóval szerintem rossz helyen jártok.
Ha szabadonfutós lenne, akkor az pont egy olyan egyirányú meghajtás lenne, mint amit a cartevo linken lehet olvasni, vagyis mint a bicikli. Az önindító meghajtja a motort, de a motor nem hajtja meg az önindítót. Akkor viszont nem hívnák clutch-nak.
Szerintem. De Tsanyi majd megmondja.
csak arra akartam kilyukadni,hogy vannak akik szándékosan tartósan alacsony fordulaton járatják a motort,mert akkor azt hiszik kevés lesz a fogyasztás pedig szerintem van egy bizonyos határ aminél alacsonyabban már nem érdemes a fordulatot tartani.
Én is mindíg mérem a fogyasztást mert abból valóban kiderülhet,hogy van-e valami gáz.
forgassuk a mocit hisz azért vettük
az önindítóban szokott lenni. tudtommal. már amikor. kérdés, SV-n van-e. :-)
meg a Wartburgban is volt, asszem a 3-4. fokozatban ki-bekapcsolható volt hogy motorfékes vagy szabadonfutós legyen :-)
Én se használom így, csak elkezdtem "szórakozni" és múlt héten véletlen erre rájöttem, hogy 3000 alatt csopper hangja van és nekem tetszik (igen, a kisgyerek szórakozik). De nem vagyok hülye, hogy így használjam. Érezni az egész motoron, hogy remeg, tehát nyilván nem jó neki.
A fogyasztáshoz:
Nekem 4 liter és kész. Azért ennyi, mert ahogy én használom úgy ennyi és kész. Amúgy azzal nem értek egyet, hogy nem kell a fogyasztást nézni. Apám mondta még kisgyerek koromban, hogy a fogyasztást azért érdemes vezetni, mert látod belőle ha valami gáz van a motorral. Nyilván ez 30 éve relevánsabb volt, mint most...
Hogy a jó úristenbe mész te el egy tankal 400-at?
Viszed kisbusszal?
Az a Lukoil ott van valahol Pilisakármiben, ugye?
Ilyeneket nem tanultam.
Csak azt hogy 215-nél tankolj a Lukoilnál bármit is mondanak a kisördögök a hátad mögött külömben beleizzacc a motorosgöncbe.
A hsz. után fellapoztam az SV service manualt, és azt mondja a rejtélyes Starter Clutch alkatrész vizsgálatánál, hogy az egy olyen darab, aminek csak az egyik irányba szabad elforognia.
Akkor lehet, hogy mégis szabadonfutós?
Tényleg majd Sanyi megmondja. Neki biztos volt már ilyen a kezében!
Csak olvasgatlak benneteket.
Nem akarok beleugatni, de a szabadonfutós kérdés nekem kicsit zizis.
A modern önindítók nem szabadonfutóval vannak a motorhoz kapcsolva, hanem egy u.n. behúzótekercs kapcsol egy mechanikus áttételt. Itt is látni: "Starter clutch" clutch, vagyis tengelykapcsoló. Pont mint a kuplung, vagyis tengelykapcsoló. Szóval szerintem rossz helyen jártok.
Ha szabadonfutós lenne, akkor az pont egy olyan egyirányú meghajtás lenne, mint amit a cartevo linken lehet olvasni, vagyis mint a bicikli. Az önindító meghajtja a motort, de a motor nem hajtja meg az önindítót. Akkor viszont nem hívnák clutch-nak.
Szerintem. De Tsanyi majd megmondja.
Én is mindíg mérem a fogyasztást mert abból valóban kiderülhet,hogy van-e valami gáz.
forgassuk a mocit hisz azért vettük
Hogy ez nekem nem jutott eszembe!
Azért mégegyszer köszi
meg a Wartburgban is volt, asszem a 3-4. fokozatban ki-bekapcsolható volt hogy motorfékes vagy szabadonfutós legyen :-)
Vagy mi van?
A fogyasztáshoz:
Nekem 4 liter és kész. Azért ennyi, mert ahogy én használom úgy ennyi és kész. Amúgy azzal nem értek egyet, hogy nem kell a fogyasztást nézni. Apám mondta még kisgyerek koromban, hogy a fogyasztást azért érdemes vezetni, mert látod belőle ha valami gáz van a motorral. Nyilván ez 30 éve relevánsabb volt, mint most...
De az SV szabadonfutójára vagyok kíváncsi, m,ivel vannak eladó alkatrészeim,és nem tudom hogy nekem van-e?