Jóaz persze.Itt ott alakíttani köll rajta meg tartót legyártani és mehet fel.És akkor ha csináltatom fényeztetni kéne de akkor már a tank horpikat is meg a fejidomkát egyben.Bugyikékre.
Így marad a tél.Úgyis meg kell nézni a kormányt hamarosan.Picit kattog valami a nagy kátyukba hajtáskor.
Helló ! Én is sv-ket nézegetek és azt akarom kérdezni egyiknek a hasánál miért látok alul olyan idomot másiknak meg miért nem? Azok külön évjárat vagy hogyhogy valamelyiken van valahol nincs?
Nekem is Motul 5100 van benne. Előtte Castrol Power 1 volt. A váltón érezhető, és halkabb is. Előtte gyakran akadt. Bár Sanyi a váltómon is állított, de a hang a sokkal jobb!
nekem most Motul 5100 van benn.Ezelött Castrol actevo volt.Nincs panaszom rá (mármint a motulra)a váltónál nagyon érezhető a különbség pozitív a tapasztalatom.Kicsit zajosabb a blokk de ennyi.Nálam a motul jobban bevált eddig
Ja, motorfék... én gyakran csak azért nyúlok a fékbe (városi forgalom, ésszerű tempó), hogy a mögöttem jövőre rávillanjon a féklámpám. egyébként még a motorfék is bőven elég lenne nagyon sokszor.
Az ezres sv-ken gyárilag van ekeidom.A 650-esen nincs de lehet hozzá venni többfélét is.
Így marad a tél.Úgyis meg kell nézni a kormányt hamarosan.Picit kattog valami a nagy kátyukba hajtáskor.
Szít nem szedem míg lehet menni vele.
Megfogja a koszt!
Szeretem :) Semmi mást nem tennék bele!
Ellenőrizhető forrásból vásárold, előszeretettel hamisítják...
Castrol Power 1 Racing 4T 10W50