Nemrég hívott a motorvevőm, h nem indul be a motor, teker az önindító és nem indul el. Beszarok bazmeg... azt mondja nem is ment vele 1m-t sem Azt mondja a vészleállítót is kapcsolgatta de nem az. Nem akarom elhinni ezt......
A cikk végén irja: "Egy 40 milliós autónál már kevésbé számít a fogyasztás, vagy a szervizköltség, így ezekre nem is érdemes sok szót pazarolni. Városra 20,5 liter ad meg a gyár, nekem ez a gyakorlatban inkább 25 liter..."
Ha van kósza 40 millád hogy egy ilyennel szaladgálj, a benzint, a gumiszettet meg a szervízszámlákat zsebből illik fizetni, kínosan sok borravalóval, hogy a szervizes kis pöcsök ne merjék meghajtani amíg náluk hagyod (megtörtént: neten eladtam egy használt telefont egy tagnak, megjelent a megbeszélt helyszínen egy fél éves full-full A6-tal, pillázok, kiszáll olajfoltos zöld kantáros nadrágban rajta a szerviz logójával...majd ilyet szól sietnie kell, pff). Ezen kívül hétköznap csak sofőrrel használod a stresszmentes élményért, alap. Hétvégén vagy ha épp kedved szottyan felrántod a bézs ujjatlan driver kesztyűt azt' ami a csövön kifér. Elvégre élni tudni kell srácok.
Hidd el 3-4 év és 300e Km és olyan számlákat kapsz sima szervízárakra hogy nem győzöl pillogni.
Fékek egy fél G astra ára.A PD befecsi elemei egy nagy kula minőségűek.Gumi a hodály kerekekre rámegy az astra másik fele.
Pl 5-8 éves bálnamergákat simán szemétre vágják mert nem éri meg fenntartani.
Ezek átlagembernek kifizethetetlen.Pénzesek meg simál lecserélik és nem nyűglődnek vele.
Amúgy úgy eltüntél mint szamár a ködben.Levizsgáztál már?
Na igen. Tapasztaltuk mi is a TL1000R-nél. Két pólusú CR9EK volt benne. Az NGK oldalán írták, h a CR9EIX a premium gyertya bele. Beleraktuk, és 3 beindítást bírt. Aztán visszaraktuk a régit és jó volt vele. Most meg vettünk bele új CR9EK-t, és avval jól működik.
Ennyi pízt el se tok képzelni.
Ha van kósza 40 millád hogy egy ilyennel szaladgálj, a benzint, a gumiszettet meg a szervízszámlákat zsebből illik fizetni, kínosan sok borravalóval, hogy a szervizes kis pöcsök ne merjék meghajtani amíg náluk hagyod (megtörtént: neten eladtam egy használt telefont egy tagnak, megjelent a megbeszélt helyszínen egy fél éves full-full A6-tal, pillázok, kiszáll olajfoltos zöld kantáros nadrágban rajta a szerviz logójával...majd ilyet szól sietnie kell, pff). Ezen kívül hétköznap csak sofőrrel használod a stresszmentes élményért, alap. Hétvégén vagy ha épp kedved szottyan felrántod a bézs ujjatlan driver kesztyűt azt' ami a csövön kifér. Elvégre élni tudni kell srácok.
Rétság jól hangzik?
Na mindegy.Rétság felé már régóta el szeretnék menni vissza.
Mecsek eltólva a messzeségbe.
Remélem gyössz.
Amúgy meg igen, szünet van, csak az iső ne lenne ilyen fosadék.
Fékek egy fél G astra ára.A PD befecsi elemei egy nagy kula minőségűek.Gumi a hodály kerekekre rámegy az astra másik fele.
Pl 5-8 éves bálnamergákat simán szemétre vágják mert nem éri meg fenntartani.
Ezek átlagembernek kifizethetetlen.Pénzesek meg simál lecserélik és nem nyűglődnek vele.
Amúgy úgy eltüntél mint szamár a ködben.Levizsgáztál már?
Az Audival meg mi probléma, minőséget képvisel.
A BMW a vastagnyakúak márkája.