Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tessék regisztrálni!

Hungaroring 3X15 perc 6.000.-
Nem volt kitéve a kötelező haladási irány tábla!
Pedig van az ülés alatt.
Na jó a nagy izzó az már kiégett.De ott van.
Az izzókészlet már nem is kell!
És visszafordulva kell bejönni a boxba! :D
Nemrég felhívott az anyukája, hogy ha lehet néhány motoros kísérje el az utolsó útjára(ennyire nem hibáztatják a motorozást). Jövő csütörtökön 1 órakor lesz a temetés Érden, ha valaki ráér kísérje Őt el velünk az utolsó útjára.
Ha haza lehet vinni megkergetem a csávót és ha nemadja megverem.
akkor végülis mi az amit nem tudsz? :)
ja, a fekte-fehér kockás! cél: aki kapja marja! :)
Myke ,mit tudok meg majd? Azt tudom ,hogy ha kékkel integetnek akkor meg akarsz előzniés össze-vissza kell cikáznom hogy ezt megakadályozzam ,ha meg sárgával akkor elestél elöttem.Ja pirosnál meg nem szabad lejönni a pályáról!
Elviel a kezednek nem szabadna fájnia, csak a hátadnak. Nem kell/szabad támaszkodni a kormányon. Sokkal nehezebb így vezetni
(Írja a tankönyv, persze én is támaszkodom sokszor)
szerintem rendezz havonta egy fizetős S---N átalakító szemináriumot :). Vagy mentsd el egy txt-be, és amikor jön a szokásos kérdés (hetente 2-3 alkalommal), csak be kell kopiznod a választ :).
Elvileg birja az alsó részen négyzethálós asszem az öntése de KB szemre megy sajnos a fúrás.Kell hozzá kormány 10e két befogó 10-15e minimum meg a csövek.Kuplungal együtt 25-30e.KB 45-55e.

Vagy leütöd ezt:link

35e kormány 10e. 45e és a csövek 25e környéke így 80-90e.
ha kifurom akkor van valami tampont amihez lehet nezni a lukat?egy vagy ket lyuk ajanlott?birja a gyari mert elegge vekinyka a villahid.
Mondjuk egy bontott hidat.
Kifurnám én, de ugye garancia...
A legolcsóbb ha nekiállsz fúróval és kifúrod.Amúgy kell a fékcsövön alakítani meg a kuplungon is.
Ha híddal csinálod 60-70e a legolcsóbb és 100e körül van az LSL.Tokkal vonóval.
Én már vettem EÜ csomagot . Izzót nem veszek az t kidumálom. Cserélje már ki a ledes hátsólámpámat, biztos úr.
Ha nem hajt rád az autó, akkor rád hajt majd a rendőr.
Pedig én még a fekvőrendőrt is kikerülöm és előre köszönök neki.
Erről jut eszembe, hogy kérdezgettem itt a kormányátalakítást. Ugye nekem ABS-es és megnéztem, a fékcső kábé 40 centi és ott már van egy csatlakozó a fémbe. Tehát egy 40 centis darabból kell mindeössze hosszabbat gyártani ha átalakítom.
Ez majd szezon végén kiderül. Ha akkor is fog még fájni a kezem, akkor alakítás lesz, ha nem akkor marad a mostani.
Pont ezeken parázom én is.
tud valaki occson felso villahidat sv1000hez?mert egyeneskormanyosra akarom megcsinalni.kerdes kell hozza hosszab fekcso?

Olyan cííííp és annyit gályáztam a felszerelésével.
Engem nem zavar ha körbemotoroz, tisztában vagyok a képességeimmel, illetve azok hiányával.
Csak szeretnék egy kellemeset menni úgy, hogy nem arra kell figyelnem, hogy "na a kanyar vége poros-e", meg "na a szembejövő levágja-e a kanyart".
Meg amúgy én azért nem vagyok bevállalós, mert nem ismerem az út és terepviszonyokat, így inkább óvatosan megyek be egy kanyarba. Viszont egy pályán pár kör után annyi csak megragad bennem, hogy "igen, ez az a kanyar, amit 70-el be lehet venni a következőt meg 90-el" és nem az van, hogy "jééé, hát ennek szűkebb az íve? A fától nem láttam".

Nekem egy hétköznap délután (1-2-től) is jó amúgy, gondolom akkor kevesen vannak.
Eringen mikor Roadkinggel voltunk akkor volt olyan időszak, hogy csak mi 3-an voltunk a pályán!