Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipumpálni KB fél óra lehet két embernek.Anyagilag a folyadék egy villáskulcs és 20 cm szilikoncső meg egy dunsztosüveg ami kell.
RBF tök felesleges ha nem mész pályán a profik között. Bár te tudod, nem az én pénzem :)
Utcán a sima 5.1 sosem fog elmelegedni.
Lassan esedékes, mert 3 éve nem volt és 2 évente ajánlott!

Sándor megkérdezve, szóval fizu után csere!
Nem a féktávtól függ.Hanem hogy mennyi vizet szívott már magába.Magyarán mennyire öreg.Egy szerpentinen el lehet melegíteni ha már rég nem volt cserélve.
Nekem a fékkar messze nem tud beérni a markolatig, pedig azért adok neki, bár szerintem én a féktávommal (ami olyan hosszú mint a pótos IFA-nak) nem biztos, hogy felforralom!

A következő fékfolyadékom pedig a Motul lesz, és abból is a raccsingos! Totál magas a forráspontja

RBF 600 (312 fokos forráspont) vagy RBF 660 (325 fokos forráspont)

Egy flaskából lecseréled az első hátsó mennyiséget!
5.1-et is el lehet melegíteni, Hungaroringen 2 perc alatti körökkel pl, oda már Motul RBF kell, de az jó drága.
Minden túlmelegszik.Csak az lassabban.5.1-es kb tökmindegy melyik jobb lessz.Faszán légtelenítve.
ÉS a motul vagy a másik amit mondtál 5.1 nem melegszik túl pályán?
Ez folyadék probléma jah. Fékcső opcionális, de betét az kell :)
Speciel ez inkább fékfolyadék nem betét problem.Ha betét lenne akkor húznád atommód ellenállna de baszna megállni.
Szerintem.
ha bemelegszik a fék van hogy már a markolathoz hozzáér a fékkarom ha nagyon húzom és ez szerintem abnormális...
majd megnézem hogy áll a fékbetétem, és megálmodom este vagy holnapra, mert igazából anyagilag tök ugyanott vagyok.
2 pár SC betét 20600
első fékcső szett 20-25000
+mind2höz olaj.
Betét mondjuk előbb utóbb úgyis kell...
Nyilván
OK rosszul fogalmaztam...., hogy hívjuk? Keménység?
Amit a markolatfűtés enged!
Fékkaron holtjáték?
Szintén fék:
Mekkorának kell lennie a fékkaron a holtjátéknak?
Amúgy van SV-hez fémfékcsövem... Legalábbis 650-hez...
Első 22e, hátsó 10e, első+hátsó 30e.
De jó, hogy megkérdezte valaki! Ezt én is akartam kérdezni! Lassan nekem is aktuális!
Én kb 3 havi bevételre várok.

És megint esik.Sőt szakad.A változatosság kedvéért.


Fékcső téma nekem jobban bejött.Robogón.De ott van 1,9 méter cső.Ott tágul rendesen a gumicső.Fém nem.SV-n nincs összehasonlítási alapom.Csak fémcsővel mentem.Majd ha betét elkopik kiváncsi leszek a márkásabbal mennyivel lesz jobb a gyárihoz képest.
Én is azért cseréltem fémre, mert elöregedett (elvileg), és akkor már miért ne ha ugyanannyi. De én nem éreztem változást, igaz nem pályázom.
én autóra raktam fel, és ég és föld volt a gumi fékcsővel összehasonlítva. (Először került fel a nagyobb tárcsa nagyobb nyereg nagyobb főhenger, utána a fémfékcső). Ezek után motoron nagyon kiváncsi vagyok. Szerintem még sosem volt csőcsere a motoromon, szóval épp ideje, és akkor jön a "fém". Csak várok egy bevételre... (mint mindenki...)
Én így csináltam, és a fém fékcső lószart sem ért.
A fékfolyadékot viszont évente-másfél évente cserélem.
Fékbetét meg csak minőségi.
Az tény, hogy az SC jobban bírja a pályát, mint az SA, igazából nem tudom hogy milyen köridőig alkalmas az SA pályára, illetve hogy az SC milyen tempó felett viselkedik jól utcán.
Neked kell kitalálni melyik lenne a célszerűbb, inkább a pályásabb vagy inkább az utcai.
én szépen gyűjtögetnék és apránként mindent megcsinálnék amit leírtál.
a lépésenkénti csinálásnak az is az előnye, hogy pontosan fel tudod mérni, h melyiktől mennyit javult a fékrendszered összképe...
Hát ez nagyon relatív hogy melyik mennyit megy el. Nekem 650-esben az SA elment 25 ezret, de aki nagyban pályázott, elfogyott 10 alatt. Gyanítom aktív pályázással az SC is 10 körül/alatt megy el, de inkább nem mondok semmit. Holnapra tudok hozni ha kell. Fékfolyadék Bosch van 5.1-es, a 0,5-ös elég előre-hátra kuplungba összesen, ez 3 pénz. Van Delphi az 2200, illetve 4-esek vannak 1000-1200 ikörül.