Nem a féktávtól függ.Hanem hogy mennyi vizet szívott már magába.Magyarán mennyire öreg.Egy szerpentinen el lehet melegíteni ha már rég nem volt cserélve.
Nekem a fékkar messze nem tud beérni a markolatig, pedig azért adok neki, bár szerintem én a féktávommal (ami olyan hosszú mint a pótos IFA-nak) nem biztos, hogy felforralom!
A következő fékfolyadékom pedig a Motul lesz, és abból is a raccsingos! Totál magas a forráspontja
ha bemelegszik a fék van hogy már a markolathoz hozzáér a fékkarom ha nagyon húzom és ez szerintem abnormális...
majd megnézem hogy áll a fékbetétem, és megálmodom este vagy holnapra, mert igazából anyagilag tök ugyanott vagyok.
2 pár SC betét 20600
első fékcső szett 20-25000
+mind2höz olaj.
Betét mondjuk előbb utóbb úgyis kell...
És megint esik.Sőt szakad.A változatosság kedvéért.
Fékcső téma nekem jobban bejött.Robogón.De ott van 1,9 méter cső.Ott tágul rendesen a gumicső.Fém nem.SV-n nincs összehasonlítási alapom.Csak fémcsővel mentem.Majd ha betét elkopik kiváncsi leszek a márkásabbal mennyivel lesz jobb a gyárihoz képest.
én autóra raktam fel, és ég és föld volt a gumi fékcsővel összehasonlítva. (Először került fel a nagyobb tárcsa nagyobb nyereg nagyobb főhenger, utána a fémfékcső). Ezek után motoron nagyon kiváncsi vagyok. Szerintem még sosem volt csőcsere a motoromon, szóval épp ideje, és akkor jön a "fém". Csak várok egy bevételre... (mint mindenki...)
Az tény, hogy az SC jobban bírja a pályát, mint az SA, igazából nem tudom hogy milyen köridőig alkalmas az SA pályára, illetve hogy az SC milyen tempó felett viselkedik jól utcán.
Neked kell kitalálni melyik lenne a célszerűbb, inkább a pályásabb vagy inkább az utcai.
én szépen gyűjtögetnék és apránként mindent megcsinálnék amit leírtál.
a lépésenkénti csinálásnak az is az előnye, hogy pontosan fel tudod mérni, h melyiktől mennyit javult a fékrendszered összképe...
Hát ez nagyon relatív hogy melyik mennyit megy el. Nekem 650-esben az SA elment 25 ezret, de aki nagyban pályázott, elfogyott 10 alatt. Gyanítom aktív pályázással az SC is 10 körül/alatt megy el, de inkább nem mondok semmit. Holnapra tudok hozni ha kell. Fékfolyadék Bosch van 5.1-es, a 0,5-ös elég előre-hátra kuplungba összesen, ez 3 pénz. Van Delphi az 2200, illetve 4-esek vannak 1000-1200 ikörül.
Utcán a sima 5.1 sosem fog elmelegedni.
Sándor megkérdezve, szóval fizu után csere!
A következő fékfolyadékom pedig a Motul lesz, és abból is a raccsingos! Totál magas a forráspontja
RBF 600 (312 fokos forráspont) vagy RBF 660 (325 fokos forráspont)
Egy flaskából lecseréled az első hátsó mennyiséget!
Szerintem.
majd megnézem hogy áll a fékbetétem, és megálmodom este vagy holnapra, mert igazából anyagilag tök ugyanott vagyok.
2 pár SC betét 20600
első fékcső szett 20-25000
+mind2höz olaj.
Betét mondjuk előbb utóbb úgyis kell...
Mekkorának kell lennie a fékkaron a holtjátéknak?
Első 22e, hátsó 10e, első+hátsó 30e.
És megint esik.Sőt szakad.A változatosság kedvéért.
Fékcső téma nekem jobban bejött.Robogón.De ott van 1,9 méter cső.Ott tágul rendesen a gumicső.Fém nem.SV-n nincs összehasonlítási alapom.Csak fémcsővel mentem.Majd ha betét elkopik kiváncsi leszek a márkásabbal mennyivel lesz jobb a gyárihoz képest.
A fékfolyadékot viszont évente-másfél évente cserélem.
Fékbetét meg csak minőségi.
Neked kell kitalálni melyik lenne a célszerűbb, inkább a pályásabb vagy inkább az utcai.
a lépésenkénti csinálásnak az is az előnye, hogy pontosan fel tudod mérni, h melyiktől mennyit javult a fékrendszered összképe...