Izé.Nem gumigyilkos ha nem mész vele gumigyilkosként.Speed gépekkel tudja tartani az iramot ha azok is úgy mennek.Magyarán 270-et ne várj egy 72 lovas géptől mert nem olyan.Tartós is kényelmes is meg jó is.De mivel ezek a kérdéseid és felmerült benned aszondom nem neked lett kitalálva az SV.Inkább egy FZ6 a nyerő neked.
Motor vásárlás előtt vagyok és majd minden fórumon kikérem mindenki véleményét.Szóval lehetőségem van egy SV 2006-os 6500 km-es pacira.Ami engem érdekel,hogy 2 személlyel mennyire kényelmes és mennyire tudom tartani a 600-as speed gépekkel a tempót.Mennyire gumi gyilkos túrázás mellett és mennyire szereti a pociát és a menet szél milyen tempót enged még élevezhető motorozáshoz.Ami a másik lehetőséget illeti az egy B-king.
Köszi a választ
Én áá dehogy. Csak kíváncsi voltam mi a vége csak fújt a szembe szél!
De ez az áttétel akárhogy is gyárinak mondott nem tetszik... nem olyan mint a gyári fogaskerekekkel.
De majd utána nézek. Leolvasom a fogasokról az informéjsönt.
Amúgy meg direkt nem mondtam hogy Honda mert ez is elég volt neked
Mondjuk távlati tervben ha a srác úgy gondolja eladja a donor sv-jét akinek sérült volt a karbis gépe.
Na jövőre lehet tudnék belőle egy low budget gépet építeni ha jó áron adja és nincs gáz vele.
Valami ilyen a terv pályára.
A gond mindegyikkel hogy a teleszkóp nem kompatibilis a felső-alsó híddal.A gixxi még jó lenne de csak hidakkal mert a kormánycsapágy jó mindkettőhöz.Ha a hidak cserélve vannak akkor még mindíg meg vagy lőve mert a féknyereg a gixxin radiális így az is kell hozzá ha a nyereg cserélve van akkor a féktárcsa is ahhoz meg kereket is kell cserélni.Tehát a komplett fejétől a farkáig csere az ideális.
Motor vásárlás előtt vagyok és majd minden fórumon kikérem mindenki véleményét.Szóval lehetőségem van egy SV 2006-os 6500 km-es pacira.Ami engem érdekel,hogy 2 személlyel mennyire kényelmes és mennyire tudom tartani a 600-as speed gépekkel a tempót.Mennyire gumi gyilkos túrázás mellett és mennyire szereti a pociát és a menet szél milyen tempót enged még élevezhető motorozáshoz.Ami a másik lehetőséget illeti az egy B-king.
Köszi a választ
(Remekül vizsgázott viszont hideg-esős használatban, bár nem döntögettem lapra)
De ez az áttétel akárhogy is gyárinak mondott nem tetszik... nem olyan mint a gyári fogaskerekekkel.
De majd utána nézek. Leolvasom a fogasokról az informéjsönt.
Amúgy meg direkt nem mondtam hogy Honda mert ez is elég volt neked
Hova vigyem? Csak kell kérni egy időpontot és kész?
Nincs vele semmi gond, szóval nem okos megoldás kell, csak a leggyorsabb.
Nem csodálom hogy cserélni szeretne
DE!
De nem mindenáron!
Na jövőre lehet tudnék belőle egy low budget gépet építeni ha jó áron adja és nincs gáz vele.
Valami ilyen a terv pályára.
Bár ehez kéne egy olcsó alap és lassan építeni
Ez jó is lenne két nyereg trcsa és kerék még hozz
Ez a méret miatt lehet jó!