No ezt érzem én most.Már kiakaszt.Melegen is egyesbe kapcsoláskor picit rándul a motor.Repsollal nem volt ilyen.Ha mozog a motor mondjuk pirosban guruláskor tök simán hang nélkül veszi az egyest ha állok katt és ránt egy kicsit mintha nem emelt volna ki a kuplung.
Ha ez a motul sajátossága akkor nem fogom ezt használni.Csak tudnám mért van istenítve ennyire.
Petya.
Én is viszem a nehezéket
nekem szükségem is lesz a +súlyra mert a hátsó gumin középen nincs már minta
amúgy holnap 8.30körül kellene találkoznunk,a Lajosmizsei felhajtónál lévő Shell kútnál a pálya mellett, a Budapest felé menő oldalon.akkor gond nélkül odaérünk Sanyihoz 9.30-ra.(elméletileg )
Na akadj ki, a motul míg hideg kicsit ragasztja 1-2000km-ig a váltót-kuplungot. A Valvoline nem, ezért is használom azt. A bowden pedig ha feszül akkor inkább kiemel, lehet, hogy állítani kéne a durva állítón.
Kezd kicsit kiakasztani.Szerelek, mindent ugyanoda rakok fel és nem jó.Na mindegy.Majd kell egy hosszabb kábel és jó lesz.Vagy csak a motul nem jött be.És végre fel szeretném rakni a táskatámaszokat is.
De legalább már van plexim.
Nem csak téged.Más is válaszolhatsz.Valszeg a tökugyanolyan új kormány más helyzetben van és emiatt feszül.Nem tom sokszor egybe nyomni hogy ne katanna a váltó.Bemelegszik és jó lesz de néha úgy is csinálja.
Majd holnap megszagértem.Mikor van gyülekező citadellára?
Szia. Kis módosítás, az asszony is jönni akar. De nagyobb súlynál sokkal jobban tapad a gumi a kanyarban, meg a mellkasom is erősödik, mert mindig azt veri, hogy lassítsak.
Ha ez a motul sajátossága akkor nem fogom ezt használni.Csak tudnám mért van istenítve ennyire.