Itt meg ahogy az Onroad-os Nagy Dániel mártogatja a tankkitámasztót benzinszint jeladóként hogyaszongya:"Egy kis érdekesség. A műszerfalon nincs üzemanyag-szint műszer, de az ülés alatt van egy kis mérőpálca"A cikk.
Nagy az isten állatkertje.Végülis tesztelő bárki lehet.
erről az jut eszembe, mikor a felségem a Ladámat vitte el valami miatt - a saját mercije helyett -, és mikor visszajött, kérdezte, hogy b.ott jól megy a kocsi, de mi az a kék meg piros lámpa. mondom a kék 6500-nál, a piros 8000-nél villan, hányas fokozatban voltál? kettesben. városban... én mondjuk lazábban vezettem azt a kocsit, hármasban csak 110-ig húztam városban, és már csuktam is a negyediket :)
én mindig töprengek, h kell-e nekem ilyen.
az egyik szitu, amikor megállásnál visszaváltogatok, és a legvégén üresbe tenném. Régen sose tudtam, mikor tartok 1-nél, de ezt már hang alapján felismerem. A másik szitu, amikor olyan gyorsan megyek, hogy a 6.-ra még ráváltanék... ez sem szokott előfordulni túl gyakran, és akkor sem zavar be, ha mégis megpróbálok ráváltani. Ami már inkább érdekelne, hogy kanyar előtti visszaváltásoknál csak 2-ig menjek, mert 1-nél már dobálja a seggét a motorfék miatt :). (Utcai viszonyokról beszélek, nem pályázás).
egyébként álló helyben is jól működik? (azaz van rendes fokozatinformáció az sv-n, és nem a haladási sebesség és a fordulatszám osztásával dolgozik, igaz?)
A fokozatkijelzős? Nemrég én is hívtam őket, hogy kellene egy olyan. Mondjuk mire oda eljutok már nagyjából vágni fogom, hogy hányadikban lehetek.. Mondták, hogy elküldik postán, én is könnyen feldobhatom. Asszem inkább nem nyúlok hozzá, nehogy 6 rükverc legyen a végén a motoromon..
Nem nagyon bár mostmár lassan döglés van mert mindjárt kelhetek és mehetek melózni.Május körűl csak megejtek még egy esztergomi turnét..Sikerűlt szereznem egy pc-t olcsón,csak berakatom a motorba..
Nagy az isten állatkertje.Végülis tesztelő bárki lehet.