A hátsó sokkal hamarabb elkopik de jó úgy is! Lehet az lesz újra, még a pénztől is függ, de amíg elöle egy Conti sport attack elmegy addig hátul esélyes, hogy 2! 8000 km alatt megette! Igaz volt benne pálya meg stb... De 1X se csúszott meg, pedig sztem sportosan megyek!
3 evig en is szoktam a "fekvest" aztan most megis atalakitottam. Vagy lehet mar oregszem . Mindenesetre javaslom, hogy telen szerezd be hozza a cuccokat, aztan tavasszal mehet a moka
Kedvenc útvonal (ha már a Mecsekről beszéltek): Lengyel, Bonyhád, Komló, Mánfa, Pécs, Orfű, Sásd, Kaposvár, Dombóvár, Kurd, Lengyel!
Végig frankó az út, és van vagy kis millió kanyar
Sok a baleset itt a Mecsekben? A Pécs-Orfűi szakaszon az átlagosnál több ez tény, de a közhiedelemmel ellentétben nem úthibák miatt, ugyanis az egy teljesen új szakasz. Ez egy hegyi szerpentin tele nagy kanyarokkal és dombokkal ahol nyilván "egyszerűbb" eldobni a kanalat de az esetek 99%-ban vagánykodás miatt van. A másik fontos tényező, h a hírekben a Mecsekben történt baleseteket mindig kiemelik, így sokkal nagyobb a visszhangja, mint egy az Alföldön történt súlyos motoros balesetnek.
Ezért ne "féljetek" ide jönni! Jómagam is nap mint nap megyek azon a szakaszon hiszen Pécsen lakom.
Ugyanezt vettem észre én is múlt hétvégén,bár nekem a garázsban is csinálta,simán ha bahúztam az első féket.
A lényeg,hogy néztem én is hogy honnan a geccből jöhet a koppanás.Álló helyzetben behúzod az első féket és hintáztatod a motort előre(nyomkodod össze az első telót),ekkor csinálja a koppanást.Mondom összekulázta magát a telóm.Aztán néztem a kormánycsapágy lógást eltekert kormánnyal és behúzott fékkel,ekkor is csinálta.Mondom mingyá alágyújtok.Kipróbáltam úgy is,hogy ráültem és csak a hátsóféket nyomtam és úgy nyomogattam össze az első telót.Ekkor viszont nem csinálta a koppanást.Tehát csak akkor csinálta,amikor az első fék be van húzva.Megnéztem a féktárcsát és azt látáttam,hogy ha kézzel mozgatom a tárcsa külső részét,akkor az koppan a belső rész csapolásán.Magyarul van km 1mm-es játéka a féktárcsáknak a csapolásokon.
Majd a hozzáértők megmondják,hogy ez gond-e vagy sem,de asszem ez normális dolog bizonyos idő után.Szerintem neked is ez lehet a gond.
hát ez nem babonázás volt.... .....21.50 volt és csak 22.00-ig vették át az árut a tecsóban és ha nem érek oda akkor reggel 6.-ig dekkolhattam volna ott.... ....odaértem
Mit szóltok ha előre contisportot hátra contiroadot rakatok fel!?
Ha valaki használta így akkor mondja el mijen volt!
Köszi
Végig frankó az út, és van vagy kis millió kanyar
Ezért ne "féljetek" ide jönni! Jómagam is nap mint nap megyek azon a szakaszon hiszen Pécsen lakom.
A lényeg,hogy néztem én is hogy honnan a geccből jöhet a koppanás.Álló helyzetben behúzod az első féket és hintáztatod a motort előre(nyomkodod össze az első telót),ekkor csinálja a koppanást.Mondom összekulázta magát a telóm.Aztán néztem a kormánycsapágy lógást eltekert kormánnyal és behúzott fékkel,ekkor is csinálta.Mondom mingyá alágyújtok.Kipróbáltam úgy is,hogy ráültem és csak a hátsóféket nyomtam és úgy nyomogattam össze az első telót.Ekkor viszont nem csinálta a koppanást.Tehát csak akkor csinálta,amikor az első fék be van húzva.Megnéztem a féktárcsát és azt látáttam,hogy ha kézzel mozgatom a tárcsa külső részét,akkor az koppan a belső rész csapolásán.Magyarul van km 1mm-es játéka a féktárcsáknak a csapolásokon.
Majd a hozzáértők megmondják,hogy ez gond-e vagy sem,de asszem ez normális dolog bizonyos idő után.Szerintem neked is ez lehet a gond.