"irányítása picit könyebbnek tünik a nagyobb erőkar miatt."
Erre a GS-t tudom felhozni, mivel nekem az van. A túrakormányoson jóval kevesebb erő kell a kormány elfordításához, mint a csutkánál. Ez saját tapasztalat.
Hát eddig nem tette.220-al nem akarok menni pláne kanyarban.Még ez a sebesség is izgi egyenlőre.Viszont nekem az irányítása picit könyebbnek tünik a nagyobb erőkar miatt.
Lehet hülyén tom/érzem.
A környezetvédelmi besorolás miatt van a két gyertya. Így tudták az emissziót csökkenteni, viszont ez miatt kellene egy kis teljesítménynövekedésnek is lennie.
Megválaszolom magam:
"2006 és 2007-es modellek közti különbségek:
Euro3: 2007-től a motor euro3-as, legegyszerűbb megnézni, hogy hány gyertya kell bele, ha 4, akkor 2007 utáni modell."
És akkor így jobb az égés vagy mi? Akkor elvileg kevesebbet is fogyaszt meg nagyobb a teljesítménye? Bár gondolom kábé 0 különbség van...
Nem is feltétlenül akarom kicserélni, hanem meglátjuk milyen lesz. Ha szenvedek és nem múlik akkor csere. Már ha lesz valaha SV-m.
Nekem a GS-es is csutkakormányos, igaz ennyire nem fekvős. Annó ott is azzal ríogattak, hogy csutkakormány meghalsz-fájnifog-véged. Semmi bajom vele. Nyilván nem úgy lesz, hogy lesz egy SV-m és egy nagy kalapáccsal azonnal nekiállok.
Amúgy most vettem észre, hogy K7-től 2 gyertya van benne hengerenként. Ez miért is van így?
Szerintem nem bir el.Én picit többet raktam rá és gondban voltam hogy ne akadjon és ne lógjon.Pláne fémből ami nem annyira rugalmas.De a gumi sem szereti ha nagyon megtörik.
Viszont ez a gép sporttúra így ne csodálkozz ha a sport túlsúlyba kerül.És az ára,kinézete (nagyon racsingosan néz ki pláne idommal) miatt megszokták az emberek a hasalást.Kell csuklóra izmolni és nem lesz gáz.Annyira nem rossz.
Jól hangzik.
Amúgy ezt a kormánycsere témát a GS forumon is rendszerensen felhozzák a csutkakormányosok és nekem elég furcsa, hogy a gyártó nem egy félét gyárt a "járulékos" alkatrészekből. Hiszen a különbség mindössze pár centiméter, ennyi tartalékot simán "elnyelne" valahol a motor teste. De inkább két félét gyártanak.
Mondok egy meredekebbet.Szerintem ha nem akarsz racsingosat (szerintem nem vágyad de cáfolj meg) akkor a kép alapján olcsóbb mert csak a felső részét kell cserélni és elég a gumi cucc.
Ok, akkor kuplungcső ezek szerint kiesik. Viszont az jutott eszembe, hogy ABS-nél biztos más lesz a képlet, hiszen a fékcső itt nem közvetlen a féknyereghez megy, hanem gondolom a központi elosztóba előbb...
Fékcső sajnos ennyi még olcsó is amit írtok.KB a Héfalos verzió ára ennyi.A racsingosabb csilli-villi szines-szagos-márkás drágább.Én a kuplungcsövet megoldanám szerelhetőben ott nincs para az elszállástól és két fitting 4e a cső meg KB 6e tehát 10e de csak ha ezres a kiszemelt az meg tutter nincs ABS-esben.650-esen elbirja a kormányt az S-es tapasztalatból tom.
650-hez nem kell kuplungcso, hanem bowden, ami olcsobb...ugyhogy egy 10-essel biztos kevesebb
Masreszt meg 50-60 ezer forint nem osszeg a motor arahoz kepest, ennyit, ha ugyes vagy le is tudsz alkudni...
Nagyon szépen köszi a leírást, hasznos lesz. Már csak azért is, mert így erősen el fogok gondolkodni az S-es verzió megvásárlásán.
Idézem:
villahíd kb.: 60.000 Ft
kormány kb.: 13.000 Ft
kuplung cső kb.: 15.000 Ft
fékcső kb.: 20.000 Ft
hézagoló alátét kb.: 1.500 Ft
munkadíj kb.: 20.000 Ft
Ha azt mondom, hogy én csinálom és villahíd nem kell, akkor kb. 50 rúgó. Viszont ekkor kell még egy kormánytartó, ami szintén kb. 10, tehát 60. Ez szerintem meglehetősen sok.
Ami nekem nagyon drágának tűnik az a kuplung és a fékcső ára. Nagyon soknak érzem, de biztos csak én vagyok eltévedve az árakban. Amúgy bontóból ilyet szerválni nem lehet? Esetleg valami más motorét?
Erre a GS-t tudom felhozni, mivel nekem az van. A túrakormányoson jóval kevesebb erő kell a kormány elfordításához, mint a csutkánál. Ez saját tapasztalat.
Lehet hülyén tom/érzem.
"2006 és 2007-es modellek közti különbségek:
Euro3: 2007-től a motor euro3-as, legegyszerűbb megnézni, hogy hány gyertya kell bele, ha 4, akkor 2007 utáni modell."
És akkor így jobb az égés vagy mi? Akkor elvileg kevesebbet is fogyaszt meg nagyobb a teljesítménye? Bár gondolom kábé 0 különbség van...
Nekem a GS-es is csutkakormányos, igaz ennyire nem fekvős. Annó ott is azzal ríogattak, hogy csutkakormány meghalsz-fájnifog-véged. Semmi bajom vele. Nyilván nem úgy lesz, hogy lesz egy SV-m és egy nagy kalapáccsal azonnal nekiállok.
Amúgy most vettem észre, hogy K7-től 2 gyertya van benne hengerenként. Ez miért is van így?
Viszont ez a gép sporttúra így ne csodálkozz ha a sport túlsúlyba kerül.És az ára,kinézete (nagyon racsingosan néz ki pláne idommal) miatt megszokták az emberek a hasalást.Kell csuklóra izmolni és nem lesz gáz.Annyira nem rossz.
Amúgy ezt a kormánycsere témát a GS forumon is rendszerensen felhozzák a csutkakormányosok és nekem elég furcsa, hogy a gyártó nem egy félét gyárt a "járulékos" alkatrészekből. Hiszen a különbség mindössze pár centiméter, ennyi tartalékot simán "elnyelne" valahol a motor teste. De inkább két félét gyártanak.
Masreszt meg 50-60 ezer forint nem osszeg a motor arahoz kepest, ennyit, ha ugyes vagy le is tudsz alkudni...
Nagyon szépen köszi a leírást, hasznos lesz. Már csak azért is, mert így erősen el fogok gondolkodni az S-es verzió megvásárlásán.
Idézem:
villahíd kb.: 60.000 Ft
kormány kb.: 13.000 Ft
kuplung cső kb.: 15.000 Ft
fékcső kb.: 20.000 Ft
hézagoló alátét kb.: 1.500 Ft
munkadíj kb.: 20.000 Ft
Ha azt mondom, hogy én csinálom és villahíd nem kell, akkor kb. 50 rúgó. Viszont ekkor kell még egy kormánytartó, ami szintén kb. 10, tehát 60. Ez szerintem meglehetősen sok.
Ami nekem nagyon drágának tűnik az a kuplung és a fékcső ára. Nagyon soknak érzem, de biztos csak én vagyok eltévedve az árakban. Amúgy bontóból ilyet szerválni nem lehet? Esetleg valami más motorét?
Szóval akárhogy nézem ez bő 50.000 Ft.
A Zoli nagyon alázta a Mikuszt?
Már csak 3-4x mondtam hogy jajj mamám kanyar,kanyar,kanyar.