Szia!
Ez ritkább, mint a fehér holló...más típus sajna nem jó rá, de bármelyik évjárat RMX-é rámegy amiben ugyan annyi mágnes van(nem tudom a tied 6 vagy 4 mágneses), ha tudod csináld meg! Mi a baja?
elado rmx idompárban 5e valamint blokkalkatrészek hibátlan fötengely,gyujt dekni,bal blokkfél,ami a képen nincs kuplungdekni olajszivattyus,komplett váltó,km ora indexek,fejidom tel 06703859600
Lehet tényleg az olaj a baja,mert a kinyomórúd kinyomja a nyomólapot,bár nem tudom mennyire kell kinyomnia.Meg próbálok egy rendes váltó olajat,arra is gondoltam talán elfáradtak a rugók. A hátsófék le lett légtelenítve rendesen de azonnal jelentkezett a légbuborék.
Szia! Gerecsemotor.hu-nál érdeklődj telefonon, esetleg krosszmotorok.hu, de ott is telefonon.
A 98,99,00-ás évjárat váltója tök ugyanaz, neked bármelyik jó, ha tényleg 98 as a mocid. Ha innen megmondod pontosan melyik fogaskerekek kellenek(a sorszámát), meg lehet nézni, hogy esetleg melyik más évjáratok jók még bele, akár 2006 osból is jók lehetnek fogaskerekek, de az egész egyben nem fog stimmelni.
Mi volt a gond a motorral?
Szia!
Nekem 250 van, de a 10w40-es 4T motorolajjal csúszott a kuplungom, olajnak ez is olaj, sokan mondják, hogy jó bele, szerintem azért még sem váltóolaj, hanem motorolaj, másra lett kitalálva.
S amikor szétszedted, megnézted, hogy a kitoló rudad szétnyomta-e az álló meg a forgórészt?
Próbálj meg egy 10W30 as rendes váltóolajat a mostani helyett.
A munkahengered akkor tényleg nem nyerő, cserélj benne gumit, esetleg nem lett rendesen légtelenítve, légtelenítsd le újra.
Szia Dew!Tegnap szétszedtem a kuplungot.A lamellák rendben vannak ránézésre.A kosár nincs beverődve,a holtjáték is rendben van.Milyen olajat javasolsz a váltóba?Jelenleg 10w40-es 4t motorolaj van benne.A hátsó fékmunkahenger tuti levegősödik,mert amikor lenyomom a fék pedált egy nagy levegő buborék jelenik meg a fékolaj tartályban.Köszönöm a segítő készségedet!
Szia!
Milyen típusú a motor?
A. Felhegeszteni, majd leköszörülni
B. Bontott blokkból a váltót áttenni, szerintem ilyet találsz, de hogy milyen állapotban van azt nem tudom, meg kell nézni.
Sziasztook, egy olyan kérdésem lenne sajnos nem nagyon találok a neten se a suzukimba váltó fogaskereket:S:S nekem a kapcsolo körmök el vannak nyalvan és cserélni kéne az 1,2,3,4 fogaskereket, az egyik barátom a suzukiban dolgozik ő azt monta hogy ez 100.000 ft körül van a négy db..:S Esetleg valami más megoldás nem lenne erre? Köszönöm szépen A válaszotokat:)
Szia! Ha elszakadt a bowden, azt gyorsan tudod orvosolni. Veszel egy babetta kuplung bowdent motorosba, kihúzód belőle az acélhuzalt, befűzöd a tiedbe, elvágod méretre, végére csavaros tőke, esetleg átalakító is kellhet a kuplungkarhoz, meg kell még cínezni a csavaros tőkét és kész is. 1000Ft kb.
Szia!
Állítsál a kuplungkar holtjátékon, szerintem a tied túl nagy, vagy szimplán össze vannak tapadva a lamelláid az olajtól, ha egyáltalán nem old szét, akkor be van verődve a kosár.
Tuti levegősödik? Ha meg van ütve a tárcsád, az is olyan érzés, mindig visszanyomkodja a munkahengert, karmantyút illetve gumi tömítést szerintem lehet keríteni, a felújító szettbe is belerakják valahonnan, esetleg csapágy szaküzlet, de bármi jó, ahol tömítésekkel is foglalkoznak.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.98-as rm 125-ösömnek a kuplungja nem old teljesen.Ez mitől lehet?A másik problémám a hátsó fék folyton lelevegősödik.A főfékhengert csak felújító szettel lehet javítani vagy van valami olcsóbb megoldás is?Válaszotokat előre is köszönöm
Köszi megprobálkozok vele csak nem tudom menyire fog müködni mert a szivatom eléggé oda van nem is marad fent ugy kell kitámasztanom mikor rá akarom huzni
Ez ritkább, mint a fehér holló...más típus sajna nem jó rá, de bármelyik évjárat RMX-é rámegy amiben ugyan annyi mágnes van(nem tudom a tied 6 vagy 4 mágneses), ha tudod csináld meg! Mi a baja?