RMX hez sárga vastag gyertya dukál
Itt egy komplett fórum erre a kérdésre, kezd az elején, még csak 262 darab hozzászólás van http://www.sportmotor.hu/motor...
Részemről egyébként a finomabb módszerre járattam annó, nem kockáztattam a dugóbesülést.
Kiokosíthatnál, mit csereberéltél, honnan lett beszerezve, meg mibe fájt, mert most nekem is szét van borítva, részemről egyenlőre még csak gyűjtögetem rá a vagyont
Amúgy még soha semmit nem kellett bejáratnom, ezért kérdezem.
A power köszöni szépen jól van, meg mostmár úgy nagyjából minden így hogy ráköltöttem egy vagyont
Gyújtasz 13 gyertyát a motor köré teszed, a motorod elé térdelsz a gyertya körön kívülre és elmondasz egy imát, utána plusz olaj, stb. beindítod és úgy járatod be mint ahogy korábban is csináltad dugó csere után
Nem hinném, hogy másként kéne bejáratni azért mert a legnagyobb túl méretes dugó van benne, vagy épp hajtókar csere történt. , ennek is csak össze kell kopnia, de szerelőktől kérdezd meg inkább
A hajtókar cserével akkor faragsz rá, ha nem centírozták ki rendesen a főtengelyt, megeszi a csapágyad, stb. finomságok, de nem hinném, hogy ez a kérdés.
Ha RMX 250 paripád van a powert még most nézd meg
Szia!
Szerintem az RM125 és az RM250 et 2008 ban csinálták utoljára,
aztán lehet eladták 2009,2010-es modellként is a 2008 at
Kering róla infó a neten, hogy lehet, de részemről nem tennék rá sok zsét, szerintem 2008 az utolsó.
k7es Rmz250 hez keresek fekete vagy fehér oldalidomot (nem hűtőidomot). Használt érdekelne, mivel újonnan én is tudok 7-8ropiért...
Matrica, karc nem lényeg, csak törött ne legyen!
Szia!
Ha valakinek van esetleg RM250 bontott főtengely bármilyen évjárat szerintem vidd el, méricskéljetek, aztán lehet belemegy akár a 2006-os RM250 főtengely is, mondjuk onnan már nem csak a főtengely kell, hanem a kihajtó fogaskerék is, lendkereket is nézzétek, stb. A főtengely csapágy tuti egyforma 93-06 ig, a hajtókar elvileg 96-06 ig. A többit meg ki kell méricskélni.
Itt egy komplett fórum erre a kérdésre, kezd az elején, még csak 262 darab hozzászólás van
http://www.sportmotor.hu/motor...
Részemről egyébként a finomabb módszerre járattam annó, nem kockáztattam a dugóbesülést.
Kiokosíthatnál, mit csereberéltél, honnan lett beszerezve, meg mibe fájt, mert most nekem is szét van borítva, részemről egyenlőre még csak gyűjtögetem rá a vagyont
Amúgy még soha semmit nem kellett bejáratnom, ezért kérdezem.
A power köszöni szépen jól van, meg mostmár úgy nagyjából minden így hogy ráköltöttem egy vagyont
Nem hinném, hogy másként kéne bejáratni azért mert a legnagyobb túl méretes dugó van benne, vagy épp hajtókar csere történt. , ennek is csak össze kell kopnia, de szerelőktől kérdezd meg inkább
A hajtókar cserével akkor faragsz rá, ha nem centírozták ki rendesen a főtengelyt, megeszi a csapágyad, stb. finomságok, de nem hinném, hogy ez a kérdés.
Ha RMX 250 paripád van a powert még most nézd meg
Dugó (legnagyobb túlméretes), hajtókar csere után mi a módja a bejáratásnak?
97-es suzuki rm 250-hez keresek főtengelyt. Elvileg megegyezik a 96-os, valamint a 2000-es évjárattal.
Szerintem az RM125 és az RM250 et 2008 ban csinálták utoljára,
aztán lehet eladták 2009,2010-es modellként is a 2008 at
Kering róla infó a neten, hogy lehet, de részemről nem tennék rá sok zsét, szerintem 2008 az utolsó.
Matrica, karc nem lényeg, csak törött ne legyen!
Eladó...
Ha valakinek van esetleg RM250 bontott főtengely bármilyen évjárat szerintem vidd el, méricskéljetek, aztán lehet belemegy akár a 2006-os RM250 főtengely is, mondjuk onnan már nem csak a főtengely kell, hanem a kihajtó fogaskerék is, lendkereket is nézzétek, stb. A főtengely csapágy tuti egyforma 93-06 ig, a hajtókar elvileg 96-06 ig. A többit meg ki kell méricskélni.
Igen, néztem már, de csak egyet találtam amerikában, ami a szállítással, illetve vámmal már kicsit drága nekem.
Köszönettel: Szabolcs