ÜDv! Valaki nemtudna nekem segíteni ,hogy egy 2004 es RMZ 250 4t nek milyen hosszú a kuplung bowdene?:S Mert seholse találok méreteket :S jólenne ha tudna valaki segíteni ebben, mert nem tudom használni :S:S választ előre is köszönöm
akkor valószínűleg tök más :D igazából nem nagyon túrázni akarok vele, hanem üttni :D de hogy mondjuk el jusak egy Gokart pályára (van 17-es kerekem) kell mennem pár métert vagy valami kanyargósabb útig (ahol nem baj, a fogyasztás, de még addig elmegyek nem ártana, ha minnél kevesebb lenne), meg szeretnék menni vele egy DR350 talinak nevezett Márta endúrózásra, amihez lábon le kéne jutnom hatvanig :S
Ez 2T, nem 4T, ha 100-al tépsz aszfalton, akkor a power nyitva végig azaz biztos lehetsz benne, hogy benyalja a 8-9 L-t is. Ha túrázni akarsz vele aszfalton, arra én nem ajánlanám a 2T motort, rengeteg benzint megeszik.
Bontott alkatrészre gondoltam, az gáz, újat hoznak neked suzisok Japiból 2 hét alatt.
A power és így a hengerfej tuti különbözik a vas és fémtankos között, gyújtás is más, továbbá a karburátor, szerintem a váltó is, de a fene se tudja a többit, ki kéne bogarászni.
A CRM-hez kapsz hajtókart? Valaki korábban mintha pont ehhez írta volna, hogy nem lehet már szerválni,de ez csak rémkép a fejemben, egyáltalán nem biztos.
akkor feltételezük fel, ha elmegyek vele meszire nagyrészt aszfalton és 100-as tempó probálom tartani, akkor elmegy akár 5-6-al is? blokkok közt is van külömbség? már mint a vas és a műanyag tankos közt? és nagyon tré a vastankos alkatrész ellátása?
el is mondom miért kérdezek sok ilyen hülye kérdést, erős vacila van RMX és CRM közt (eddig DR350-em volt) és műanyag tankost ami rendszámos nem is nagyon láttam. mivel eddig is suzukis voltam így maradnék is, de még soha nem volt szerencsém képnél közelebb láttni RMX-et.
Szia!
Ami annyit eszik, ott valami nagyon el van állítva, vagy kopva!
Szerintem a 8-9 reálisabb, persze attól függ mennyit van csőgázon, de extrém üzemmódban szinte nem eszik semmit, mert alig van nyitva a power, van úgy hogy 3l benzinnel simán elmegyek motorozni 2-3 órákat.
Hello! most szeretnék RMX-re válltani, és mennyire igaz a 10 és az feletti fogyasztás? mert kicsit nagyon soknak hangzik és nem akarom elhinni. (nem állandó cibálásra gondolok)
DewEnduro látom a képek alapján legalábbis hogy sok az extrém körülmény a mi brigádunk is ilyen csak a szopás meg a szopás!
Csak az a bajj hogy mi nem nagyon fényképezgetünk pedig néha megérné...
Eladó az rmx-em ha érdekel valakit új a külső belső!
Húzza neki mindenki amíg lehet csak körbüljenek a kormányok!
Szia!
Dr600 után mindegyik más lesz, ezek 2T motorok, teljesen más érzés lesz. RMX-ről tudok írni neked, azt nyúzom 3éve, de mi a konkrét kérdés?
Általánosan: Nem egy erőmű, de hobby endúróra tökéletes. Alkatrész ellátása ha fémtankosat veszel kicsit gáz, mert japán belpiacos, műanyag tankoshoz sok dolog jó RM-ről, bár a Suzuki márkaker minden alkatrészt tud hozni hozzá.
Power szelep mint típushiba bejátszik, ezt figyelgetni kell, mert ha törik szépen át tudja rendezni a hengert, egyébként maga a motor mindent kibír, én már csak tudom
sziasztok nincsen valakinek vmi ötlete hogy milyen illetve hogyan rakjak órát az RMZ-re legalább a fogyasztást meg h mikor mennyi km-t motorozom azért kellene. Gyári analóg DRZ-órát gondoltam...
szia sajnos most ma nmetudok mutatni fényképet mert haveromnál van a grázsba a dög.....a napokban küldök képet róla csak léygszives ha komoylabban is érdekel akkor az emilcímemre küldj egy levelet hoyg te kersel rmx cuccot.. írd bele lécia afórumnevedet is hogy tudjam kiről van szó----
gabor8181@freemail.hu
Bontott alkatrészre gondoltam, az gáz, újat hoznak neked suzisok Japiból 2 hét alatt.
A power és így a hengerfej tuti különbözik a vas és fémtankos között, gyújtás is más, továbbá a karburátor, szerintem a váltó is, de a fene se tudja a többit, ki kéne bogarászni.
A CRM-hez kapsz hajtókart? Valaki korábban mintha pont ehhez írta volna, hogy nem lehet már szerválni,de ez csak rémkép a fejemben, egyáltalán nem biztos.
el is mondom miért kérdezek sok ilyen hülye kérdést, erős vacila van RMX és CRM közt (eddig DR350-em volt) és műanyag tankost ami rendszámos nem is nagyon láttam. mivel eddig is suzukis voltam így maradnék is, de még soha nem volt szerencsém képnél közelebb láttni RMX-et.
Ami annyit eszik, ott valami nagyon el van állítva, vagy kopva!
Szerintem a 8-9 reálisabb, persze attól függ mennyit van csőgázon, de extrém üzemmódban szinte nem eszik semmit, mert alig van nyitva a power, van úgy hogy 3l benzinnel simán elmegyek motorozni 2-3 órákat.
Csak az a bajj hogy mi nem nagyon fényképezgetünk pedig néha megérné...
Eladó az rmx-em ha érdekel valakit új a külső belső!
Húzza neki mindenki amíg lehet csak körbüljenek a kormányok!
Dr600 után mindegyik más lesz, ezek 2T motorok, teljesen más érzés lesz. RMX-ről tudok írni neked, azt nyúzom 3éve, de mi a konkrét kérdés?
Általánosan: Nem egy erőmű, de hobby endúróra tökéletes. Alkatrész ellátása ha fémtankosat veszel kicsit gáz, mert japán belpiacos, műanyag tankoshoz sok dolog jó RM-ről, bár a Suzuki márkaker minden alkatrészt tud hozni hozzá.
Power szelep mint típushiba bejátszik, ezt figyelgetni kell, mert ha törik szépen át tudja rendezni a hengert, egyébként maga a motor mindent kibír, én már csak tudom
Mindjárt adok neki infót
Tüsidr
kicsit várni kell az infóra mert nincs mostanság nagy aktivitás
nekem Rm van
Esetleg kdx 250 vagy crm 250 szerintetek melyik jobb illetve melyik erősebb?
Valaki nekem tudna mondani egy RMZ 250 kuplung bóvdent hosszt? nagyon háláslennék érte választ előre is köszönöm:)
Tudja valaki RM 250 1996-2000-ig rezojának mekkora a torok külső átmérője, (ami becsúszik a hengerbe)
Előre is köszi az infót!
1 komplett, teljes motorblokk tömítésszett, hiánytalanul, bontatlan csomagolásban eladó. Bolti ára 11eFt.
Most megveheted 5eFt-ért.
Athena P400510850252
Suzuki rm 250 1991-1993
Akár postán is.
gabor8181@freemail.hu
Mennyiért adod a blokkot? az lehet h érdekelne illetve mennyi az ára kompletten esetleg fényképet ha mutatsz!Köszi