hali,hát sztem ne repsolt én most mutolt használok,de vot már motorex meg ipone is illetve castrol ,én cska 50 keveréket használok de bassza ki az olajat a kipufogon,a sárvédőm is olajos, és ha ennél többet teszek még pályán is beköpi a gyertyát pedig nyélen megyek elvielg 30-40 keverék kellene bele
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.98-as Rm 125-höz milyen olajat javasoltok a benzibe?10liter benzinhez mennyi olajat tegyek?A hengerem már nem nicasilos,meg lett hüvelyezve ezért változtassak a keverési arányon?Jelenleg 10liter benzinhez 3,5deci Repsol off road full szintetikus olajat rakok és elég rendesen köpi kifele a kipufogó végén.A válaszokat előre is köszi.
Helló Gáztépők!
Ugye bár 250-es RMX-em van mi más lenne csak az az egy kérdésem lenne hogy senki nem próbálkozott olyanféle tuningal hogy nagyobb hűtő vagy valami jobb hőelvezetőséggel tudom hogy ketté szokják vágni a vízcsövet és beleraknak alu toldást a jobb hűtés végett csak úgy az rmx-en nincs olyan hosszú és egyens vízscő h ezt meg tudjam tenni!
Ha valaki csinált valami okosságot megköszönném!
Sziasztok!
Vettem egy Suzuki RMX 50-es mocit. 2000-es. Kéne hozzá egy berugótengely, mert az nem működik. néha elkapja néha nem, de legtöbbször nemjó... Meg a másuik nagy kérdés: Milyen gyertya való bele? (NGK).
Köszi előre is!
Lendkerék és mágnes ügyben nem sikerült előre lépni, a sok helyből amit felkerestem mágneskészítés ügyében, kettő írt vissza az egyik élből elutasította, a másik érdeklődött hogy mégis mibe, miből van a mágnes, stb, de végül ők sem vállalták.
Úgyhogy marad a használt lendkerék keresés. (végső esetben új vásárlása)
Szia ! Nem tudom megkaptad-e az e-mailt-t. Ide is beraktam
Első körben a szelephézagot kell megnézni lehet hogy csak ennyi a baja(ezt érdemes 20-30 üzemóránként ellenőrizni ,hogy nem e elállítódott.
Ha viszont nem volt benne rendesen olaj vagy sok az üzem óra akkor dugó csere is (honolás vagy fúrás után nagyon fontos a dugó mérete a gyári illesztés 4 század eltérésű és elméletileg 12,5 századig jó ,de ezt már nem érdemes megvárni).
Érdemes olyanhoz elvinni aki ért is hozzá(megmondják ,hogy mi az amit kell cserélni és azt is hogy mit kell később) nehogy fölösleges költségekbe verje magát az ember.
Csak olyanhoz vidd akiről tudod ,hogy ért a motorkerékpár szereléshez ezek kihegyezett műszerek egy autószerelő ehhez igen kevés.
(Én endurózom nekem fontos ,hogy megbízható legyen a gép ott nincs hogy letolom a pályáról ezt csak azért mondom mert, aki nekem szerel az a motorok "szívsebésze" soha nem verne át semmivel és nem is beszél mellé nagyon precíz és ezekhez a gépekhez az is kell. Hidd el van bőven story-m hogy mekkora hülyeségeket tudnak csinálni a hozzá nem értő szerelők.)
Szia!
Megmondom őszintén a 4T motorokhoz nem sokat konyítok,
annyi biztos, ha az rendben van, akkor lábbal is nehéz lenyomni.
Amiket Laci_10 írt nézd meg, csak gyűrűt sose cserélj dugó nélkül, együtt a kettőt, de javasolt ilyen esetben megnézetni egy szerelővel, ha nincs egyértelmű tapasztalat, mit kell csinálni, próbálgatni nem érdemes ilyen összegek esettében, amibe egy dugócsere kerül.
dehogy lehetetlen!
Ha széppen jár nem durrog csattog és nem is eszi az olajat akkor nézd meg h mennyire nyomja a kartergázt vagy esetleg olajat is nyom-e vele együtt ennyi!
épp ellenkezőleg ha nagy a kompresszió akkor nem tudod lenyomni egy könnyen de ha nincs benn akkora kompresszió akkor ez azt jelenti h valahol elszökik a nyomás.akkor hogyan tolásra indul vagy úgy sem?
Elsősorban DewEnduro-hoz de írhat bárki aki RMZ-hez ért...
Múltkor beszéltünk hogy kézzel le tudom nyomni a berúgót... (nincs Kompresszió) de annyira nincs hogy be sem indul az lehet hogy ez miatt? Arra gondoltam hogy a kis kompresszió miatt nem is tudja átfordítani a dugót a berúgó így rugdoshatom napokig.... Kompressziógyűrű...Dúgó csere?
!