Felraktam.
Metzeler 6 Days Extreme 140/80 18" rámegy, azt nem tudom egyéb típussal mi a helyzet.
Nekem keskeny láncom van, így marad a lánc és szélső bütyök mellett 4-5mm azaz ha nem üt a felnid, gyakorlatilag fel lehet rakni.
Normál vastag lánc esetében szerintem már rázós.
Cs3r
sima betonvasból vagy vmi hasonlóból tudsz csinálni...vágsz 3 db-ot ,összeheggeszted 3szög alakzatra,tetejére ahol összeér a 2 vas oda +ba 1 nagyobb csavart heggesztesz(ami majd belemegy a hátsó kerék tengelyébe,és ne vízszintesen álljon hanem kicsit feljebb,de majd próbálgasd h tartja meg a legbiztosabban a mocit),lefested ha akarod, csavart simára csiszolod flexel és kész is boltba tuti 5ezer ha nem drágább és ugyan az szinte
Remélem segítettem
Szia!
Ha nem üt a felnid, szerintem rámegy a 140-es is, de pár nap múlva megmondom, ha végeztem a küllőkkel és kicentíroztam és felraktam a 140 es-t hogy elfér vagy sem. 120/90 tuti rámegy, ez mitas C02 volt.
A tanácsaid ma jól jöttek . Néztem egyet . A másikat holnap akartam de szerintem felejtős, az egyik oldalon lejárt a hirdetése újra fölrakta csak egy évvel fiatalabbként,érdekes megfiatalodott pár óra alatt. Ha vannak még jó tanácsaid( tanácsaitok) szívesen fogadom. Lassan elmegy a keret nézelődésre.
Bevallom a németektől nem kérdeztem mennyit kérnek érte, de abból kiindulva hogy 400-500$ körül van az állórész és 200-300$ között a lendkerék, ez így elég sok lenne, még ha el is tudom adni a régit.
Szia!
Szerintem az ilyen sűrű osztású állórészre való a 6 mágneses, a 4 mágneses az 4 osztásúra való.
Tök mindegy végül is melyik évjáratra írják, szerintem azt keresed,
de vétel előtt érdemes megkérdezni, hogy számolják meg, hány mágnes van benne. A német cégről letettél, akiktől kaphatsz komplett gyújtást lendkerékkel együtt?
nem ért bele a power, az alsó gyűrű alatt van egy másik gyűrű ami ilyen hullámos és az szarrá törött és gondolom azért fodrult el a gyűrű, na de mind1 megoldom valahogy
Gondolkodóba kell ejtselek, szerintem ez nem ilyen egyszerű! RMX250 95 ös
Az RM250 2001-es és a 94-es gyújtás oldali főtengely sonkája eltér típus szám alapján, méreteket nem tudom, de ez már gyanús, hogy rá fog-e menni a lendkerék.
Aztán felmerül a kérdés, hogy a másik oldalán a 94 es RM250 re rámegy-e az RMX főkihajtó fogaskereke, típus szám alapján ez sem stimmel, méretet megint nem tudom.
Akkor jön a főtengely csapágy kérdése, s még mindig kérdőjel, hogy befér e egyáltalán az RMX be a 94 es főtengely, de felmerül a kérdés a hajtókar kapcsán is, hogy ott mi újság, milyen hajtókart tegyél bele, az RMX-é vagy az RM-é, de mindkettőben van sok-sok kérdőjel. Hozzáértő szerelőt keress, aki esetleg már csinált ilyet, de szerintem azonos évjáratok esetében jobb a helyzet.
Azt nem tartom jónak, ha fele RMX főtengely sonka a másik fele meg RM főtengely sonka, ha egyáltalán kivitelezhető, szóval passz, csak gondolatébresztőnek szántam ezeket, de ha fogadni kéne erre az összeállításra amit írtál, ezek alapján amit ide leírtam, nem tennék rá zsét.
Párszor már körbe volt járva a téma, tehát összefoglalom. RMX-re történő RM gyújtás felszereléséhez le kell cserélni a főtengelysonkákat.
Tehát ha találtam egy ilyet meg egy teljes RM gyújtást mindennel együtt, akkor minden nehézség össze lehet legózni?
A motorom 95-ös, a sonkák amit találtam 94-esek, a gyújtás pedig 2001-eshez tartozik.
Metzeler 6 Days Extreme 140/80 18" rámegy, azt nem tudom egyéb típussal mi a helyzet.
Nekem keskeny láncom van, így marad a lánc és szélső bütyök mellett 4-5mm azaz ha nem üt a felnid, gyakorlatilag fel lehet rakni.
Normál vastag lánc esetében szerintem már rázós.