az lehet,csak elötte is ezt csinálta azaz ment rendesen,kiértem za erdö szélére és megállt," friss" gyertyát raktam bele ment 30 m majd megfulladt ,megint uj gyertya ... majd a végén má toltam haza
Nekem akkor csinált ilyet, amikor szétment a gyertya (pl. beköpte)
cseréld ki, majd próbáld meg úgy.
Ha robban, akkor van szikrád, azaz nem gyújtás probléma.
Lehet leülepedett az olaj a karbiba és odavág a gyertyának, nézd meg hogy néz ki, de előbb simán próbáld ki egy másikkal.
hali nézd meg mekkora fogaskerekek vannak rajta. 48 a gyári hátul,én 41 vettem rá h hosszabbak legyenek a sebességek, meg ne legyen annyira bitang,de igy is elég nyomatékos
szerelő forumba kérdezd meg vagy ha nem válaszolnak akkor a gasgasgba ,ott is vannak hekusok
sok sikert!
Nekem pont hogy alapjáraton nyugis, és már alacsony fordulaton is ráz, rezonál az egész...
Úgy cseréltem a gépet, kb. 380-ban van nekem, de hozzátartozik, hogy pár dolog van még rajta amit meg kell csinálni, pl. elsó teló szimering, meg hátsó teló alig csillapít, meg ez a rezonálás dolog.
Viszont nagyon ngayot húz már alacsony fordulaton is, szerintem a versenymembrán miatt...
Csak ez a rázás zavar, nehogy valamit taccsra vágjon a blokkban.
porpaczi@freemail.hu - ide küldhetsz manual-t vagy bármi hasznosat!
Most vettem egy 2002-es RM 250-et, és egy olyab problémám van, akarom mondani azt figyeltem meg, hogy ahogy felpörög a motor, ráz, rezonál a gép, a kormányt meg az egész mocit berázza alattam.
Olyan mintha kiegyensúlyozatlan lenne valami a blokkban, de az is lehet hogy valami fel van lazulva benne, és amiatt ráz.
Amúgy egyenletesen jár a blokk, szépen veszi a lapot, és elég vadul megy, alacsony fordulaton is harap, elsőre ilyesztően erősnek tűnt. Ja és van egy boyesen membrán rajta, sejtem ezért ilyen bika a gép.
Remélem semmi komoly baja nincs a blokknak, ha valaki tud tippet adni hogy hol keressem a hibát, akkor légyszi írjatok, akár ide, akár a: porpaczi@freemail.hu email címre!
Hali mindenkinek itt a tavasz mindenki a szabadba jönnek az akciók én is AKCIÓ san adom féktárcsáim rendelés esetén ajándékot mellékelek a dobozban ami meg lepetés de biztos örömet fog okozni ilyen még talán sehol sem volt boltban ilyet biztos nem kapsz szóval a MEGLEPETÉSES AKCIÓS FÉKTÁRCSÁT KERESD legyen az hullámos vagy gyári akár milyen egyedi nálam biztos meg találod (msn elérhetőség az adatlapomon)
esetleg vki nem tud mondani olyan információt hogy a blokkot illetve a benne lévő cuccokat mekkora nyomatékkal kell meghúzni esetleg vmi netes oldalt ahol meg tudom ézni!?
Ja és az olaj szűrőt MINDEN alkalommal cserélni kell.
Nem egy nagy összeg. 890.-Ft nálunk.
Olaj is maximum 1L kell, egy olajcseréhez.
Mi 6óránként cseréljük Crosson, de amennyiben finoman endurozgatsz vele, akkor 10óránként is jó.
RMZ-250-be mi az Ipone full power katanát (Full szintetikus) szoktunk rakni. Ez egy jó minőségű versenyolaj. Ezt forgalmazzuk. De bármilyen full szintetikus 10-es olajat bele rakhatsz.
Hali srácok.
Kéne egy kis segitség.
Rm-z 250 '05-be szeretnék olajatcserélni de nem igazán tudom, hogy mi való bele. Az olajszürőt minden esetben cserélni kell?
A bácsi akitől vettem azt mondta, hogy 10 óránként ceréljem az olajat csak azt nem kérdeztem, hogy milyen kell bele?
Köszi.
Hidraulikus alkatrészeket áruló cégeknél méterre kapható krómozott szár, veszel, a végeit megesztergáltatod a régi mintájára. A lepattogzással mást nemigen tudsz csinálni, ha apró, akkor talán még polírozni lehet.
Nekem akkor csinált ilyet, amikor szétment a gyertya (pl. beköpte)
cseréld ki, majd próbáld meg úgy.
Ha robban, akkor van szikrád, azaz nem gyújtás probléma.
Lehet leülepedett az olaj a karbiba és odavág a gyertyának, nézd meg hogy néz ki, de előbb simán próbáld ki egy másikkal.
de msot csak lehet halani h " éppen h beinduléna de mégse"
És ezt hányszor tudod megismételni?
Nézd meg a gyertyádat, utána a karburátort, de mindenek előtt a benzincsapot
nálam olyan probléma merült fel h amint beinditóm megy 3-4 mp-ig majd lefullad? sok anyagot kapna?
Köszi, és köszi a manualt is!
Üdv.!
szerelő forumba kérdezd meg vagy ha nem válaszolnak akkor a gasgasgba ,ott is vannak hekusok
sok sikert!
Nekem pont hogy alapjáraton nyugis, és már alacsony fordulaton is ráz, rezonál az egész...
Úgy cseréltem a gépet, kb. 380-ban van nekem, de hozzátartozik, hogy pár dolog van még rajta amit meg kell csinálni, pl. elsó teló szimering, meg hátsó teló alig csillapít, meg ez a rezonálás dolog.
Viszont nagyon ngayot húz már alacsony fordulaton is, szerintem a versenymembrán miatt...
Csak ez a rázás zavar, nehogy valamit taccsra vágjon a blokkban.
porpaczi@freemail.hu - ide küldhetsz manual-t vagy bármi hasznosat!
Köszi, üdv.!
am mennyibe vetted? (ha szabad ilyet kérdeznem)
ezt alapjáraton csinálja nem? és ha kicsit beghuzod a gázt addig abba haggya
Most vettem egy 2002-es RM 250-et, és egy olyab problémám van, akarom mondani azt figyeltem meg, hogy ahogy felpörög a motor, ráz, rezonál a gép, a kormányt meg az egész mocit berázza alattam.
Olyan mintha kiegyensúlyozatlan lenne valami a blokkban, de az is lehet hogy valami fel van lazulva benne, és amiatt ráz.
Amúgy egyenletesen jár a blokk, szépen veszi a lapot, és elég vadul megy, alacsony fordulaton is harap, elsőre ilyesztően erősnek tűnt. Ja és van egy boyesen membrán rajta, sejtem ezért ilyen bika a gép.
Remélem semmi komoly baja nincs a blokknak, ha valaki tud tippet adni hogy hol keressem a hibát, akkor légyszi írjatok, akár ide, akár a: porpaczi@freemail.hu email címre!
Köszi előre is!
Üdv.: Gy
Nincs valakinek véletlen egy tanksapka fémtankos rmx-hez? mert ami nekem van az ilyen krómozott szar és valami műanyag kellene nekem?!
Töletek hoztam el az Rmz-t. Fekete szinű.
Üdv
Stecó
Nem egy nagy összeg. 890.-Ft nálunk.
Olaj is maximum 1L kell, egy olajcseréhez.
Mi 6óránként cseréljük Crosson, de amennyiben finoman endurozgatsz vele, akkor 10óránként is jó.
Ha valakit érdekel
Eladó egy RMZ-250 Sárga vízcsőszett!
Kéne egy kis segitség.
Rm-z 250 '05-be szeretnék olajatcserélni de nem igazán tudom, hogy mi való bele. Az olajszürőt minden esetben cserélni kell?
A bácsi akitől vettem azt mondta, hogy 10 óránként ceréljem az olajat csak azt nem kérdeztem, hogy milyen kell bele?
Köszi.
Hidraulikus alkatrészeket áruló cégeknél méterre kapható krómozott szár, veszel, a végeit megesztergáltatod a régi mintájára. A lepattogzással mást nemigen tudsz csinálni, ha apró, akkor talán még polírozni lehet.