Nekem olyan volt. Váz számot nézd meg az nem hazudik az évjáratról.
Teló fordított, de ez mindegy szerintem amatőr szinten.
Powert érdemes vétel előtt ellenőrizni (le lett már írva itt sokszor a lista hogy mit hogyan). Blokkot körbe nézni hogy folyik e valahol. nincs e megrepesztve az öntvény (pl olaj leeresztőnél, az enyém megvolt valami fakezűnek köszönhetően).
A koppra felújítás mindig kétséges. Én úgy adtam el az enyém, de ez látszott is rajta. Meg úgy is ment. Viszont irtózatos bukta volt anyagilag.
Amúgy jó kis motor. Megy mint a meszes. Most egy 4T-m van ami ráadásul sokkal fiatalabb, de az RM erősebb volt.
Ami gond ezeknél az öreg krosszoknál az a henger állapota. Ha még nicasilos (HA!) akkor is gyakran már az utolsó túlméret van bennük. Ha meg hüvelyes akkor . Erről is sokat beszéltünk már itt, kicsit olvasgass szerintem.
üdv nekem volt 98-as 250 meg most 2004-es van de ha nem fordított telós akkor max 98-as lehet 99-től már ismét fordított a teló! motorikusan az egyik legerősebb 2t a honda cr 250-et megette 04-est mondjuk itt a power elektronikus és fokozatosan nyit míg az rm-nél egyből szóval az évj vigyázz mert szeretik fiatalítani a motorokat (tapasztalat) ha meg fel van újítva akkor meg biztos hogy nem lesz vele gond ha be van normálisan járatva és az olaj csere 8-üz óránként cserélve van a teló meg ugyan olyan jó mint a fordított
Sziasztok 2000 évj RM 250 ről van e tapasztalat vagy vélemény ? úgye itt nem forditott a teleszkóp ez elöny vagy hátrányára válik a motornak motorosnak 430 ezret kérnek érte de kopra fel van ujjitva .
Az évjárathoz és amennyit rá kéne költeni sok az ár! Ha bele fogsz akkor 100 min belemegy és akkor leszel 260-nál egy 91 125-el! 260-ért veszel jó állapotú fiatalabb motort, bár az is pitti!
Sziasztok lenne egy 125 RM 1991 es évj nem tudom,hogy meg merjem e venni 160 ezer ért, dugó kell bele power az nem rég lett bele esztergálva ,amit cserélni kell az az első fékbetét + hátsó teló szár szimeringek +olaj ez már forditott telós s a műanyagok hiányoznak a teló szárról,hátsó része kicsit lóg a műanyag idomok hátul festetek .A motor az most is üzem képes lehet vele menni így adná egy ismerösöm el nekem 160 ért érdemes vele foglalkozni ? köszi.
nyugodtan kiveheted a powert semmi baja nem lesz a motornak.a régi motorokban se volt.ott is teljesen nyitott volt a kipu nyílás.csak egy szerepe van a powernek hogy kis fordulaton kicsit nagyobb a nyomaték más semmi.de csak kicsivel nagyobb a nyomaték nem ezerrel.szóval hű de nagy szerepe nincs.
üdv.
Az enyém is két kamrás power `95`.
Úgyebár multkor leszakadt...
Kiszereltem mindkettőt a mozgató mechanikával együtt és esztergáltam bele alu. ból kettő 24-es átmérőjű dúgót ami belelóg a kipú nyilásba kb 1/4 vagy egy kicsivel több rêszt.. Ezt fixen tartja a felső felén három csavar.
Tegnap volt a probakör., hát lehet hogy megszóltok de én olyan egetrengető külömbséget nem érzek teljesitményben...! És még pénzembe se került mert a dúgonak nem lett komolyabb baja csak a tetejét ütötte meg.
Még egy dolog, amire figyelj oda a már korábban a fórumba leírt dolgoknál(power szelep), ha RMX-et veszel,
az évjáratokra nagy hülyeségeket szoktak írkálni, direkt vagy "tudatlanságból" azt nem tudom
Persze nem ez az érvadó egy motornál, de azért még se mindegy...
Később főleg alkatrész rendelésnél van cumi.
Ezt persze értelmesebb eladók is tudják, ezért kérik a váz és motorszámot alkatrész rendelésnél.
Itt bogarászhatsz bontott ábrákat, s nagyjából képbe kerülsz, mit nézz. http://www.bike-parts-suz.com/...
Idomszettet nem javaslom, lehet csereberélni, persze kiindulási alapnak nem rossz.
A japán belpiacosokról ezen az oldalon nincs infó.
Mondjuk ha a power szelep nem gáz, mással nagyon nem lehet rászaladni ezen típussal se, ugyanazt kell megnézni mint bármi másik motornál.
Teló fordított, de ez mindegy szerintem amatőr szinten.
Powert érdemes vétel előtt ellenőrizni (le lett már írva itt sokszor a lista hogy mit hogyan). Blokkot körbe nézni hogy folyik e valahol. nincs e megrepesztve az öntvény (pl olaj leeresztőnél, az enyém megvolt valami fakezűnek köszönhetően).
A koppra felújítás mindig kétséges. Én úgy adtam el az enyém, de ez látszott is rajta. Meg úgy is ment. Viszont irtózatos bukta volt anyagilag.
Amúgy jó kis motor. Megy mint a meszes. Most egy 4T-m van ami ráadásul sokkal fiatalabb, de az RM erősebb volt.
Ami gond ezeknél az öreg krosszoknál az a henger állapota. Ha még nicasilos (HA!) akkor is gyakran már az utolsó túlméret van bennük. Ha meg hüvelyes akkor . Erről is sokat beszéltünk már itt, kicsit olvasgass szerintem.
Az enyém is két kamrás power `95`.
Úgyebár multkor leszakadt...
Kiszereltem mindkettőt a mozgató mechanikával együtt és esztergáltam bele alu. ból kettő 24-es átmérőjű dúgót ami belelóg a kipú nyilásba kb 1/4 vagy egy kicsivel több rêszt.. Ezt fixen tartja a felső felén három csavar.
Tegnap volt a probakör., hát lehet hogy megszóltok de én olyan egetrengető külömbséget nem érzek teljesitményben...! És még pénzembe se került mert a dúgonak nem lett komolyabb baja csak a tetejét ütötte meg.
az évjáratokra nagy hülyeségeket szoktak írkálni, direkt vagy "tudatlanságból" azt nem tudom
Persze nem ez az érvadó egy motornál, de azért még se mindegy...
Később főleg alkatrész rendelésnél van cumi.
Ezt persze értelmesebb eladók is tudják, ezért kérik a váz és motorszámot alkatrész rendelésnél.
Itt bogarászhatsz bontott ábrákat, s nagyjából képbe kerülsz, mit nézz. http://www.bike-parts-suz.com/...
Idomszettet nem javaslom, lehet csereberélni, persze kiindulási alapnak nem rossz.
A japán belpiacosokról ezen az oldalon nincs infó.
Mondjuk ha a power szelep nem gáz, mással nagyon nem lehet rászaladni ezen típussal se, ugyanazt kell megnézni mint bármi másik motornál.