Értelemszerűen úgy hogy addig fúrták fel...használd amíg kapsz hozzá túlméretes dugót,aztán cseréltethetsz benne hüvelyt amit olyan alapméretre csinálnak amilyenre szeretnéd,aztán lehet fúrkálni...
Lehet hogy nem jól gondolkodom, de úgy szeretném hogy kivetetem belőle ezt a mostani perselyt(vagy nem lehet?) és akkor egy alapméretes 54 mm es lenne bele rakva. Azt megint lehetne egy jópárszor nagyobbra fúratni!
Vagy rosszul gondolkodom?
Gondold át még egyszer hogy mennyire komoly a kérdésed...
Ha másfél miniméterrel nagyobb akkor vszeg már persely van benne,így nem fogod visszaállítani gyári méretre,tudsz benne perselyt cserélni vagy felhegeszteni!
Amúgy minek kell visszaállítani gyári méretre?
A vízpumpa tengelyt lehet javítani, ha az újat nehéz beszerezni, vagy nagyon drága. A tengelyen a futófelületet meg kell esztergálni, és kemény anyagból perselyt húzni rá, majd méretre simítani. A megmunkálás díja szerintem 2000-3000 Ft. A közelben kell esztergályost keresni, a postai küldözgetés megeszi az árat, ha Zalaegerszeg közelében laksz én meg tudom oldani.
Üdv!
DewEnduro ez főként hozzád szól! Azt hiszem igazad lett ugyanis,ma szét lett szedve a vízpumpa egység,és sajnos azt tapasztaltam,hogy a tengely is elég ramaty állapotban van,a szimering sikeresen mart bele egy plusz vájatot ami a képen látszik is! Így tehát nem marad más hátra,mint felújító készlet és a vízpumpa tengely rendelése!
Sziasztok! Van nálam egy eladó Rmz 450 es 2006 os évjárat. Szép megkímélt állapotban. Továbbá ehhez az évjárathoz 05-06 két teljes idomszett, kormányok, kézvédők, karburátor alkatrészek, dekni tömítések. Érdeklődni telefonon 06202515425 vagy mailban: lacmaj99@gmail.com
Elképzelhető, hogy hengerfej vagy hengertalp tömítésen vagy repedésen átszivárgott a forgattyús házba és azért nem bírtad berúgni.
Váltóolajat is csekkold, vízpumpa szimering is elmehetett.
Azt honnan tudod, hogy mikor hazaértél legutóbb, jó szinttel tetted le állni a motort?
Nem lehet, hogy csak megfőzted a gépet és elnyomta a túlfolyón a hiányzó vizet legutóbb?
Ez így látatlanba nem mondja meg senki, csak találgatás lesz mi mitől történt, végig kell ellenőrizni több dolgot.
Először is öntsd fel vízzel és nézd meg, hogy elfolyik e ismét valahol, s ha igen, merre... Kezd a váltóolajjal, ha ott nincs víz, akkor muszáj leszel hengert csekkolni. Stb.
Üdv!
Lenne egy komoly kérdésem!
Adott egy RM85L tip. motor,és a tegnapi nap folyamán olyant produkált,hogy kb 20x-ra indult be,es az alapjaratom is csak ugy megszunt! A motort kb 2 hete nem hasznaltam,akkor minden,de tenyleg minden mukodott rajta:tokeletes alapjarat es a hutoviz is szinten volt. Ugyanis a szokasos modon minden motorozas elott ellenorzom a vizszintet es az egyeb alapveto dolgokat,de mikor tegnap letekertem a kupakot a hutobol kb fel liter viz hianyzott,ugy hogy a motort nem is hasznaltam,es mikor leraktam tokeletesen megvolt a szint! A csovek nem lyukasak,sehol nem szivarog... Talan a forgattyushazba lenne? :/ Mik lehetnek a hibak? Elore is koszonom!
Nézd meg milyen típusú karburátor van benne.
A neten keress rá a gyári adatokra, a benzinszintre főleg, mert az nálad tuti szarul van beállítva.
Természetesen annak is nézz utána hogy is kell beállítani azt az X mm-es szintet.
Utána állítsd be, ekkor a "folyat" problémának meg kéne szűnnie, ha ez után se szűnik meg vagy lyukas az úszód, vagy a szelep ház tömítése ment el, vagy az úszó tűszelep szar, ezeket is ki kell zárni, cserélni javítani, na ezek után a folyásnak 100% meg kell szűnni.
Utána jön a másik problémád, hogy csak "befecskendezéssel" indul hidegen, az meg "szívató kör" gond lesz, ismét a karbiban keresendő a probléma, valószínű eldugult, s nem kap elég benyát hidegen, erre még talán az megoldás lehet nálad, ha gázzal rúgod és az így megnyitott főfúvókán tud felszívni több benyát.
Persze ezektől függetlenül is még lehet ezer másik baja, de érdemes kizárni a karbit
Nagyon jó motor. Könnyű vele menni nagyon (az öreg rm-hez képest mindenképp). Maga a motor nehéz, de nagyon alacsonya súlypontja így a meredek feljárókban is könnyen el lehet fordítani.
Ez a motor egy krossz, de inkább hívnám krossz endúrónak (összemértük a 450 kawaval és az erősebb is, könnyebb is, és krossz pályán jobb is). Ideális arra amire használom szerintem. A 450 4t pedig elég erős hogy pótolja a tudás béli hiányaim.
Alkatrész bonyolultabb hozzá mert össze kell vadászni hogy mit honnan. Ráadásul ezt a blokkot 3 évig szerelték husqvarnába (bmw g 450 x amúgy ez a motor) így még ritkább az alkatrész. Viszont a bmw aranyáron tuti tud hozzá mindent. Szóval ez a rész a hátul ütő.
Télen az egész motor csavarra szét volt szedve. Természetesen a tisztítás is megtörtént. A fúvókák is jónak tűntek. De a beállítás kicsit nehézkesen megy, pedig szerintem az megoldaná a problémát
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. 125ös RM-em fura dolgot produkál. Nem indul... Rugdalom és veszettül folyik a benzin a karbi tulfojoján. Szikra van meg elvileg okésak a dolgok, mert ha rakok egy kis benyát a hengerbe akkor simán beindul. Szépen jár ilyenkor nem is folyat. Ez után ha leállítom simán indul egy rúgásra, de ha egy napot áll a motor akkor megint nem indul. Ilyenkor újra kell egy egy kicsi anyag a hengerbe és megint lehet használni gond nélkül. Mi ehet a probléma ? jó lenne már elhagyni ezt az első indításos procedúrát....
Üdv!Keresek rm-z 450-hez nagy hűtőket (tehát ami nagyobb a gyáritól) 2005-ös évjárathoz akinek van az írjon!Egy hirdetésbe találtam de az arany áron adja 50-ért db-ját !
Helló van egy eladó rmx hengerem 92-93-as évjárat+power szelep. A hengert fel kell fúrni/ ebben tudok segíteni/ ha valaki érdekel de azt csak dugó alapján lehet, én ezért nem fúrattam fel mert nincs rá keretem,hogy vegyek hozzá egy dugót és valamikor majd eladom. Külön adom a powert is de szívesebben adnám el egyben. Ha érdekel hívj nyugodtan az árban megegyezünk. 0620 3317 156
Vagy rosszul gondolkodom?
Hogy lehet benne 55,5mm -es persely?
Ha másfél miniméterrel nagyobb akkor vszeg már persely van benne,így nem fogod visszaállítani gyári méretre,tudsz benne perselyt cserélni vagy felhegeszteni!
Amúgy minek kell visszaállítani gyári méretre?
rm 125-os motorombol kivettem a hengert.
A kerdesem az lenne hogy alapméretesre vissza lehet állitani(54mm-re).?
Most olyan 55,5mm es.
Már megrendeltem hozzá az új tengelyt,amely: 6450Ft volt!
DewEnduro ez főként hozzád szól! Azt hiszem igazad lett ugyanis,ma szét lett szedve a vízpumpa egység,és sajnos azt tapasztaltam,hogy a tengely is elég ramaty állapotban van,a szimering sikeresen mart bele egy plusz vájatot ami a képen látszik is! Így tehát nem marad más hátra,mint felújító készlet és a vízpumpa tengely rendelése!
Váltóolajat is csekkold, vízpumpa szimering is elmehetett.
Azt honnan tudod, hogy mikor hazaértél legutóbb, jó szinttel tetted le állni a motort?
Nem lehet, hogy csak megfőzted a gépet és elnyomta a túlfolyón a hiányzó vizet legutóbb?
Ez így látatlanba nem mondja meg senki, csak találgatás lesz mi mitől történt, végig kell ellenőrizni több dolgot.
Először is öntsd fel vízzel és nézd meg, hogy elfolyik e ismét valahol, s ha igen, merre... Kezd a váltóolajjal, ha ott nincs víz, akkor muszáj leszel hengert csekkolni. Stb.
Lenne egy komoly kérdésem!
Adott egy RM85L tip. motor,és a tegnapi nap folyamán olyant produkált,hogy kb 20x-ra indult be,es az alapjaratom is csak ugy megszunt! A motort kb 2 hete nem hasznaltam,akkor minden,de tenyleg minden mukodott rajta:tokeletes alapjarat es a hutoviz is szinten volt. Ugyanis a szokasos modon minden motorozas elott ellenorzom a vizszintet es az egyeb alapveto dolgokat,de mikor tegnap letekertem a kupakot a hutobol kb fel liter viz hianyzott,ugy hogy a motort nem is hasznaltam,es mikor leraktam tokeletesen megvolt a szint! A csovek nem lyukasak,sehol nem szivarog... Talan a forgattyushazba lenne? :/ Mik lehetnek a hibak? Elore is koszonom!
A neten keress rá a gyári adatokra, a benzinszintre főleg, mert az nálad tuti szarul van beállítva.
Természetesen annak is nézz utána hogy is kell beállítani azt az X mm-es szintet.
Utána állítsd be, ekkor a "folyat" problémának meg kéne szűnnie, ha ez után se szűnik meg vagy lyukas az úszód, vagy a szelep ház tömítése ment el, vagy az úszó tűszelep szar, ezeket is ki kell zárni, cserélni javítani, na ezek után a folyásnak 100% meg kell szűnni.
Utána jön a másik problémád, hogy csak "befecskendezéssel" indul hidegen, az meg "szívató kör" gond lesz, ismét a karbiban keresendő a probléma, valószínű eldugult, s nem kap elég benyát hidegen, erre még talán az megoldás lehet nálad, ha gázzal rúgod és az így megnyitott főfúvókán tud felszívni több benyát.
Persze ezektől függetlenül is még lehet ezer másik baja, de érdemes kizárni a karbit
Nagyon jó motor. Könnyű vele menni nagyon (az öreg rm-hez képest mindenképp). Maga a motor nehéz, de nagyon alacsonya súlypontja így a meredek feljárókban is könnyen el lehet fordítani.
Ez a motor egy krossz, de inkább hívnám krossz endúrónak (összemértük a 450 kawaval és az erősebb is, könnyebb is, és krossz pályán jobb is). Ideális arra amire használom szerintem. A 450 4t pedig elég erős hogy pótolja a tudás béli hiányaim.
Alkatrész bonyolultabb hozzá mert össze kell vadászni hogy mit honnan. Ráadásul ezt a blokkot 3 évig szerelték husqvarnába (bmw g 450 x amúgy ez a motor) így még ritkább az alkatrész. Viszont a bmw aranyáron tuti tud hozzá mindent. Szóval ez a rész a hátul ütő.
Én imádom, őszintén.
Milyen az új gép? Hogy muzsikál? Hogy-hogy husqvarna mellett döntöttél? Alkatrészeket honnan lehet ezekhez beszerezni?