Power szelepet honnan tudtál venni?Nem tálalok az interneten.Talán nekem az a szerencsém hogy a dugót nem vágta szét mert ,alapjáraton történt vele a baj,indultam volna és egyből leállt.
Nekem még szerelőnél van! De át tudom küldeni a robbantott ábrát róla! Kompresszió nekem is volt! De ezek szerint mégsem annyi hogy beinduljon! Szikrám is volt én a karbit is kitakarítottam benzint is kapott! Ezért nem értettem miért nem indul be! Még azt probáld meg hogy benzint raksz a hengerbe! Nekem ugyse durrant!
Nem sikerült ma elvinnem a szerelőhöz.A kipufogót leszedtem ma és megnéztem a szelepet , de nem látszott semmi.Email címemre tudnal küldeni fényképet a töröttről?Nálad ettől volt kompresszió a motorban ?
Szia igen! Nekem a power szelep el tört! És egy kicsit ki jött a helyéről a dugót szétcsiszólta! Ha te is így jártál akkor új power szelep meg dugó a powernek darabja nekem 38000 érdemes mind a 2őt kicserélni és a dugó az 30000er ez olyan 130 000ft! Munkadíjjal!
Szia!3 napja vettem egy ilyen motort( suzuki rm125 99évjárat).Ugyen ez a probléma.4-5 rúgásra durran egyet és nem indul?Eddig tökéletes volt ,1-2 rugasra indult.agabor neked kiderült hogy mi volt a probléma?köszönöm
Köszi,az eddigi válaszokat,de már is itt a következő:
3 túlfolyó lóg a blokk alatt,az egyik a vízé,az oké,de másik 2 az mi lehet?
remélem meg fogja hálálni a sok pátyolgatást...
Igaz a hír, tipushiba a powerszelep.
Egyébként nikacilos a henger.
És a power probléma is orvosolható.
Van egy Bodnár Márk nevezetű úriember aki gyárt neked hozzá ha már a végét járja.
Megbízható, és precíz.
Nekem is volt egy 250esem.
Strapabíró, és szerintem jó gépek.
Egyszer tuti veszek még egyet
A pówerszelepet a legegyszerűbben úgy tudod csekkolni ha leveszed a rezonátort.
Ha elfogadsz egy jó tanácsot akkor anélkül hogy ránéznél, meg se vedd!
Még ha lehazudja a csillagokat se
Különben úgy jársz mint én, meg még páran, hogy jó mélyre kell majd nyúlni a pénztálcába...
Vagy marad a garázsba dísznek
A power mechanikát pedig a henger jobb oldalán lévő ablak leszedésével tudod ellenőrizni.
Sziasztok!
Hunkapunk sok minden megegyezik benn a RM-el de érdemes szaküzletből rendelni és akkor tudnak neked segítséget nyújtani hozzáértők.
A fémtankos Rmx 40 le re fojtott és mikuni karbis.
A műanyag tankos Rmx pedig 52 le keihin karbis .
Sziasztok!
Kérdések:rmx alkatrészeket nem nem igazán találni a neten,arra gyanítunk hogy az rm cuccokkal kell megoldani a gondokat,jól gondoljuk?
Az enyém 99-es fém tankos,de a csávó 50+ le-ről beszélt,és érzésre is tűnik annyinak,de ha jól olvastam a műanyag tankos az erősebb?WTF?
Első itthoni kanyarunk nem a legjobban sikerült:kb 3 km-t bírt a lánc,onnan tolhattam haza a süppedős homokba...de így mondjuk nem eszik annyit:)Remélem a folytatás ettől sokkal jobb lesz!
Válaszokat előre is köszönöm,szép power nyitogatós napot!
Gondolkodok egy rmx vásárlásán. Olvastam hogy van a power típushibája. Na most a kérdésem hogy ez el lehet-e kerülni, ellenőrizni valahogy? Vagy bármikor elfáradhat az anyag és akkor nyekk?
Vásárláskor a helyszínen lehet valamit nézni erre a problémára?
Illetve nicasilosak vagy vas perselyesek gyárilag ezek a gépek?
oldjátok meg a szivató gondot, lehet megoldódik a másik is, elképzelhető, hogy a szivató kiemelő eltört, s önálló életet él, menet közben, amikor épp kiugrig, sokat kap és ledadog, majd amikor zárul, megy rendesen.
Persze ettől még lehet ezer másik baja.
A 2004 már van elektronikus vezért szelep is a karbiban, próbaképp érdemes lekötni, hátha ennek valami kontakt hibája okozza a bajt, ha ez akkor megkeresni és megoldani.
Csekoljátok a karbin a többi elektronikát is.
Ha konkrétabban leírod a körülményeket akkor talán tud valaki segíteni. Pl amikor kipörög akkor azt hogyan (mennyi gáz, milyen ütemben stb. stb.) mikor nem azt is hogyan.
Például az rm250 mikor sokat kap akkor tipikus hogy power nyitás előtt ledadog, de ha kicsit óvatosabb gázkezeléssel mész akkor mégis kipörög mintha semmi baja nem lenne. Ilyenkor pl a pillangószelepen lévő tűt érdemes eggyel lejjebb rakni próbaképp.
Üdv.Havernek adott egy 2004-es rm 250.es motor.Most lett minden fullosan felújitva a blokkban ,a probléma az hogy nem reagál a szivatóra és egyszer megy mint az álat,másszor lehörög és nem pörög ki,mi gyujtásra gondolunk mire tippeltek ? 200.000 locsolt a blokkba és most sem jó,segitsetek légyszives
A citybike webáruházban találtam 56 mm dugót!
Nem 55,95-os hanem 56-os!
Nem tud mi okból, de ekkora...
A hengeremből ma kihónoltatok 0.07 mm t!
Igy lesz 56.07. (igy kijön a hengerből is a berágás).
Nem szeretnék okoskodni, de egy 125-ös vízhűtéses motornak ,még akkor is ha perselyes ,elégnek kell lenni a 0,05 mm illesztési hézagnak. A motor besülése nem ennek köszönhető, hanem a bejáratás, üzemanyag mennyiség, esetleg más melegedésre okot adó eseménynek. A motornak nem biztos, hogy jót tesz a tötyörgés, számtalan kétütemű motor akkor sült be amikor a lejtő jött a gáz visszaengedve.
Na srácok!
Ma este a legeslegrosszabb rémálmom vált valóra , mikor lehúztam a hengert!
A dugattyú kipufogó felüli oldala és a túlsó fele a gyűrű alatt teljesen berágodva benyalodva.
A gyűrű beleragadva a nutba!
A henger is ezeken a pontokon szintén berágodva..
Pedig olyan ovatosan járattam , nem forgatva, dúsabb keverék/ több olaj / 10 percenkênt pihenő stb..
A hengerfúros "szakembernek" direkt mondtam hogy `elég lesz az az 5 század`? Kinézett a szemüveg fölül hülyének néző vigyor a száján (gondoltam ok)...
Hogy miért nem ragaszkodtam a 0.07 századra... (valahol még olvastam is itt..)
Nagyon mérges vagyok!
Nem tudom mi legyen!
Ezt a henger már nem lehet tovább fúrni , ez a vége!
Lehet újra kellene perselyezni... nem tudom..
Na mindegy most megiszok egy két pálinkát!
Dew jó fej, gondolom , olvastam már pár hozzászólását!
Sziasztok! Suzuki rm 125 évjárat 99-2000-es motorhoz szeretnék Power szelepet! Valakinek Eladó?
3 túlfolyó lóg a blokk alatt,az egyik a vízé,az oké,de másik 2 az mi lehet?
remélem meg fogja hálálni a sok pátyolgatást...
Igaz a hír, tipushiba a powerszelep.
Egyébként nikacilos a henger.
És a power probléma is orvosolható.
Van egy Bodnár Márk nevezetű úriember aki gyárt neked hozzá ha már a végét járja.
Megbízható, és precíz.
Nekem is volt egy 250esem.
Strapabíró, és szerintem jó gépek.
Egyszer tuti veszek még egyet
A pówerszelepet a legegyszerűbben úgy tudod csekkolni ha leveszed a rezonátort.
Ha elfogadsz egy jó tanácsot akkor anélkül hogy ránéznél, meg se vedd!
Még ha lehazudja a csillagokat se
Különben úgy jársz mint én, meg még páran, hogy jó mélyre kell majd nyúlni a pénztálcába...
Vagy marad a garázsba dísznek
A power mechanikát pedig a henger jobb oldalán lévő ablak leszedésével tudod ellenőrizni.
Hunkapunk sok minden megegyezik benn a RM-el de érdemes szaküzletből rendelni és akkor tudnak neked segítséget nyújtani hozzáértők.
A fémtankos Rmx 40 le re fojtott és mikuni karbis.
A műanyag tankos Rmx pedig 52 le keihin karbis .
Kérdések:rmx alkatrészeket nem nem igazán találni a neten,arra gyanítunk hogy az rm cuccokkal kell megoldani a gondokat,jól gondoljuk?
Az enyém 99-es fém tankos,de a csávó 50+ le-ről beszélt,és érzésre is tűnik annyinak,de ha jól olvastam a műanyag tankos az erősebb?WTF?
Első itthoni kanyarunk nem a legjobban sikerült:kb 3 km-t bírt a lánc,onnan tolhattam haza a süppedős homokba...de így mondjuk nem eszik annyit:)Remélem a folytatás ettől sokkal jobb lesz!
Válaszokat előre is köszönöm,szép power nyitogatós napot!
Valakinek lenne 1997-es RM 125höz első féknyerge eladó ?
Gondolkodok egy rmx vásárlásán. Olvastam hogy van a power típushibája. Na most a kérdésem hogy ez el lehet-e kerülni, ellenőrizni valahogy? Vagy bármikor elfáradhat az anyag és akkor nyekk?
Vásárláskor a helyszínen lehet valamit nézni erre a problémára?
Illetve nicasilosak vagy vas perselyesek gyárilag ezek a gépek?
Persze ettől még lehet ezer másik baja.
A 2004 már van elektronikus vezért szelep is a karbiban, próbaképp érdemes lekötni, hátha ennek valami kontakt hibája okozza a bajt, ha ez akkor megkeresni és megoldani.
Csekoljátok a karbin a többi elektronikát is.
Ha konkrétabban leírod a körülményeket akkor talán tud valaki segíteni. Pl amikor kipörög akkor azt hogyan (mennyi gáz, milyen ütemben stb. stb.) mikor nem azt is hogyan.
Például az rm250 mikor sokat kap akkor tipikus hogy power nyitás előtt ledadog, de ha kicsit óvatosabb gázkezeléssel mész akkor mégis kipörög mintha semmi baja nem lenne. Ilyenkor pl a pillangószelepen lévő tűt érdemes eggyel lejjebb rakni próbaképp.
Nem 55,95-os hanem 56-os!
Nem tud mi okból, de ekkora...
A hengeremből ma kihónoltatok 0.07 mm t!
Igy lesz 56.07. (igy kijön a hengerből is a berágás).
Hónoltasd fel a perselyt legalább 56.02 re, s vegyél bele egy másik 55.95-ös dugót.
Ma este a legeslegrosszabb rémálmom vált valóra , mikor lehúztam a hengert!
A dugattyú kipufogó felüli oldala és a túlsó fele a gyűrű alatt teljesen berágodva benyalodva.
A gyűrű beleragadva a nutba!
A henger is ezeken a pontokon szintén berágodva..
Pedig olyan ovatosan járattam , nem forgatva, dúsabb keverék/ több olaj / 10 percenkênt pihenő stb..
A hengerfúros "szakembernek" direkt mondtam hogy `elég lesz az az 5 század`? Kinézett a szemüveg fölül hülyének néző vigyor a száján (gondoltam ok)...
Hogy miért nem ragaszkodtam a 0.07 századra... (valahol még olvastam is itt..)
Nagyon mérges vagyok!
Nem tudom mi legyen!
Ezt a henger már nem lehet tovább fúrni , ez a vége!
Lehet újra kellene perselyezni... nem tudom..
Na mindegy most megiszok egy két pálinkát!
Dew jó fej, gondolom , olvastam már pár hozzászólását!