Engem is a rendőrök zaklatnak a rendszám miatt, meg "fiatalítani" akarom picit a motort. Azért gondoltam én is hogy lecserélem, de nézegettem a sárvédőket Bp-en is de a '96-'00 közötti sárvédők első ránézésre a műanyagtankoshoz való. Ha megtudok valami konkrétabbat majd szólok, hogy mire jutottam.
Nekem mióta megvan az RMX-em Br8eg van benne és semmi gondom nincs vele. A B8ES ami volt benne egy pár száz km-t azon lett egy konkrét ráégett kokszréteg nem a középső elektródán hanem a másik póluson és dadogott is magas fordulaton. A BR8EG teljesen tökéletes. Nyáron nekem BR9EIX volt benne de az már használt volt és hidegebb időben magasabb hőértékűt akartam, és nem bántam meg a cserét.
Nem jött még össze a csere, de utánajártam a dolognak. A 96-99 közötti RM250 sárvédőnek gond nélkül fel kell mennie, kérdezd itt Dewenduro-t, ő elvileg innen Debrecenből egy közös ismerősön keresztül vette neki gond nélkül felment. Bár neki nem lemeztankos van mint nekünk hanem a fojtatlan müanyagtankos. Van egy srác aki bontja a 96-os ugyanolyan upside telos lemeztankos rmx-ét mint a miénk neki a 2000- felfelé hátsója van, mert a 96-99 még erőteljesen lefelé hajlik a vége hátul a 2000 utániak meg szinte egyenesek. Itt a hirdetése: http://www.kepesmotor.hu/motor..., ha gondolod kérdezz rá. Légyszi ha megtudsz vmit hogy faragni kellett-e pl tudasd már velem, mert most már én is meg akarom oldani a dolgot mivel kicsit rámszálltak a zsandárok a rendszámtábla szöge miatt ( elvileg nem zárhat be 30 foknál kisebb szöget a talajjal, és nekem eléggé felfelé áll, mivel úgy áll a sárvédő is) Venni akarok egy lámpás sárvédő toldatot, hogy fel tudjam tenni szabályosan a kurva rendszámtáblát, de akkor már le kell vegyem a gyári hátsó lámpát, mert a vezetékeket át kell kötnöm a toldatba. Emiatt a sárvédőt is meg akarnám venni, hogy ne tátongjon egy nagy lyuk a hátsó lámpa helyén. Úgy tudom a 2000-felfelé sárvédő nem nagyon passzol az oldalidomokkal, mint a képen is látod a srác hirdetésén, de kérdezz rá a számon. Peace
Láttam régebbről, hogy te is érdeklődtél RM hátsó sárvédő cseréjéről. Hasonló cipőben jártok én is, le akarom cserélni a hátsó sárvédőt, nekem is ugyan olyan a motorom, mint neked, láttam "környékbeli" is vagy.
Érdekelne, hogy (ha tudtál szerezni) hol vettél hozzá, és milyet? (Esetleg ha képet kérhetnék róla?!)
Én most B8..-at vettem ki belőle. Külföldi fórumokon sokan használnak BR8..-at (természetesen 2001 előtti motorokról beszélek, után az a gyári méret ahogy te is írod). A BR8 méretében tökéletes és zajszűrős, viszont a hegye nem arany-palládium mint a gyári R6..-nak, ebből kifolyólag van esélye, hogy letörik a nagy terheléstől. A B8-nak a hegye arany-palládium viszont nem zajszűrős és van egy kis különbség a rés (gap) méreténél.
Azért agyalok rajta sokat mert ahogy írod is a gyári legjobb esetben is 15 ezer, ami azért elég húzós főleg, hogy a BR8 az 2200, a B8 pedig 4200 forint.
Örülök, hogy leírtad, hogy ti a B8-val használtátok gond nélkül mert én most mind a kettőből vettem egyet, de akkor előbb azt teszem bele próbaként.
Neked nem volt víz problémád?Mondjuk 40 fok melegben kinyomta vagy hasonló?Az enyémben emelt kompos dugó van,és ha szinten van az olaj még abból is nyom ki 1.5-2 decit.
volt ilyen évjáratú RM-em és 250es. Én NGK br8egv sportgyertyát vettem bele, haverom is ezt használta, mert neki is ugyanolyan volt mint nekem, évjáratban is.
csinált valaki RM, RMX ből supermotot, vagy láttatok már? Én tervezem, h beszerzek egyet és átépítettem, mi a véleményetek?